Gå til innhold

Tinderhyttetur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og prøver å finne meg en mann. Matchet med en skilt voksen mann. Han har alt på stell, og var klar og tydelig på at han var ute etter ett seriøst forhold. Etter å skrevet noen uker med han pluss noen telefonsamtaler inviterte jeg han med på hyttetur over en helg. Vi bor ikke samme by så det ble første gangen vi møttes. Vi har begge mange av de samme interessene så tenkte dette skulle gå bra og det ville være lett å finne samtaleemner. Og så syns jeg han var kjekk. Jeg hadde gitt beskjed om at jeg nylig gjort det slutt med en og synes det var kjipt. Han sa at jeg måtte bruke den tiden jeg trengte for å komme meg videre, men ønsket å bli bedre kjent. 

Men det hele skars seg sikkelig da vi begge hadde lagt oss for kvelden. Han lå og holdt rundt meg. Det var hyggelig, men jeg kjente at jeg ikke var helt klar for å være intim med han. Noe jeg tenker man ikke kan forvente når man nettopp har møttes. Men plutselig blir han kjempe irriter på meg og sier at han ikke kan være i et forhold der man bare har sex en gang i året. Dette ble kjempe ubehagelig for meg. Tenker jo umiddelbart at jeg har gjort noe galt. Blir helt stum. Han spørre hvor mange tinderdats jeg har vært på. Noe jeg opplever som nedverdigende. Svarer at det har vært noen. Så la vi begge oss for å sove. 

Dette er jo helt urimelig. Ingen kan bli sur på deg for du ikke vil ha sex eller ikke er klar for det. Det spurte han meg jo ikke om. Sitter igjen med en følelse av at jeg måtte ha sex med for å få han til å like meg. Dagen etter gav han uttykk for at han hadde gått over steken, men den lill utblåsning hans øddel jo ALT.... 

Anonymkode: f9123...4fb

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du inviterte ham med på hyttetur uten å ha møtt ham? Ikke rart han trodde sex lå i kortene.

Anonymkode: 2c0e8...17b

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet

Dealbreaker for meg. En ting er og håpe og ha lyst, men forvente for så si noe sånn? Hva andre ting kan han finne på og  kjefte for da på sikt? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke akkurat riktig å invitere en myligens klin gal mann med deg på hyttedate uten å ha møtt han først.  Du bare finner på historien regner jeg med 😉

Anonymkode: f806d...805

• Liker 11
Skrevet

Synes du tok en stor sjanse her. Jeg ville aldri ha invitert med meg en fremmed på hytta, bare oss to.

Klart at han skulle ha respektert deg, og vist i praksis det han sa om at du måtte ta den tiden du trengte. Men han trodde nok at du inviterte ham på overnattingstur fordi du var klar...

Anonymkode: 8cd93...695

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker dette like gjerne kunne ha endt som en Åsted Norge-episode. Ble veldig lettet når jeg innså at dere allerede har vært på tur.

Men...Det lå vel strengt tatt litt i kortene at han forventet sex.

Anonymkode: cc83a...92e

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker dette like gjerne kunne ha endt som en Åsted Norge-episode. Ble veldig lettet når jeg innså at dere allerede har vært på tur.

Men...Det lå vel strengt tatt litt i kortene at han forventet sex.

Anonymkode: cc83a...92e

Er det riktig av han og bli så sur for det? Hvorfor ikke bare si at håpet var der og trodde det lå sex i lufta, men helt innafor og vente litt. Om han faktisk hadde likt henne godt. 

Ingen grunn og kjefte og "kan ikke leve i et forhold med så lite sex" når det er første gangen de ser tryne på en annen. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du inviterte ham med på hyttetur uten å ha møtt ham? Ikke rart han trodde sex lå i kortene.

Herregud, man kan like gjerne anta at utedo ligger i kortene, fordi det er jo hytte. Idiot. 

Anonymkode: 7f752...93f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud, man kan like gjerne anta at utedo ligger i kortene, fordi det er jo hytte. Idiot. 

Snakker for meg selv, men om en mann jeg aldri har møtt inviterer meg på hyttetur ville jeg antatt at han forventet sex. Det ville jeg også forventet, om jeg valgte å si ja.

Å bare ligge og holde rundt hverandre kan man gjøre i andre settinger.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Snakker for meg selv, men om en mann jeg aldri har møtt inviterer meg på hyttetur ville jeg antatt at han forventet sex. Det ville jeg også forventet, om jeg valgte å si ja.

Å bare ligge og holde rundt hverandre kan man gjøre i andre settinger.

Glemte å nevne det, men ISÆR om jeg hadde hatt kontakt med ham på Tinder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Si meg, har du oppsøkt et debattforum uten å skjønne at her kan man ha ulike oppfatninger uten at de andre er idioter?

Det er idiotisk, det.

Anonymkode: 8cd93...695

• Liker 2
Skrevet

Tenker at du må ta litt av denne på deg. Helt tullete å invitere på hyttetur som første date om du ønsker å ta det rolig i bli kjent fasen. Du signaliserer jo det motsatte med faktiske handlinger som er mye mer tungtveiende enn ord. Du burde i det minste gjort det klokkeklart før turer at du ikke ønsker intimitet. I stedet roter du det bare skikkelig til med å legge deg sammen med han. Selvfølgelig latterlig av han å klage på at en fremmed kvinne ikke vil ha sex med han, men du har jo gjort ditt beste for å forvirre han med alle disse motsigende signalene. 

Anonymkode: 73416...7c0

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Men det var ikke pent av ham å si noe slikt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er singel og prøver å finne meg en mann. Matchet med en skilt voksen mann. Han har alt på stell, og var klar og tydelig på at han var ute etter ett seriøst forhold. Etter å skrevet noen uker med han pluss noen telefonsamtaler inviterte jeg han med på hyttetur over en helg. Vi bor ikke samme by så det ble første gangen vi møttes. Vi har begge mange av de samme interessene så tenkte dette skulle gå bra og det ville være lett å finne samtaleemner. Og så syns jeg han var kjekk. Jeg hadde gitt beskjed om at jeg nylig gjort det slutt med en og synes det var kjipt. Han sa at jeg måtte bruke den tiden jeg trengte for å komme meg videre, men ønsket å bli bedre kjent. 

Men det hele skars seg sikkelig da vi begge hadde lagt oss for kvelden. Han lå og holdt rundt meg. Det var hyggelig, men jeg kjente at jeg ikke var helt klar for å være intim med han. Noe jeg tenker man ikke kan forvente når man nettopp har møttes. Men plutselig blir han kjempe irriter på meg og sier at han ikke kan være i et forhold der man bare har sex en gang i året. Dette ble kjempe ubehagelig for meg. Tenker jo umiddelbart at jeg har gjort noe galt. Blir helt stum. Han spørre hvor mange tinderdats jeg har vært på. Noe jeg opplever som nedverdigende. Svarer at det har vært noen. Så la vi begge oss for å sove. 

Dette er jo helt urimelig. Ingen kan bli sur på deg for du ikke vil ha sex eller ikke er klar for det. Det spurte han meg jo ikke om. Sitter igjen med en følelse av at jeg måtte ha sex med for å få han til å like meg. Dagen etter gav han uttykk for at han hadde gått over steken, men den lill utblåsning hans øddel jo ALT.... 

Anonymkode: f9123...4fb

Bra at du setter dine egne grenser og holder på dem.

Men hyttetur med overnatting i samme seng som første møte er jo unektelig et litt intimt første møte, da?

Likevel, lite stilig at han får en utblåsing av å bli avvist.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Åh, du går på gaten uten hjelm? Ikke bli overrasket hvis noen slår deg i hodet med et balltre for du "ba om det" 🤷‍♀️

Anonymkode: 0ab37...d52

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh, du går på gaten uten hjelm? Ikke bli overrasket hvis noen slår deg i hodet med et balltre for du "ba om det" 🤷‍♀️

*gjesp*

• Liker 4
Skrevet

Ts veldig kjipt du skulle oppleve dette. Han er hvertfall ikke noe å samle på når han forsøker å presse deg til sex og utføre et overgrep ved å bli sint og gi deg dårlig samvittighet og håpe du ga etter!

Jeg hadde ikke vært komfortabel med å ha han rundt meg resten av natta men skjønner at det er lett å gå i frys her og ikke tørre å kaste han ut i frykt for mer sinne og truende situasjon.

Med menn er det desverre viktig å alltid være føre var og tenke det værste. Tenker vi det beste så kan det ende fatalt som det holdt på å gjøre her.

Tinder er noe mange bruker for sex og jeg anbefaler deg å kun møtes offentlig de første gangene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

*gjesp*

Victimblaming og bagstellisering av overgrep er gjesp. Skaff deg et liv

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Victimblaming og bagstellisering av overgrep er gjesp. Skaff deg et liv

Nå surrer du litt med begrepsbruken din.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

veldig kjipt du skulle oppleve dette. Han er hvertfall ikke noe å samle på når han forsøker å presse deg til sex og utføre et overgrep ved å bli sint og gi deg dårlig samvittighet og håpe du ga etter

Nå fordreier du situasjonen litt, synes du ikke?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...