Gå til innhold

Ekstremt mange feminine menn i Norge

AnonymBruker
 Del

Anbefalte innlegg

Ville bare ta opp et tema som jeg og kjæresten min har pratet om,  det er så utrolig mange feminine menn her til lands.. spesielt i Norge og Sverige . Hva har egt skjedd med samfunnet? Også lurer jeg på hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Jeg ville aldri vært sammen med en manne-dame😩 ..  

Anonymkode: 60c3a...18e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg ikke sett, hvordan sa feminime? 

Anonymkode: 79496...9cb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Har jeg ikke merket noe særlig til. Er det en spesiell aldersgruppe dere tenker på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stayclassy fyren feks.

Anonymkode: 61ac6...36d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har jeg ikke sett, hvordan sa feminime? 

Anonymkode: 79496...9cb

Spesielt aldersgruppen fra 20-30 .. Tenker på væremåte, menn som begynner å ta bilder med trutmunn, sykelig opptatt av merkeklær og shopping , shaving av legger , spraytan, bleking av tenner og div... 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (4 minutter siden):

Er det? Har jeg ikke merket noe særlig til. Er det en spesiell aldersgruppe dere tenker på?

Aldersgruppa 20-30 .. sykelig opptatt av merkeklær og shopping, bleking av tenner, trutmunn på bilder, spraytan, shaving av legger og div.. Mange menn i den aldersgruppen har blitt sånn😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stayclassy fyren feks.

Anonymkode: 61ac6...36d

Typ pappagutten fra Frogner typen.. 🤮

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Fordi ulike mennesker har ulik smak. Dette er noe du burde ha oppdaget allerede på barneskolen.

Og ingen bryr seg om hvem du ikke ville ha vært sammen med. Manne-dame? Herlighet, så nedlatende og frekt.

Anonymkode: 34967...ae2

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spesielt aldersgruppen fra 20-30 .. Tenker på væremåte, menn som begynner å ta bilder med trutmunn, sykelig opptatt av merkeklær og shopping , shaving av legger , spraytan, bleking av tenner og div... 

Du forveksler forfengelighet med femininitet. Menn har lov til å være forfengelige de også, og jeg ser heller ikke noe problem med at menn er feminine hvis de er det. Nå syns jeg kanskje at å sladre om hvordan andre ser ut er veldig typisk kvinner, så hva med typen din som bedriver det? 😏

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunn enig med TS når det gjelder alderssegmentet 20-30.

Utrolig mange «umaskuline» menn. Typ paradise hotel/ex on the Beach generasjonen.

Noe av det minst attraktive som finnes.

Barberer seg både her og der, Harry tattoveringer, sminke og alskens produkter. Unggutta blir likere og likere jenter for hver nye generasjon som kommer 😆

Anonymkode: abbe3...ed4

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ville bare ta opp et tema som jeg og kjæresten min har pratet om,  det er så utrolig mange feminine menn her til lands.. spesielt i Norge og Sverige . Hva har egt skjedd med samfunnet? Også lurer jeg på hvorfor enkelte damer synes feminine menn er attraktive? Jeg ville aldri vært sammen med en manne-dame😩 ..  

Beskriv kjæresten din, da. Som en kontrast, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange «umaskuline» menn. Typ paradise hotel/ex on the Beach generasjonen.

Barberer seg både her og der, Harry tattoveringer, sminke og alskens produkter. Unggutta blir likere og likere jenter for hver nye generasjon som kommer 😆

Tenk så fint :) Mer omsorgsfulle, stikker ikke av fra barna sine, lager seg gode vennenettverk, husker familiens merkedager, tar ansvar for as familien :)

Anonymkode: 77f13...ffb

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør slike menn deg usikre? Som i at de bruker mer tid på utseendet kanskje enn deg og at du ikke føler deg kvinnelig nok? Ikke ta spørsmålet ille opp for jeg vet bare at noen kvinner tenker sånn. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk til mere feminisme! ❤️

Anonymkode: 23f2f...915

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sjeldent paradise hotell-folk. At menn ikke er redd for å bruke hudkrem lenger, ser jeg på som positivt. Menn som er redd for noe som kan assosieres med feminitet er pingler, ikke menn.

Anonymkode: bbbc8...a44

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til "mannlige menn" med bustete skjegg, som går i turklær året rundt?

Anonymkode: 66909...5d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn som er redd for noe som kan assosieres med feminitet er pingler, ikke menn.

Enig!

Anonymkode: a0af9...673

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

servitrise&suppe skrev (3 minutter siden):

Gjør slike menn deg usikre? Som i at de bruker mer tid på utseendet kanskje enn deg og at du ikke føler deg kvinnelig nok? Ikke ta spørsmålet ille opp for jeg vet bare at noen kvinner tenker sånn. 

Absolutt ikke 😊

Om mine bestevenner var slike gutter, så hadde det ikke spilt en trille. 

Men de finnes ikke attraktive for meg. Jeg tiltrekkes maskuline menn, slik min mann er. Nå er jeg uansett av en annen generasjon en de tråden omhandler. De kan være «søte» og artige, men de er ikke sexy/attraktive.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuller bare søte menn.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestkanten? Selv for 15-20 år siden var det vanskelig å se forskjell på kjønnene blant ungdommen på den kanten. Opplever ikke at det er typisk andre steder.

Anonymkode: 2e904...a49

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...