AnonymBruker Skrevet 30. januar #41 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja takk til mere feminisme! ❤️ Anonymkode: 23f2f...915 Ta her- pratet ikke om feminisme. Har faktisk aldri helt skjønt greia med det Innlegget mitt handler om at det er mye feminine menn i Norge Anonymkode: 60c3a...18e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #42 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Trøst deg med at VI KAN IKKE NOE FOR HVORDAN VI ER SKAPT. Tror du vi vil se sånn ut? At vi synes det er fint? Jeg hadde SELVFØLGELIG vært en søt, petite, lekker liten feminin dame om jeg KUNNE VELGE. Anonymkode: fb5ad...a3a Det er forståelig , men snakker mer om menn som gjør om seg selv til å bli enda mer feminin enn det de er selvom de er hetero Anonymkode: 60c3a...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #43 Del Skrevet 31. januar Andro skrev (1 time siden): Heldigvis er ikke kjønnsnormene så firkanta og snevre lengre. Folk kan være seg selv, og drite i om gammeldagse folk syns de er tiltrekkende. Og så kan vi andre nyte at vi har større rom, og puster lettere. Ta her - jeg er 25 år og ser dette mere enn det du gjør da. Menn har blitt veldig uansvarlige, typ ex on the beach gutter er det nye nå😅 Heldigvis er jeg sammen med en litt eldre mann som ikke har disse holdningene Anonymkode: 60c3a...18e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #44 Del Skrevet 31. januar 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her- måtte bare svare på dette Menn har vært maskuline og sterke karer i flere tusener av år nå.. imens damene alltid har vært veldig feminine. Hvorfor har det blitt slik at det har blitt omvendt nå?? Har absolutt ingenting med «gjør slike menn deg usikre» Jeg er ultra feminin, og veldig feminine damer vil helst ikke ha feminine menn! Det er utrolig turn off at en mann bruker sminke , og tar trutmunn selfies! Har du feks ikke sett paradise hotel? Jesus christ .. En mann kan gjerne ta vare på seg selv og utseende sitt, det gjør typen min. men når de begynner med shaving av hele kroppen, spraytan, oppfører seg som små jenter, og lager trutmunn! Fysj Anonymkode: 60c3a...18e Tror du burde lese deg opp på historie. Spesielt mannsidealet på 1600-1850. Sminke, høye hæler, svært strikte og komplekse krav til bekledning og utseende. Anonymkode: 35f66...433 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #45 Del Skrevet 31. januar Ville aldri vært sammen med en manne-mann heller Anonymkode: 9de57...16b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #46 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville bare ta opp et tema som jeg og kjæresten min har pratet om, det er så utrolig mange feminine menn her til lands.. spesielt i Norge og Sverige . Hva har egt skjedd med samfunnet? Også lurer jeg på hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Jeg ville aldri vært sammen med en manne-dame😩 .. Anonymkode: 60c3a...18e Nei, altså … Det er jo ikke noe rart at du ikke vil være sammen med en manne-dame hvis du er heterofil. En manne-dame er en maskulin kvinne. Mens det du antagelig heller ikke vil være sammen med, er en dame-mann, som vil si en feminin mann. Det er en fordel å bruke uttrykkene riktig når du diskuterer. Anonymkode: 95a32...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #47 Del Skrevet 31. januar Hadde valgt en smart, upraktisk og følsom mann, over mannemannen som river seg i håret over navere, enhver sittende regjering, mens han ser fotball og klør seg i skrittet med hendene full av motorolje, any day. Anonymkode: 89953...3c0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #48 Del Skrevet 31. januar 4 hours ago, AnonymBruker said: Ts her- måtte bare svare på dette Menn har vært maskuline og sterke karer i flere tusener av år nå.. imens damene alltid har vært veldig feminine. Hvorfor har det blitt slik at det har blitt omvendt nå?? Har absolutt ingenting med «gjør slike menn deg usikre» Jeg er ultra feminin, og veldig feminine damer vil helst ikke ha feminine menn! Det er utrolig turn off at en mann bruker sminke , og tar trutmunn selfies! Har du feks ikke sett paradise hotel? Jesus christ .. En mann kan gjerne ta vare på seg selv og utseende sitt, det gjør typen min. men når de begynner med shaving av hele kroppen, spraytan, oppfører seg som små jenter, og lager trutmunn! Fysj Anonymkode: 60c3a...18e Du merker det ikke, men du ser ned på femininitet. Anonymkode: 9e8bf...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #49 Del Skrevet 31. januar Får håpe Andrew Tate snart slipper ut av fengsel, så gutta igjen får seg noen skikkelige mannfolk som forbilder 👍🏼 Anonymkode: 9450f...b0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 31. januar #50 Del Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Veldig smart, maskulin , selvsikker og godhjertet . Han oppfører seg og ser ut som en mann ihvertfall! Anonymkode: 60c3a...18e Bortsett fra maskulin er alle disse egenskager en feminin/pen/velstelt mann kan ha og ofte har. Bare nevner. Fint du er fornøyd med kjæresten, altså. Ikke fullt så fint st du ser ned på andres. Endret 31. januar av Snok1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bbc2 Skrevet 31. januar #51 Del Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville bare ta opp et tema som jeg og kjæresten min har pratet om, det er så utrolig mange feminine menn her til lands.. spesielt i Norge og Sverige . Hva har egt skjedd med samfunnet? Også lurer jeg på hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Jeg ville aldri vært sammen med en manne-dame😩 .. Anonymkode: 60c3a...18e Maskulinitet og hvite menn har jo vært under angrep av feminisme og venstre radikale i minst 5 år nå. Så er det så rart? Du vet toxic masculinity og slemme slemme hvite mannen Endret 31. januar av bbc2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #52 Del Skrevet 31. januar La folk få ha kroppene sine i fred. Hva er det med folk som tror at alle mennesker rundt dem skal være attraktive akkurat for dem? Tror de virkelig at de er så spesielle? Og hvis de tror at de er definisjonen på hva alle andre mennesker synes er pent,så tar de veldig feil! Det er ingen som eier andre mennesker sine kropper, og de har ingen rett til å tro at de gjør det heller. Anonymkode: a0af9...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte79 Skrevet 31. januar #53 Del Skrevet 31. januar Synes det er helt motsatt, alt for mange som oppfører seg og ser ut som bønder. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #54 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ta her - jeg er 25 år og ser dette mere enn det du gjør da. Menn har blitt veldig uansvarlige, typ ex on the beach gutter er det nye nå😅 Heldigvis er jeg sammen med en litt eldre mann som ikke har disse holdningene Anonymkode: 60c3a...18e Jeg hadde nå heller valgt en litt yngre kar så jeg faktisk hadde hatt glede av de lekre gutta. De er jo nydelige, og hvis de i tillegg er fri for machovås, representerer de et soleklart framskritt. Anonymkode: ffdf6...265 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bieter Skrevet 31. januar #55 Del Skrevet 31. januar Vanskelig å vite hva som menes med "feminim". Mange av egenskapene vi ser på som maskuline eller ei er kulturelt betinget Menn som viser omsorg og varme utad er attraktivt for meg. Menn som genuint bryr seg om andre og forsøker forstå andre mennesker er egenskaper jeg må ha i partner. Menn som stenger av egen empati og mennesklig omsorg blir dummere versjoner av seg selv. Dess mer opptatt av å være macho og mannemann, dess dummere versjoner av seg selv blir de. Man trenger god sosial forståelse for å få en helhetlig forståelse av verden man lever i, altså bli smartere. Å kutt ut deler av ens virkelighetsoppfattelse er ikke attraktivt. Samme med kvinner som spiller på kvinne-kvinne fakter. Man blir dummere om man gjør seg selv til en bimbodukke uten praktiske ferdigheter/ innsikt. Kvinner er lagd for å takle fysiske påkjenninger og det å leve i naturen, de er ikke delikate blomster som ikke tåler noe fra naturens side. Å leve som en vekling som ikke kan ta vare på seg selv er ikke attraktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #56 Del Skrevet 31. januar Det samme gjelder jo norske kvinner. Spør franskmenn og italienere, om hva de tenker om gjennomsnitts kvinnen her til lands. Harry, brede over ryggen, stamper bortover i joggesko. Anonymkode: a66ee...a51 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #57 Del Skrevet 31. januar 12 hours ago, AnonymBruker said: Får håpe Andrew Tate snart slipper ut av fengsel, så gutta igjen får seg noen skikkelige mannfolk som forbilder 👍🏼 Anonymkode: 9450f...b0f Håper gutta snart gjennomskuer Andrew Teit og ser ham for den idioten han er! Anonymkode: 0c6e6...fbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 31. januar #58 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tror du burde lese deg opp på historie. Spesielt mannsidealet på 1600-1850. Sminke, høye hæler, svært strikte og komplekse krav til bekledning og utseende. Anonymkode: 35f66...433 Jah… i den perioden var vel rundt 90% av befolkningen bønder. Du tror de trippet rundt i åkeren i stiletthæler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #59 Del Skrevet 31. januar Ja, menn er så mye mer feminine nå enn de var for 40 år siden. Anonymkode: 42261...50a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #60 Del Skrevet 31. januar ClausSaus skrev (2 timer siden): Jah… i den perioden var vel rundt 90% av befolkningen bønder. Du tror de trippet rundt i åkeren i stiletthæler? Tror ikke akkurat bondekonene trippa rundt i stiletter heller. Den fikse ideen om at det var stilig å understreke kjønn med diverse effekter og begrensende roller var borgerskapets ide. Klasse var nok langt viktigere enn kjønn. Anonymkode: ffdf6...265 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå