AnonymBruker Skrevet 1. februar #81 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her- helt enig med deg;) damene er ikke akkurat så veldig feminine her til lands Anonymkode: 60c3a...18e Franske og italienske damer har ikke så mye til overs for norske menn heller - de synes de er trauste og lite kultiverte🙂 Anonymkode: c599b...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasTeit Skrevet 1. februar #82 Del Skrevet 1. februar Det virker som et givende tema å diskutere med sin kjæreste, men mulig disse feminine guttene gjør det fordi de føler seg både psykisk og fysisk bedre av å ta vare på kroppen sin. Er ikke nødvendigvis det å se bra ut for kvinner som er målet når man som gutt bruker et serum eller lignende, mer fordi man kanskje føler at kroppen fortjener å føle seg fresh og bra. Men all kudos til disse maskuline guttene som handler klærne på biltema og har en minimalistisk hygiene-rutine, viktigste er å føle seg bra i egen kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #83 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 22.32): Ville bare ta opp et tema som jeg og kjæresten min har pratet om, det er så utrolig mange feminine menn her til lands.. spesielt i Norge og Sverige . Hva har egt skjedd med samfunnet? Også lurer jeg på hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Jeg ville aldri vært sammen med en manne-dame😩 .. Altså. for å ta det enkleste først. Om du ikke vil være sammen med noen som du oppfatter som feminine, så lar du være med det. Jeg mistenker at du å typen din er opphengt i toxic maskulinitet, og vedlegger "verdi" på veldig typiske historiske manneting (være uflidd, ikke bry seg med mote, ikke bry seg om andres følelser, barskhet, etc etc) Det som er mer interessant å spørre deg selv om, er om du legit synes "feminine" kvaliteter er uattraktive, og hva som gjør en kvalitet maskulin kontra feminin. For det å bry seg om mote er ikke feminint, det har historisk sett vært svært viktig både for kvinner og menn, det å bry seg om andre er vel heller ikke utelukket feminint, det å ta bilder/være opptatt av seg selv er vel heller ikke utprega feminin oppførsel ? Virker som at det å komme med en brei oppslutning, som "så mange feminine menn" og "hva har skjedd med samfunnet" kombinert med at du ville aldri "vært sammen med en manne-dame" er gaaaaanske trangsynt og til dels microaggressivt mot både kvinner og menn. Uansett, generaliseringer er kjedelig, og du gir for lite detaljer i ditt hovedinnlegg til at man kan diskutere noe mer en generaliseringer. Kjedelig innlegg. Anonymkode: f215d...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #84 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Maskuline, omsorgsfulle og smarte menn er det jeg mener vi mangler her i Norge . Istedenfor er det mange barnslige , egosentrisk , og party gutter her til lands som ikke vil gifte seg før de fyller 50... - ts Anonymkode: 60c3a...18e Mener du at det å være barnslig, egosentrisk og en partyløve som ikke vil gifte seg før 50 er feminine trekk? For disse trekkene vil jeg si handler mer om umodenhet, ikke hvorvidt man en maskulin eller feminin i sin væremåte. Anonymkode: afae9...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 1. februar #85 Del Skrevet 1. februar Så dere vil heller ha en grov kar som lukter svette, lar skjegg og hår gro uflidd med mindre han kan effektivt bruke barbermaskin, bremsespor i boksern.. ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1. februar #86 Del Skrevet 1. februar Såååååå………hvordan går kjønnskampen i det gamle kongeriket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #87 Del Skrevet 1. februar Jeg er transe så.................. Anonymkode: 29710...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 1. februar #88 Del Skrevet 1. februar Vinterjenta skrev (3 timer siden): Så dere vil heller ha en grov kar som lukter svette, lar skjegg og hår gro uflidd med mindre han kan effektivt bruke barbermaskin, bremsespor i boksern.. ? Sannsynligvis. For det er jo dette som er alternativet til å være feminin, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1. februar #89 Del Skrevet 1. februar Marte79 skrev (På 31.1.2023 den 13.14): Synes det er helt motsatt, alt for mange som oppfører seg og ser ut som bønder. 😂 Hvordan ser de ut og oppfører seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. februar #90 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 22.32): Ville bare ta opp et tema som jeg og kjæresten min har pratet om, det er så utrolig mange feminine menn her til lands.. spesielt i Norge og Sverige . Hva har egt skjedd med samfunnet? Også lurer jeg på hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Jeg ville aldri vært sammen med en manne-dame😩 .. Anonymkode: 60c3a...18e er det i det hele tatt viktig? funker det ikke for deg at andre er annerledes enn deg? må du være tiltrukket alle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1. februar #91 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 19.56): Ja, menn er så mye mer feminine nå enn de var for 40 år siden. Anonymkode: 42261...50a Kan slett ikke huske menn så slik ut for 40 år siden, kan jeg ha fortrengt det🤔 Derimot husker jeg noen med genser, brede striper i cordfløyelsbuksene og fotformsko. Dette var vel såkalte myke menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1. februar #92 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 21.18): Poenget er kjønnsidealer, som det står nevnt i innlegget du siterer.e Det TS beskriver er en minoritet av dagens befolkning som ikke akkurat får hendene sine skitne. Kun sosieteten har kunne kledd seg slik de ville for å kunne oppnå et ideal. Bønder gikk i en blanding av det mest funksjonelle og tilgjengelige. Anonymkode: 35f66...433 De forsøkte å følge moten, bunader er vel endel gammel mote? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #93 Del Skrevet 2. februar AndreasTeit skrev (9 timer siden): Det virker som et givende tema å diskutere med sin kjæreste, men mulig disse feminine guttene gjør det fordi de føler seg både psykisk og fysisk bedre av å ta vare på kroppen sin. Er ikke nødvendigvis det å se bra ut for kvinner som er målet når man som gutt bruker et serum eller lignende, mer fordi man kanskje føler at kroppen fortjener å føle seg fresh og bra. Men all kudos til disse maskuline guttene som handler klærne på biltema og har en minimalistisk hygiene-rutine, viktigste er å føle seg bra i egen kropp Jesus, hvordan kan du egentlig forbinde dårlig hygiene med maskulinitet??? Kjæresten min er jo da super hygienisk og vil ikke engang gå ut i butikken hvis han ikke føler seg bra på håret.. men han er super maskulin . Da jeg startet dette temaet så mente jeg typ ex on the beach menn, med null iq og er litt kvalmende opptatt av ting menn ikke egentlig skal være opptatt av... som igjen blir veldig feminint .. de er jo ikke menn Anonymkode: 60c3a...18e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #94 Del Skrevet 2. februar Vinterjenta skrev (5 timer siden): Så dere vil heller ha en grov kar som lukter svette, lar skjegg og hår gro uflidd med mindre han kan effektivt bruke barbermaskin, bremsespor i boksern.. ? Har dette noe i det hele tatt med maskulinitet å gjøre .. NEI! Nå snakker du om uhygieniske menn. Tror seriøst ikke folk vet hva en maskulin mann er 😅 Maskulin mann = ser maskulin ut, altså en kjekk kar , beskyttende , står for sine meninger , godt respektert av andre og godhjertet . Jeg pratet om feminine menn som blant annet er på ex on the beach som igjen vil si jentete i væremåten, klær seg utrolig feminint , og er ikke en typisk manne- mann som du ser disse kjekke skuespillerne er feks Anonymkode: 60c3a...18e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #95 Del Skrevet 2. februar Anonymkode: 60c3a...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 2. februar #96 Del Skrevet 2. februar Da var det jo enda godt du fant deg en skikkelig "mannemann" - sånn at du slipper å være sammen med en "mannedame", og at dere har mye spennende å snakke sammen om dere imellom, TS. Dette synes jeg var en fin KG-tråd. TS og kjæresten lever lykkelige i alle sine dager&sånt, og lurer på hvorfor det er så feminine menn i Norge og Sverige, og hva som har skjedd med samfunnet. Vi trenger mer slike "glad-tråder", TS. Har du noen andre på lur også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damokles Skrevet 2. februar #97 Del Skrevet 2. februar (endret) Alle mennesker har både feminine og maskuline kvaliteter og verdier i større eller mindre grad. Du kan teste deg selv ved å ta en androgyntest. Forskning viser at androgyne personer, som har et balansert forhold mellom feminine og maskuline verdier framstår som mer attraktive enn ekstremt feminine og maskuline personer. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0146167283093011 Endret 2. februar av Damokles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #98 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette er jo fakta da! Norske menn er forbanna kuet, behandles som dritt av kvinner. Anonymkode: 28dca...ff6 Fascinerende. Incelinnslaget/mannosfæreinnslaget på Kvinneguiden (!) er skyhøyt..😁. Går an å like egne innlegg en gang, men ikke tre og fire og fem..😁 Anonymkode: ffdf6...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #99 Del Skrevet 2. februar 17 hours ago, AnonymBruker said: Franske og italienske damer har ikke så mye til overs for norske menn heller - de synes de er trauste og lite kultiverte🙂 Anonymkode: c599b...b6a Det stemmer jo godt for både begge kjønn, det. Anonymkode: b35ed...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #100 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 22.32): Også lurer jeg på hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Anonymkode: 60c3a...18e Fordi smaken er forskjellig. Anonymkode: 41486...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå