Gå til innhold

En kort beskjed til alle fra en eldre dame i Wyoming USA.


servitrise&suppe

Anbefalte innlegg

Oversatt til norsk

Jeg elsker dere. Jeg er gammel og har levd en god stund nå. Jeg har vært mange steder og har møtt mange mennesker. Jeg elsker dere. Hvorfor? Fordi uansett hvem vi er, hvordan vi lever, hvordan vi ser ut ,hvor vi bor og hvor vi er på vei : det er ikke så stor forskjell på oss. Vi er ganske like. 

Kanskje har dere ikke alle det så bra nå. Det er sånn livet kan være, og det er tungt. Finn styrke i deg selv fra ditt dypeste, for den er i deg. 

jeg elsker dere, hvorfor? Jo, fordi jeg tror på dere og jeg tror på menneskeheten. 

 

Endret av servitrise&suppe
  • Liker 2
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var mye elsk

Anonymkode: 4a0c5...41c

Typisk amerikansk. Vurderte om jeg skulle oversette I love you med Jeg bryr meg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvilken sekt er dette? 

Anonymkode: a6324...0b9

Veldig langt fra noen sekt. Det er en gammel cowboygirl som sier dette, så stort lenger unna en sekt kommer du ikke 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

servitrise&suppe skrev (6 timer siden):

Veldig langt fra noen sekt. Det er en gammel cowboygirl som sier dette, så stort lenger unna en sekt kommer du ikke 😆

Det heter vel cowgirl, ikke cowboygirl. Eller kanskje hen er trans, hvem vet. Det ble liksom litt rart med kuguttjente. Ja ja. Teksten var ikke akkurat gjendiktning, men du er kanskje ikke så stø i engelsk? Sånn med tanke på cowboygirl etc.

Anonymkode: 707ae...1d5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det heter vel cowgirl, ikke cowboygirl. Eller kanskje hen er trans, hvem vet. Det ble liksom litt rart med kuguttjente. Ja ja. Teksten var ikke akkurat gjendiktning, men du er kanskje ikke så stø i engelsk? Sånn med tanke på cowboygirl etc.

Anonymkode: 707ae...1d5

Joda jeg er stø i engelsk, men vet at det er lett å ikke  gidde å lese en tekst hvis noen ser at det er engelsk, og det var ikke noen ord som ikke gjorde seg like godt på norsk.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil hun ha penger?

Anonymkode: 96839...2b3

Nei overhodet ikke.

Endret av servitrise&suppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

servitrise&suppe skrev (1 minutt siden):

Joda jeg er stø i engelsk, men vet at det er lett å ikke ikke gidde å lese en tekst hvis noen ser at det er engelsk, og det var ikke noen ord som ikke gjorde seg like godt på norsk.

Nei overhodet ikke.

Har jeg fortalt om fenomenet pepperkakeperson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (6 minutter siden):

Har jeg fortalt om fenomenet pepperkakeperson?

Det vet jeg ikke om du har gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det heter vel cowgirl, ikke cowboygirl. Eller kanskje hen er trans, hvem vet. Det ble liksom litt rart med kuguttjente. Ja ja. Teksten var ikke akkurat gjendiktning, men du er kanskje ikke så stø i engelsk? Sånn med tanke på cowboygirl etc.

Anonymkode: 707ae...1d5

Du skal være rimelig maskulin om du driver med kvegdrift. En såkalt guttejente?

Det finnes kvinner som er mer maskuline enn gjennomsnittsmannen, og det finnes menn som er mer feminine en gjennomsnittskvinnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler ikke at hun kom med noen revolusjonerende uttalelser akkurat. Dette er bare god, gammeldags barn-av-regnbuen-retorikk. Kjedelig.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (4 minutter siden):

Hva var poenget med denne posten?

Antagelig for at du skulle få noe å spørre om, men for andre ser det ut til å være både flott og døvt. Man skal ikke vise mye tro håp og kjærlighet før mange synees at folk er rare. Det viser også at mange lever miserable liv.. Man blir nesten forbanna når noen kommer med vennlige og velmenende ord.

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta Strofe skrev (9 minutter siden):

Du skal være rimelig maskulin om du driver med kvegdrift. En såkalt guttejente?

Det finnes kvinner som er mer maskuline enn gjennomsnittsmannen, og det finnes menn som er mer feminine en gjennomsnittskvinnen.

https://www.google.com/amp/s/www.fiska.no/kunnskap/kristina-veseth-neppelberg-charolais%3fhs_amp=true

Dette er årets ammekubonde 2021 eller 2022 svært dyktig, så finnes det andre bilder av henne også.

Endret av Flintis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17.11 skrev (11 minutter siden):

Jeg føler ikke at hun kom med noen revolusjonerende uttalelser akkurat. Dette er bare god, gammeldags barn-av-regnbuen-retorikk. Kjedelig.

Jeg tenker at alle som sprer litt kjærlighet og omtanke for mennesker er viktig, og hun var en gammel og klok kvinne med et velment budskap til mennesker fordi hun ville si at vi er ikke så forskjellige- noe som betyr at vi heller må se det enn å krige og krangle om helt uvesentlige ting. Det gjør ihvertfall ingen skade om vi tenker på det litt oftere enn vi tydeligvis gjør.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Så snill du er 😊 Har tro på, og bryr meg om deg også ️ 

Hun er ikke meg. Men jeg skulle gjerne vært like kul og klok 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

servitrise&suppe skrev (5 minutter siden):

Hun er ikke meg. Men jeg skulle gjerne vært like kul og klok 🙂

Åja 😅 Men du er sikkert både kul og klok du også.

Er det ei du kjenner? For om så håper jeg ikke hun fikk se svarene hun fikk. Mange kalde norske torsker her inne 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...