AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Han har vært så på fra dag 1. Han er virkelig en fin fyr, men enkelte ting reagerer jeg på. Jeg har barn fra før og når jeg har de går det i et. Jeg har vært veldig sliten/utmattet den siste tiden å spes denne uka. Han vil prate i tlf hver kveld, mens jeg har ikke behov for det. Jeg har pratet med han om dette at vi har ulike behov og om han kan prøve å respektere det. Sist jeg var ute med venniner merket jeg at han ble litt snurt. Han er opptatt av at han savner meg og at det er lenge siden han har vært med meg. Han var hos meg dagen før! Etter at jeg sa i fra i går om at jeg ikke orker prate i tlf på kvelden hver kveld og vi ikke rakk prate sammen i dag merker jeg at han tar avstand. Han pleier alltid svare innen maks en time. I dag er det gått over 5 timer. Han sa ikke kos deg når jeg skulle ut med venniner sist helg og etter at han spørte meg i dag om hvordan formen min var uten gi respons på svaret kjenner jeg at jeg blir usikker om jeg orker date han mer. Jeg er mer realistisk pga mer erfaring med forhold enn han og det er jeg som har holdt tilbake. Jeg kjenner etter flere dager på rad sammen trenger jeg litt space. Jeg har et usunt forhold bak meg, som nok gjør meg litt mer layback og skeptisk. Jeg føler at jeg er tydelig rundt mine behov/verdier, men føler han ikke skjønner det og at han er mest opptatt av sine behov pga han savner meg. Noen som har erfaringer med sånne eller synspunkter? Er det greit å bli snurt pga dette? Anonymkode: af2ac...145
McMary Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Det er ikke greit at han er så masete og tråkker over dine grenser. Hvilke følelser han har når du ikke vil prate hver dag er hans sak, men hvordan han pusher deg og sier ting for at du skal ha dårlig samvittighet er ikke greit. Jeg ville ikke fortsatt med en slik fyr. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 McMary skrev (1 minutt siden): Det er ikke greit at han er så masete og tråkker over dine grenser. Hvilke følelser han har når du ikke vil prate hver dag er hans sak, men hvordan han pusher deg og sier ting for at du skal ha dårlig samvittighet er ikke greit. Jeg ville ikke fortsatt med en slik fyr. Takk for svar, dette føler jeg også. Det er ingenting vondt i han, men føler når han viser liten forståelse for dette blir det vanskelig. Han viser ellers masse omsorg og nysjerrighet for meg å vil være med meg så ofte som mulig.. Anonymkode: af2ac...145 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Han er jo interessert i deg og vil være så mye som mulig sammen med deg, også har du full hverdag i ditt liv. Det er jo viktig at ønsket tidsbruk på hverandre er sånn noenlunde lik dersom man skal få til et nytt forhold. Det trenger ikke å være noe galt med ham av den grunn. Men du vil jo kjenne på det dersom dette blir slitsomt, da bør du jo avslutte det. Eller bruke mer tid på ham. Anonymkode: 6874e...3ec 1 1 1
Bombasi Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 (endret) Høres ikke ut som dere er særlig i sync, altså ikke en særlig god match. Og hvis det stemmer så er det en ærlig sak det. Hvis du ikke føler at dette blir riktig eller at du føler dette blir masete, så anbefaler jeg å trekke deg ut av det. Og når dere i en tidlig fase begynner å gå hverandre på "nervene" eller har tvetydige følelser, så er spørsmålet hvor mye tid orker du å bruke på dette. Du må kjenne på det selv, selvfølgelig. Men det er viktig at du også faktisk kjenner på det, og ikke overser hva magefølelsen din sier deg fordi hodet ditt vil noe annet. Husk at du har all makt over situasjonen selv. Du har lov å gi det en sjanse, og du har lov å gå ut av det. Lytt til ditt indre hele veien. Endret 2. februar 2023 av Bombasi 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Bombasi skrev (11 minutter siden): Høres ikke ut som dere er særlig i sync, altså ikke en særlig god match. Og hvis det stemmer så er det en ærlig sak det. Hvis du ikke føler at dette blir riktig eller at du føler dette blir masete, så anbefaler jeg å trekke deg ut av det. Og når dere i en tidlig fase begynner å gå hverandre på "nervene" eller har tvetydige følelser, så er spørsmålet hvor mye tid orker du å bruke på dette. Du må kjenne på det selv, selvfølgelig. Men det er viktig at du også faktisk kjenner på det, og ikke overser hva magefølelsen din sier deg fordi hodet ditt vil noe annet. Husk at du har all makt over situasjonen selv. Du har lov å gi det en sjanse, og du har lov å gå ut av det. Lytt til ditt indre hele veien. Takk for svar. Det kan godt hende det er frykten i meg som gir meg disse følelsene i meg og at jeg får litt "panikk". Jeg får kjenne godt etter å se hvordan han gir respons neste gang han tar kontakt. Jeg skjønner at det kan føles kjipt for han, men jeg må også lytte til hva jeg vil. Han er ellers ganske travel selv. Anonymkode: af2ac...145
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han er jo interessert i deg og vil være så mye som mulig sammen med deg, også har du full hverdag i ditt liv. Det er jo viktig at ønsket tidsbruk på hverandre er sånn noenlunde lik dersom man skal få til et nytt forhold. Det trenger ikke å være noe galt med ham av den grunn. Men du vil jo kjenne på det dersom dette blir slitsomt, da bør du jo avslutte det. Eller bruke mer tid på ham. Anonymkode: 6874e...3ec Takk for svar. Jeg vet og jeg setter pris på at han ønsker priotere meg/oss. Han er selv ganske travel, men jeg er mer låst pga barna. Jeg får gå en runde med meg selv før jeg tar en avgjørelse. Anonymkode: af2ac...145
Bombasi Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Det kan godt hende det er frykten i meg som gir meg disse følelsene i meg og at jeg får litt "panikk". Jeg får kjenne godt etter å se hvordan han gir respons neste gang han tar kontakt. Jeg skjønner at det kan føles kjipt for han, men jeg må også lytte til hva jeg vil. Han er ellers ganske travel selv. Anonymkode: af2ac...145 Husk at hva du vil og føler er det eneste som betyr noe, og du må ta valg utifra det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 For meg så er dette litt røde flagg, bare det å skulle måtte prate sammen hver kveld er et lite tegn på kontrollbehov fra hans side. Jeg har vært borti samme typen selv og det ble slitsomt. Jeg fikk alltid spørsmål om ting som jeg hadde sendt han på snap, om hvor jeg hadde vært og hvem med osv. var tydelig at han var en litt sjalu type. ts, det blir ikke bedre. Anonymkode: 5d296...b70 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg så er dette litt røde flagg, bare det å skulle måtte prate sammen hver kveld er et lite tegn på kontrollbehov fra hans side. Jeg har vært borti samme typen selv og det ble slitsomt. Jeg fikk alltid spørsmål om ting som jeg hadde sendt han på snap, om hvor jeg hadde vært og hvem med osv. var tydelig at han var en litt sjalu type. ts, det blir ikke bedre. Anonymkode: 5d296...b70 Takk for din tilbakemelding. Han viser litt tegn på sjalusi når vi drikker og makeringsbehov. Vi har ledd av det dagen etterpå, men det blir ikke så sjarmernde i lengden. Han er nok kanskje litt usikker på meg, siden jeg ikke er like der/på som han. Han vil helst ringe på facetime for å se meg også.. Ellers har jeg ikke hatt en følelse av kontrollbehov. Anonymkode: af2ac...145 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #12 Skrevet 2. februar 2023 Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Han høres nesten ut som en som jeg datet for en stund siden. Jeg har barn jeg også og følte på akkurat de samme tingene som du skriver, blant annet det med å holde litt tilbake pga tidligere relasjoner, snakke på tlf hver kveld. Han var litt yngre enn meg da, og barnløs. Anonymkode: 5d296...b70
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #13 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Han høres nesten ut som en som jeg datet for en stund siden. Jeg har barn jeg også og følte på akkurat de samme tingene som du skriver, blant annet det med å holde litt tilbake pga tidligere relasjoner, snakke på tlf hver kveld. Han var litt yngre enn meg da, og barnløs. Anonymkode: 5d296...b70 Det er det samme her. Han er yngre enn meg. Jeg er godt voksen. Jaggu ikke enkel den kjærligheten og spes når man har brent seg før der det var barn inni bilde. Anonymkode: af2ac...145 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #14 Skrevet 2. februar 2023 Hvor gammel er han? Det er litt relevant her. Anonymkode: b7238...22c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #15 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Han høres nesten ut som en som jeg datet for en stund siden. Jeg har barn jeg også og følte på akkurat de samme tingene som du skriver, blant annet det med å holde litt tilbake pga tidligere relasjoner, snakke på tlf hver kveld. Han var litt yngre enn meg da, og barnløs. Anonymkode: 5d296...b70 Forbokstav? Anonymkode: b7238...22c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #16 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forbokstav? Anonymkode: b7238...22c J Anonymkode: 5d296...b70
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #17 Skrevet 2. februar 2023 Jeg kan ta feil, men føler du kanskje ikke er så tiltrukket av han like mye som du kanskje var i starten?😅 Jeg er litt i samme situasjon selv og har et barn jeg også. Daten en mann i noen uker nå og syntes han begynner å rett og slett bli innpåsliten med alle de sms’ene, snappene og all den ringinga flere ganger om dagen. For ikke å glemme overdreven bruk av hjerte emojier osv. Merker jeg tar mer og mer avstand. Anonymkode: c57ae...084 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #18 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forbokstav? Anonymkode: b7238...22c Jeg ønsker ikke utlevere slike detlaljer😊 Anonymkode: af2ac...145
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #19 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan ta feil, men føler du kanskje ikke er så tiltrukket av han like mye som du kanskje var i starten?😅 Jeg er litt i samme situasjon selv og har et barn jeg også. Daten en mann i noen uker nå og syntes han begynner å rett og slett bli innpåsliten med alle de sms’ene, snappene og all den ringinga flere ganger om dagen. For ikke å glemme overdreven bruk av hjerte emojier osv. Merker jeg tar mer og mer avstand. Anonymkode: c57ae...084 Det kan nok stemme, det ble litt intens for meg. Han skriver ikke så mye, men sier masse fine ting når vi er sammen og på tlf. Jeg er kanskje ikke klar for noe forhold, men det skal jo gå an å være i et forhold og ha litt egentid også. Har ikke han din heller barn fra før? Anonymkode: af2ac...145
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #20 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ønsker ikke utlevere slike detlaljer😊 Anonymkode: af2ac...145 Det er dumt da hvis flere her dater samme fyr. Kan du avkrefte eller bekrefte om han er yngre enn 30, eller rett rundt? Anonymkode: b7238...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå