Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Takk i lige måde Veslo :klem:

Må si jeg blir imponert av den kreativiteten din....kjempe fine de inbydelsene :klappe:

Nå sitter jeg på jobb :Gjesp: Er kjempe trøtt, men skal prøve å holde meg våken! Kunne sovet i to timer nå før jeg måtte stått opp igjen, men synes bare det blir værre da jeg..... Gleder meg til å komme hjem til kjæresten min :kline: og senga mi i morgen tidlig (strengt tatt i dag men.....) Det er det jeg liker best ved å jobbe på natta...å komme hjem å legge seg på morgenen :ler:

Min kjære er ute sammen med noen kompiser i kveld.....håper han savner meg, og tenker litt på meg da :sjenert: ...selv om jeg ikke har fått en eneste melding av han :frustrert: Hvis det var jeg som var ute, og han som var på jobb kan jeg banne på at han hvartfall hadde fått èn melding fra meg by now!! Sikkert en telefon også...men, men gutter er vel ikke så flinke på sånne ting som oss :tunge1:

Min kjære hadde jo bursdag i dag. Og i bursdagsgave hadde han ønsket seg penger inn på bryllupkonto`n og det fikk han av flere, så nå begynner det å bli litt der inne hvertfall. Kanskje middag og drikke til 4... :sjenert: Det er morro at det har begynt å rulle hvertfall. Han skrev melding til mamma og takket for "gaven" og at det var akkurat det han ønsket seg, så han kunne gifte seg med jenta si snart :hjerter_rundt: Han er verdens beste mann :hjerte:

Dette ble et ..litt for..langt innlegg, men jeg er da hvertfall våken enda :sprettoy:

Må gå å hente meg litt kaffe, så skal jeg pløye igjennom noen dagbøker tenkte jeg :ler:

Natta alle mine venner i andeby....som sikkert ligger trygt i sine senger og :sove:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Kjekt du likte invitasjonen! Eg føler meg ikkje heeeilt ferdig med den enno, men gjer ikkje meir i natt i alle fall! Hehe.. Skal straks køye..

Du får ha ei fortsatt god natt på jobb!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen søtnos - regner med at du sover trygt og godt ved sien av en liten fyllik akkurat nå :ler: . Håper G hadde en bra kveld ute med gutta.

Så koselig melding han sendte til moren din forresten... :hjerter_rundt:

Også så flott at dere har fått inn penger på kontoen. Alle monner drar! ;)

Ønsker deg en fin fri (?) dag Mart'n. STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har smeltet for lenge siden :ler: ...jeg også for den del

:hjerter: ! Føler meg veldig heldig som fant han :enig:

Ellers er jeg fortsatt supertrøtt :sprettoy: Hele dagen har gått med på å :sove: . Heldigvis var hjertet mitt også veldig trøtt siden han var ute i går, så vi sov tett omslynget i sengen leeenge i dag :kline:

Når jeg kom inn på soverommet i morrest var det som å gå inn i en spritflaske....STINKA alkohyler :ler: Pusta gjennom nesa til jeg sovna...

Nå kommer svigerfar og skal klippe håret sitt snart. Jeg er hans faste frisør...skjønner ikke at han tørr jeg altså :overrasket:

Etter det må jeg dra ned til byen :forvirret: Skal ligge på hotell i natt fordi jeg begynner så tidlig på jobb i morgen...HATER det :frustrert:

Men , men ..må man så må man....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med den gode nyheten fra svigerfar Mart'n! :smilorange:

Sove godt i natt og god arbejdslyst i morgen. Love youuuuu! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Fikk vite i går kveld at svigerfar har tenkt å gitt oss masse penger til bryllupet :klem::klem::klem::klem::klem: Kunne klemt han ihjel :sjarmor:

Hei Philippa :vinke:

Det skal jeg love deg...svever på skyer i dag også jeg :plystre:

Bryllupet vårt skal bli fantastisk :klem:

Love youuuuu 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åhh så morro at svigers spytter i litt penger. :hoppe:

Vi var også heldige, betalte egentlig veldig lite av vårt eget bryllup, snille foreldre begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda..innom når jeg kan vettu Philippa :ler: (avhengig??) :kghjerte:

Ja, Heidi og Peony...det er skikkelig deilig :sjarmor: Hadde jo ikke reknet med å få noe..selv om vi selvfølgelig hadde håpet på det :sjenert:

Nå gleder jeg meg om mulig enda mer til å begynne å planlegge!! Ble plutselig litt mer virkelig når pengene ruller inn :ler:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heisann Mart'n!

Tenkte jeg skulle komme å hilse på deg. Jeg er en av Philippas gamle bryllupsvenninner.

Gratulerer med bryllup på gang! Har dere tenkt noe på dato i 2007? Blir spennende og morsomt med planleggningen fremover!

Du kommer til å bli en vakker brud! Jeg vet for jeg har nemlig sett bilde av deg i brudekjole som Philippa tok da du var sminkedukken hennes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Jane :vinke: Hyggelig at du stikker innom ;)

Jasså ja , så Philippa driver å viser fram bilder :frustrert:

Men takk for det Jane, håper jeg blir en vakker brud :sjenert: ( Med forhåpentligvis en kjole som jeg får lukka glidelåsen på :ler: )

Har ikke satt noen dato enda, men begge to har litt lyst til nyttårsaften ;)

Vi får se.... Vet ikke hvor lang tid i forveien man får bestillt kirke jeg ?

Det er jo langt fram i tid enda vettu :sjenert:

Skulle ønske det kunne vært LITT nærmere i tid jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:ler: Lurt med en kjole som man får igjen glidelåsen ja :ler:

Men jeg synes det er godt gjort å komme inn i J's klær selv om man ikke får lukket helt igjen jeg....

Nyttårsaften er jo en flott dag å gifte seg på da! Men det kan kanskje være lurt å være tidlig ute med å booke vielsessted den dagen, er nok en del andre også som vil gifte seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt*

Sorry Mart'n, men jentene her inne krever å få se bilder av ting jeg gjør, så JA de har sett bildet av deg...eller verket mitt ;) . Ikke på her på kg da, men over mail.

Gleder meg sånn til bryllupet deres uansett dato!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere vet hvordan jeg ser ut da jenter :sexy:

Jane: Ja, vi synes nyttårsaften må være en perfekt dag å gifte seg på!! Man kan jo late som om alle rakettene er for oss + at da går vi inn i et nytt år som nygifte ;) Er ikke akkurat å forrakte å dra på bryllupsreise i januar, årets kjipeste mnd heller ;) Tenkte faktisk jeg skulle ringe å høre om jeg får bestillt tid i kirken i morgen. Vært morro og satt datoen liksom :sjenert:

Ellers vil jeg benytte anledningen til å ønske min kjære forlover GRATULERE MED UTDANNELSEN!!!! Gratulerer med fantastisk resultat, og en brand new utdannelse!!! Stolt av deg, og glad i deg!! :kyss:

Veslo: Ingenting er bedre enn litt økonomisk hjelp når man trenger det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...