Gå til innhold

Noen som har handlet forundringspose fra to good to go?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde fra Circle K en gang, aldri mer! Fikk boller som var såpass tørre at de må ha ligget i disken i flere dager, pluss bl.a. 2 yoghurter som gikk ut på dato 7 dager tidligere. Har ingenting imot datovarer, altså, men 7 dager over best før synes jeg i beste fall var ganske frekt. 

Anonymkode: a952f...7f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøvde fra Circle K en gang, aldri mer! Fikk boller som var såpass tørre at de må ha ligget i disken i flere dager, pluss bl.a. 2 yoghurter som gikk ut på dato 7 dager tidligere. Har ingenting imot datovarer, altså, men 7 dager over best før synes jeg i beste fall var ganske frekt. 

Anonymkode: a952f...7f8

Såpass ja.

 

Anonymkode: 81449...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Hva er forundringspose ? 

En pose med ukjent innhold.

Til ts: Jeg har kjøpt mange ganger. På Shell fikk jeg to baguetter, to matpakker, to shell-boller, en croissant og en sjokoladecroissant.

Narvesen var en gang veldig spandable og jeg fikk en hel bærepose med diverse bakevarer, to ostepølser og fire pizzastykker.

Circle k har jeg kjøpt flere ganger hos, fordi det passer oftest beste med hentetiden. Der varierer det, men oftest et par baguetter og noen poser med boller og noen løse bakevarer.

Godt Brød - to store brød, smurt brødskive med diverse pålegg og skolebrød.

Anonymkode: bd9fc...b8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man får noe særlig mye for det man betaler. I hvertfall når man tar med at man ikke vet om man like det man får i posen. Hvis du aldri handler noe på tilbud, og ikke er så kresen, så kan det nok lønne seg. Men jeg handler omtrent alt på tilbud, og får mer for det jeg kjøper av det jeg liker i dagligvareforetningen enn i en slik pose.

Man skulle kanskje tro at dem ikke skulle tjene så mye penger på disse posene, men de tar så mye som dem kan, fordi det er folk som betaler.

Anonymkode: f10a8...ed4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En pose med ukjent innhold.

Til ts: Jeg har kjøpt mange ganger. På Shell fikk jeg to baguetter, to matpakker, to shell-boller, en croissant og en sjokoladecroissant.

Narvesen var en gang veldig spandable og jeg fikk en hel bærepose med diverse bakevarer, to ostepølser og fire pizzastykker.

Circle k har jeg kjøpt flere ganger hos, fordi det passer oftest beste med hentetiden. Der varierer det, men oftest et par baguetter og noen poser med boller og noen løse bakevarer.

Godt Brød - to store brød, smurt brødskive med diverse pålegg og skolebrød.

Anonymkode: bd9fc...b8d

Pose med ukjent innhold ja takk for svar kjenner ikke helt til enkelte begreper som forundring mmm høres ut som skikkelig snask det da må prøve en sånn en gang jeg også 🙂 forundringspose 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig varierende på den lokale Prix. Kommer an på om noen har satt sammen posen på forhånd, eller om en av de unge guttene på kveldsvakt rasker med seg noe fra tilbudsdisken på veien mellom lageret og kassen.

Hadde prøvd andre dersom det var noe i nærheten, men hentetidene blir litt for sent på kveld for det som er lenger unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt det mange ganger fra ulike bakerier og vært mer eller mindre fornøyd hver gang.

Anonymkode: 16bc7...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere ganger, og for det meste vært fornøyd! Spesielt fra bakeri! 
Eneste gangen jeg kan huske jeg har vært skuffet, må være da jeg kjøpte frokost-pose fra ett hotell. 
Det var fire speilegg, og sikkert 300g bacon, og to minipølser. 
Fra bakeri så har det vært ett helt brød, og småvarer som skolebrød, wienerbrød, wienerpekan, kanelsnurrer, croissant og lignende. Sånne ting jeg ikke pleier ta meg råd til å kjøpe. 

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg synes ikke man får noe særlig mye for det man betaler. I hvertfall når man tar med at man ikke vet om man like det man får i posen. Hvis du aldri handler noe på tilbud, og ikke er så kresen, så kan det nok lønne seg. Men jeg handler omtrent alt på tilbud, og får mer for det jeg kjøper av det jeg liker i dagligvareforetningen enn i en slik pose.

Man skulle kanskje tro at dem ikke skulle tjene så mye penger på disse posene, men de tar så mye som dem kan, fordi det er folk som betaler.

Anonymkode: f10a8...ed4

Jeg handler mye på tilbud, men sjeldent det er tilbud på ferdig pytt i panne, fløtepoteter, lasagne, gryteretter og lignende. 
Jeg synes det er supert å kunne hente seg ett varmt måltid på vei fra trening eller annet, så jeg slipper lage middag. 
Er veldig glad i å lage mat, spesielt i helgene, men noen ganger er det digg å kunne få ferdig middag uten å betale i dyre dommer for det. 
For meg er det fort 3 middager til 40-50 kr. Er ikke så kresen når jeg kan spare så mye både penger og tid.
Men hadde jeg hatt tid og overskudd til å lage middag fra bunnen hver dag, så hadde jeg nok gjort det. 
Alle posene jeg kjøper fra bakeri har hatt varer til 3-5 ganger prisen. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig, har hatt et par skikkelig positive fra bakerier og lignende. Fra hoteller kan det være veldig dårlig eller veldig bra. Men ut fra hva jeg har betalt så har det ikke vært skuffende i noen av tilfellene. Burde bruke det mer.

Endret av TheHairyToothfairy
Elendig norsk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper relativt ofte, synes det er helt genialt å betale 39 kroner for å hente en pose fra Baker Hansen rett ved siden av jobben når jeg vet at jeg alltid får et brød, en smoothie og noe annet godt (påsmurt til lunsj dagen etter, boller, yoghurt osv.). 

Til den prisen får man vel knapt et brød på Kiwi engang, og de fra bakeren er uendelig mye bedre og mettende. 

Anonymkode: 0456e...974

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Circle c har jeg bare fått boller og gjær bakst...prøvde 2 ganger men vi spiser ikke opp alle bollene etc.

Prøvde meny..fikk 2 små esker med varm mat..ene var liten ribbe og andre vet jeg ikke da det ikke stod noe informasjon på..og en masse boller og crossoint.

Jeg er helt for å hente slike ...men jeg vil helst ha litt mat og ikke bare boller...regner med at meny kaster mye varm mat og pålegg. Vil heller komme 5 minutter før de stenger og tar dette 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt fra den lokale Baker Hansen noen ganger, og også fra Espresso House. 
Fått veldig mye og bra mat (og drikke), både flere rundstykker (både påsmurt og ikke påsmurt), 1 brød, boller/wienerbrød, annen søtbakst og juice/smothies.

Kanskje litt mye søtbakst for vår del, men det er jo ikke så rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøvd én gang fra et bakeri, var veldig mye godt oppi der - brød og skoleboller etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har handlet flere forskjellige steder. (Prøver gjerne nye steder når jeg kan, bare for å finne ut hva de gir.) 
 

Etter hvert har jeg funnet meg noen favoritter, som jeg henter hos relativt ofte. Bakerier/Kafe der jeg gjerne får varer verd 3 ganger hva jeg betaler, og alt er ferskt og fint. 
Andre steder blir jeg ofte skuffet over at det er så lite i posen, og at det som er der er så ensformig. 

Men det kan være lurt å se på anmeldelsene av det enkelte stedet i appen. De stemmer som regel ganske bra. 

Vi handler en del på tilbud også, men på bakevarer synes jeg bakeriene her et MYE bedre produkt enn det du får på tilbud i matbutikken.

 

Anonymkode: 4555b...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner kapra 7 svære donuts fra Hawker, så det var et sykt kupp. 

Anonymkode: 0ac29...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det fra coop, og fikk bare mye EMV-dritt som vi ikke spiser. Gjør det aldri igjen. 

Anonymkode: cda71...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde for første gang idag, fra Circle K. Fikk en baguett med egg og bacon, og to rundstykker med ost og skinke. Føltes kanskje litt snaut og "kjedelig, men de virket dagsferske og jeg har ingen problemer med å få spist alt opp ihvertfall :)

Anonymkode: 179c8...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...