Izaria Skrevet 3. februar 2006 #341 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har lagt ut nydelige kjoler i boken min..kommer du å ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Nå sitter jeg her på jobb jeg da jenter Dere ligger sikkert søtt i sengene deres og Peony drømmer sikkert om bitteliten, Philippa om fine kjoler, og ny jobb, Heidi om Sofus (og om husvasken ) Markblomsten om bryllup o.s.v Savner sengen min skjønner dere, så er litt misunnelig på dere!! Jeg vil også sove!! Men, men! Ha en fin-fin lørdag!! Endret 4. februar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #343 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvis det er noen trøst så holdt Sofus meg våken da du skrev innlegget ditt og jeg er også på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvis det er noen trøst så holdt Sofus meg våken da du skrev innlegget ditt og jeg er også på jobb i dag. ← Hehe..stakkar Sofus!! Han ville vel bare ha litt kos av mamman sin da Når er du ferdig da Heidi? Jeg gleder meg til jeg er ferdig i dag altså! Ikke det at jeg har så mye tid hjemme i dag...begynner drit tidlig i morgen også, så må ligge på hotell i natt Skal en liten tur til Philippa før jeg drar på hotellet i kveld da..det blir kos ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #345 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg jobber til 1530 i dag....jobb igjen i morgen tidlig kl 0800 så det blir tidlig kvelden på meg i dag! Tror ikke Sofus var så veldig trøtt da jeg la meg i natt så i dag tidlig var jo han lys våken og klar for litt lek og kos.....Skal ikke si noe på innsatsen hans ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. februar 2006 #346 Del Skrevet 4. februar 2006 God morgen snupp og GOD ARBEJDSLYST! L kommer også en tur innom ikveld, etter bursdagen. Så vi blir fire jenter og seks gutter i kveld, og muligvis tre hunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. februar 2006 #347 Del Skrevet 4. februar 2006 Er jo koslig med danmarkstur da! og det er nok en flott lugar dere har valgt dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg jobber til 1530 i dag....jobb igjen i morgen tidlig kl 0800 så det blir tidlig kvelden på meg i dag! Tror ikke Sofus var så veldig trøtt da jeg la meg i natt så i dag tidlig var jo han lys våken og klar for litt lek og kos.....Skal ikke si noe på innsatsen hans ihvertfall! ← Noen må jo jobbe å slite i helgen også Heidi, og denne helgen er det oss! Men da har vi fri neste helg da vettu Sofus har masse energi han da....morro, søte pusen God morgen snupp og GOD ARBEJDSLYST! L kommer også en tur innom ikveld, etter bursdagen. Så vi blir fire jenter og seks gutter i kveld, og muligvis tre hunder... ← Cool, jeg kan ikke være så lenge da i og med at jeg begynner så tidlig i morgen, men en stund kan jeg jo kose meg sammen med dere Gleder meg til å se videoer!! Når skal vi komme ? Er jo koslig med danmarkstur da! og det er nok en flott lugar dere har valgt dere ← Jeg vet...gleder meg skikkelig altså Det ser hvertfall skikkelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #349 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen må jo jobbe å slite i helgen også Heidi, og denne helgen er det oss! Men da har vi fri neste helg da vettu ← Jeg skal jobbe neste helg også!!! Egentlig skulle jeg hatt fri denne helgen men hun jeg jobber med ville bytte. Vanligvis så ville jeg ha bytta slik at jeg fikk fri neste helg men siden jeg trenger fri en helg i slutten av februar når jeg egentlig skulle jobbe så får jeg den heller igen da...så nå jobber jeg tre helger på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg skal jobbe neste helg også!!! Egentlig skulle jeg hatt fri denne helgen men hun jeg jobber med ville bytte. Vanligvis så ville jeg ha bytta slik at jeg fikk fri neste helg men siden jeg trenger fri en helg i slutten av februar når jeg egentlig skulle jobbe så får jeg den heller igen da...så nå jobber jeg tre helger på rad. ← Huff da Heidi-mor Den er litt kjip!! Også 3 på rad da....!! Stakkar deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #351 Del Skrevet 4. februar 2006 Men så blir det min tur til å ha fri 3 helger på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 4. februar 2006 Men så blir det min tur til å ha fri 3 helger på rad. ← Ingenting er så galt at det ikke er godt for noenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2006 #353 Del Skrevet 4. februar 2006 Har du en fin helg? Håper du koser deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. februar 2006 #354 Del Skrevet 4. februar 2006 Gleder meg til å se videoer!! ← Har desverre bare en video her..bryllupsvideoen..reisevideoen er hos svigers for å bli brent på dvd..men det er da bedre enn ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. februar 2006 #355 Del Skrevet 4. februar 2006 Du har da noe å se fram til når du må jobbe så mange helger Gled deg til en liten Københavntur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 5. februar 2006 #356 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei Mart'n - nå ligger vel du og sover trygt i hotellsengen. Tenker på deg. Koselig å være sammen med deg syns jeg. Og også koselig å sitte tettitett på kjøkkenet og se bryllupsvideoen sammen. Gleder meg til bryllupet deres. Din kjære G sitter sammen med de andre gutta i stuen og spiller Buzz for harde livet. Min mann har nok fått for mye å drikke for han er helt vill og høylydt og klarte å ødelegge en stol tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #357 Del Skrevet 5. februar 2006 av Philippa-mannen. Håper du får en fin dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. februar 2006 #358 Del Skrevet 5. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 5. februar 2006 Du har da noe å se fram til når du må jobbe så mange helger Gled deg til en liten Københavntur. ← Hei nevèsta Hyggelig at du stikker innom meg!! Ja man må liksom ha noe å glede seg til Hei Mart'n - nå ligger vel du og sover trygt i hotellsengen. Tenker på deg. Koselig å være sammen med deg syns jeg. Og også koselig å sitte tettitett på kjøkkenet og se bryllupsvideoen sammen. Gleder meg til bryllupet deres. Din kjære G sitter sammen med de andre gutta i stuen og spiller Buzz for harde livet. Min mann har nok fått for mye å drikke for han er helt vill og høylydt og klarte å ødelegge en stol tidligere... ← Hei kjære gullet mitt Synes det var kjempe kos å se bryllupsvideoen sammen med deg...var på gråten flere ganger!! Veldig rørende å se Jeg gleder meg også selvfølgelig til det blir vår tur (selv om akkurat nå er jeg dritsur på G Når han er fyllesyk blir han så jævla sur!! Ringte hjem nå for å høre om han kunne lage middag til jeg kom hjem(skulle nå bare mangle synes jeg) men neida...DET trodde han da ikke at han orket Det er INGEN som kan få meg så glad...og så SINNA som han!! ) Skulle gjerne vært hos deg lenger i går, men det får bli på Fredag!! Gleder meg til det!! En skikkelig jente kveld Også hvis vi skal prøve kjoler igjen på Onsdag da Håper det ikke var en fin stol forresten (trodde det var bare G som ødela ting på fest jeg Husker du lampen han ødela den gangen?? av Philippa-mannen. Håper du får en fin dag på jobb. ← Takk det samme Heidi!! (For du skulle vel også jobbe i dag eller...?) ← Ja her kan du se hvordan mennene våre oppfører seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #360 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja, jeg er også på jobb... Jeg husker i 60-års laget til svigerfar så gikk en lampe i gulvet og knuste. Det var heldigvis ikke en av oss unge som gjorde det - tenker vi hadde fått høre det i forholdt til en godt voksen som bare var litt uheldig. Skjønner godt at du er irritert på mannen som ikke ORKER å lage middag til deg. Blir også litt irritert når mannen er hjemme hele dagen uten å gidde å gjøre noenting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå