Gå til innhold

Barselgruppe, jeg er den eneste som har jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette må jo være tull? Håper virkelig det er tull.

Jeg fikk gutt først og ønsket meg jente når vi skulle ha nr 2. Ikke fordi jenter er bedre, men det hadde vært kjekt med en av hver. Fikk gutt på nr 2 også, og har ikke et eneste sekund tenkt at jeg er misunnelig på andre som har jentebarn. Min eldste gutt er verdens kuleste fyr, og hans nyfødte lillebror ville jeg aldri byttet bort mot en jente. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg fikk min førstefødte tenkte jeg at de andre måtte være litt misunnelige på meg som hadde fått et så utrolig vakkert barn. De andre barna så jo bare maks middels pene ut, mens mitt var jo det vakreste barnet jeg noen gang hadde sett! 

Nå den dag i dag skjønner jeg jo at alle synes det om sine barn 😂 men der og da tenkte jeg at de innerst inne måtte se på mitt barn og være litt sjalue😂

Anonymkode: d4b68...419

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, håper virkelig du troller nå, ts😅 hvis ikke er det åpenbart deg det er synd på, som er så overfladisk og arrogant! Jeg har to barn, ett av hvert kjønn, og har aldri tenkt tanken på at folk var misunnelig på meg da jeg fikk førstefødte som var jente! Da jeg ventet nummer to håpet jeg på gutt, ikke fordi det ene kjønnet er bedre enn det andre, men fordi jeg ville ha en av hver :) gutter er nydelige! Men om han hadde vært jente hadde jeg elsket han akkurat like mye🥰 

Anonymkode: 6f379...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da jeg fikk min førstefødte tenkte jeg at de andre måtte være litt misunnelige på meg som hadde fått et så utrolig vakkert barn. De andre barna så jo bare maks middels pene ut, mens mitt var jo det vakreste barnet jeg noen gang hadde sett! 

Nå den dag i dag skjønner jeg jo at alle synes det om sine barn 😂 men der og da tenkte jeg at de innerst inne måtte se på mitt barn og være litt sjalue😂

Anonymkode: d4b68...419

Haha, det er jo sånn det er.

Jeg synes det tar litt tid før nyfødte blir søte. Før det ser de ut som en blanding av kjøttkaker og gamle menn hele gjengen, etter min mening. Men mitt barn! Jeg syntes jo hun var så utrolig nydelig fra første sekund, og tenkte jeg var så heldig som hadde født et barn som var så nydelig fra start.

Ser nå på bilder et år senere, og ser jo at hun også så ut som en litt skrukkete sak😅 Hun var prematur også. Synes selvfølgelig hun var søt, men ikke så unormalt vakker at andre burde følt på sjalusien😂

Anonymkode: a3d92...82e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge deler og følte meg på ingen måte heldigere da vi fikk jente enn da vi fikk en gutt. Ts framstår litt tynt møblert. 

Anonymkode: 616c6...d45

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi😅 Beklager, de er garantert ikke misunnelig på deg.

Anonymkode: da49c...3a3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor velger du å få barn når du tydeligvis har en IQ langt under gjennomsnittet, TS?

Anonymkode: b3b76...6f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du er fornøyd da, akkurat som de andre sikkert er. 
 

Jeg har tre gutter, med de to første var jeg litt likegyldig til kjønn, men med sistemann ønsket jeg meg gutt. En jente hadde selvfølgelig også vært velkommen, men ble glad når det var gutt. I min omgangskrets er sålangt alle jenter pappadalter og alle gutter mammadalter, det har kanskje noen innvirkning til at jeg har foretrukket gutter. 😅 Vi er alle forskjellige. 😊 

Anonymkode: 0ba0a...c73

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Da jeg fikk min førstefødte tenkte jeg at de andre måtte være litt misunnelige på meg som hadde fått et så utrolig vakkert barn. De andre barna så jo bare maks middels pene ut, mens mitt var jo det vakreste barnet jeg noen gang hadde sett! 

Nå den dag i dag skjønner jeg jo at alle synes det om sine barn 😂 men der og da tenkte jeg at de innerst inne måtte se på mitt barn og være litt sjalue😂

Anonymkode: d4b68...419

Dette. Alle i en barselgruppe tenker innerst inne at de andre må være misunnelige på akkurat deres barn 😂

Men jeg går ut fra at HI er trolling. Og hvis ikke håper jeg morsrollen modner TS litt. 

Anonymkode: 0b7d9...888

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har ALLTID ønsket meg ei jente og var så spent at jeg tok Nipt- test gra Danmark for å få vite kjønnet fortest mulig. Traff riktig kjønn på første forsøk. Nå har jeg havnet på barselgruppe med 7 andre flotte damer. Alle de andre har gutter, jeg er den eneste med jente. Og det merkeligste er at de som har storesøsken i gruppen, det er også gutter 🤓

Jeg vet at de er fornøyde med sine gutter, men jeg klarer ikke å la være å synes synd på de likevel. Og tenker at de MÅ jo være misunnelige på meg. Selv om jeg vet at de ikke er det. Kanskje. Hahahah. Utrolig sprøtt. Flere som er i gruppe med bare gutter og har jente selv? 💕

Anonymkode: e4949...c4d

Prøv hardere. 

Anonymkode: 1ba26...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da jeg fikk min førstefødte tenkte jeg at de andre måtte være litt misunnelige på meg som hadde fått et så utrolig vakkert barn. De andre barna så jo bare maks middels pene ut, mens mitt var jo det vakreste barnet jeg noen gang hadde sett! 

Nå den dag i dag skjønner jeg jo at alle synes det om sine barn 😂 men der og da tenkte jeg at de innerst inne måtte se på mitt barn og være litt sjalue😂

Anonymkode: d4b68...419

Dette er jo nokså «vanlig», men å tenke det om kjønn? Nei.

Anonymkode: 50e71...681

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har ALLTID ønsket meg ei jente og var så spent at jeg tok Nipt- test gra Danmark for å få vite kjønnet fortest mulig. Traff riktig kjønn på første forsøk. Nå har jeg havnet på barselgruppe med 7 andre flotte damer. Alle de andre har gutter, jeg er den eneste med jente. Og det merkeligste er at de som har storesøsken i gruppen, det er også gutter 🤓

Jeg vet at de er fornøyde med sine gutter, men jeg klarer ikke å la være å synes synd på de likevel. Og tenker at de MÅ jo være misunnelige på meg. Selv om jeg vet at de ikke er det. Kanskje. Hahahah. Utrolig sprøtt. Flere som er i gruppe med bare gutter og har jente selv? 💕

Anonymkode: e4949...c4d

 Synes heller synd på jenta di jeg som får en mor med slike kvalme holdninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har ALLTID ønsket meg ei jente og var så spent at jeg tok Nipt- test gra Danmark for å få vite kjønnet fortest mulig. Traff riktig kjønn på første forsøk. Nå har jeg havnet på barselgruppe med 7 andre flotte damer. Alle de andre har gutter, jeg er den eneste med jente. Og det merkeligste er at de som har storesøsken i gruppen, det er også gutter 🤓

Jeg vet at de er fornøyde med sine gutter, men jeg klarer ikke å la være å synes synd på de likevel. Og tenker at de MÅ jo være misunnelige på meg. Selv om jeg vet at de ikke er det. Kanskje. Hahahah. Utrolig sprøtt. Flere som er i gruppe med bare gutter og har jente selv? 💕

Anonymkode: e4949...c4d

Herregud… Har tre gutter, ingen jenter, er ikke synd på meg i det hele tatt🙄 Da kan jeg like godt si at jeg synes synd på alle andre i verden for de ikke har tre perfekte gutter som meg!

Anonymkode: 2dfd5...706

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sønn vil nesten alltid sette moren sin høyt.

Han vil også være praktisk. Han kan hjelpe deg med ting i huset, være sjåfør tidlig ect

Ei jente vil lage drama, krangle, og de vil ut av huset tidligere da de ikke orker bo med moren sin.

Derfor det er best med enten sønner, eller begge deler.

Anonymkode: 2692d...f03

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke greia med jenter, pistrete hår, utkledd som et sirkus, skravler hull i hode på en, masse drama og når tenårene kommer; overtegna øyenbryn, oversminka, andelepper, navlebeskuende og snakker som en jentunge når de er nærmere voksen. 

Anonymkode: bf9e4...a68

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den «beste» babyen i barselgruppa mi er en skjønn liten gutt som sover, spiser og alltid er strålende fornøyd. Jeg er ganske misunnelig på hun som får ha en så enkel baby og på de værste dagene kunne jeg godt byttet min jente til han🤷‍♀️

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke greia med jenter, pistrete hår, utkledd som et sirkus, skravler hull i hode på en, masse drama og når tenårene kommer; overtegna øyenbryn, oversminka, andelepper, navlebeskuende og snakker som en jentunge når de er nærmere voksen. 

Anonymkode: bf9e4...a68

Du er like ille som ts, med de tragiske holdningene om jenter og unge voksne kvinner. 

Anonymkode: f1d5e...4b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du er like ille som ts, med de tragiske holdningene om jenter og unge voksne kvinner. 

Anonymkode: f1d5e...4b6

Ja, vil vise TS et poeng. 

Anonymkode: bf9e4...a68

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kva er det som er så spesielt med jenta kontra gutt eigentlig? 

 

Anonymkode: bc590...476

Man slipper jo unna utfrysing, drama og blikking hvis man får gutter. Utover det så er jeg usikker. 

Anonymkode: 54e8c...406

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...