ekkoet Skrevet 31. januar 2023 #1 Del Skrevet 31. januar 2023 Har prøvd å komme på en gammel serie, amerikansk, mener den gikk på NRK eller tv2 på seint 90-tall Serien handler om en programmerer som flytter tilbake til den søvnige hjembyen sin. Han flyttet fra stedet som skolens nerd, men kommer nå tilbake som en slags sjef i et datafirma som skal startes opp i byen. Han har blitt kjekk, rik, fått seg flott samboer (granske sikker på at hun var brunette). Drømmedamen fra highschool (som har blitt sammen meg skolens jock og ikke kommet seg noen vei) forelsker seg i ham og det blir en greie der. Husker veldig lite av serien ellers utenom at i en av dere førdte episodene skal firmaet levere et program til morfirmaet/kunde og løper så nær tidsfristen at de ikke får testet det før de sender det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 31. januar 2023 #2 Del Skrevet 31. januar 2023 Har du prøvd å google serien? Hva slags sjanger er det? Fant disse to Nowhere Man og Halt and catch fire (den er fra 2000 - ikke 90-tallet, men handler om 90 tallet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 31. januar 2023 Har prøvd å google det jeg kan ja, men får ikke treff. Går nok under drama. Serien ble sendt på tv da (seint 90, kanskje tidlig 2000, men tror ikke det ) så er nok ikke noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 31. januar 2023 #4 Del Skrevet 31. januar 2023 ekkoet skrev (21 minutter siden): Har prøvd å komme på en gammel serie, amerikansk, mener den gikk på NRK eller tv2 på seint 90-tall Serien handler om en programmerer som flytter tilbake til den søvnige hjembyen sin. Han flyttet fra stedet som skolens nerd, men kommer nå tilbake som en slags sjef i et datafirma som skal startes opp i byen. Han har blitt kjekk, rik, fått seg flott samboer (granske sikker på at hun var brunette). Drømmedamen fra highschool (som har blitt sammen meg skolens jock og ikke kommet seg noen vei) forelsker seg i ham og det blir en greie der. Husker veldig lite av serien ellers utenom at i en av dere førdte episodene skal firmaet levere et program til morfirmaet/kunde og løper så nær tidsfristen at de ikke får testet det før de sender det. Hyperion Bay? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Del Skrevet 31. januar 2023 Husker den. Nydama hans er av asiatisk opprinnelse og de har en sønn. Gamledama er blond. Jeg skal lete. Anonymkode: 50f33...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 31. januar 2023 Nikea skrev (4 timer siden): Hyperion Bay? Yess, hadde jeg aldri husket eller funnet selv. Husker navnet Trudy nå når jeg søker opp klipp. Takk skal du ha (husket du den eller søke du på noe?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 31. januar 2023 #7 Del Skrevet 31. januar 2023 ekkoet skrev (1 time siden): Yess, hadde jeg aldri husket eller funnet selv. Husker navnet Trudy nå når jeg søker opp klipp. Takk skal du ha (husket du den eller søke du på noe?) Aldri sett den, googlet "tv series man returns to hometown computer" 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 12. februar 2023 Nikea skrev (På 31.1.2023 den 20.27): Aldri sett den, googlet "tv series man returns to hometown computer" 😄 haha! du aner ikke hvor mange slike søk jeg har gjort, men ikke funnet noe. Når det er sagt ringte faktisk hyperion bay så få bjeller at jeg greit kan ha klikket rett forbi den. Uansett, takk igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Del Skrevet 13. februar 2023 Good Christian Bitches? Anonymkode: 5bff3...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå