Gå til innhold

Fant et SIM-kort mannen min hadde skjult


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 21.20):

Vi har tre barn sammen og han blånekter og er alltid veldig god til å prate seg ut av ting selvom jeg har mistanker med rette, alt har liksom en «logisk» forklaring… Hadde det gjort det veldig mye lettere for meg å få konkrete bevis og noe å slå i bordet med…

Men hvorfor får jeg ikke opp innholdet på sim kortet når jeg tar den inn i en tom mobil..? Er det noe annet å gjøre? Må det være hans mobil? 

Anonymkode: 28f59...d71

Før du begår flere lovbrudd vil jeg be deg vurdere følgende alternativ:

1: Du får ikke opp noe på SIM-kortet fordi det er tomt, og

2: Han er ikke utro, det er du som er mistenksom uten grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 21.04):

Hvor finner de hverandre egentlig, alle disse parene som består av en meget utro mann og en meget mistenksom kvinne? 

Anonymkode: 3743d...233

Plutselig er det deg som er i den situasjonen 😕 

Anonymkode: 0462a...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 1.10):

Gjem sim-kortet. Og se hva som skjer

:popcorn:

Anonymkode: 09f31...4f9

Dette :P rett og slett fordi jeg ville vært litt fandenivoldsk av meg i en slik setting selv om det neppe er riktig vei å g.. Altså, ha is i magen om du ikke vil sette strek tvert, legg en plan - gjør opp status over forholdet, de praktiske tingene som økonomi, bolig osv - få oversikt, og så tar du praten. Si fra at du vet han lyver, du vet han skjuler noe (sim kortet) og du er ferdig. Det er ikke noen grunn til å fortsette i et forhold hvor tillit og grunnleggende respekt osv er borte tenker jeg. Men få orden for egen del først.. 

 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sim kort, har dere begge også Nokia 5110?

Anonymkode: 35811...f28

til og med min sprell nye iphone har simkort forresten.... Så hvilken tlf har du som ikke har dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 21.20):

Vi har tre barn sammen og han blånekter og er alltid veldig god til å prate seg ut av ting selvom jeg har mistanker med rette, alt har liksom en «logisk» forklaring… Hadde det gjort det veldig mye lettere for meg å få konkrete bevis og noe å slå i bordet med…

Men hvorfor får jeg ikke opp innholdet på sim kortet når jeg tar den inn i en tom mobil..? Er det noe annet å gjøre? Må det være hans mobil? 

Anonymkode: 28f59...d71

Har du åin koden til sin kortet? Isåfall har du alt innholdet. Da er det bare et gammelt simkort uten noe spesielt på 

Anonymkode: 61d1c...414

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er selvfølgelig mye verre at trådstarter har brutt loven og forsøker å gå inn på annen persons sim-kort. Utroskap er ingen ting målt mot det. I dette tilfellet er det trådstarter som skal be mannen sin om unnskyldning og håpe at mannen tilgir henne. 

Anonymkode: 000e6...bfd

Hvorfor skal hun håpe at han tilgir henne? Jeg er helt med på at man ikke har lov til å snike. Men en mann som ikke er til å stole på er vel ikke noen å tigge etter forgivelse fra? Bare være glad hun er kvitt han hvis han blir sur.

Anonymkode: 8d5eb...29e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde telefonen dekning når du skrudde den på med det sim kortet?

hvis ikke så er det et sim kort som ikke er aktivt. 

hvis den lå i en sånn pakke, så står telefonnummeret sim kortet tilhører til, har du sjekket det nummeret?

Anonymkode: 33da6...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Plutselig er det deg som er i den situasjonen 😕 

Anonymkode: 0462a...2da

Nei, jeg hadde ikke blitt i et forhold med en mann som enten var utro, eller som jeg stolte så lite på at jeg måtte grave i sim-kort og mail og lage tråd på kg. 

Anonymkode: 3743d...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke se innholdet. Du har beviset du trenger med at han driver med noe bak din rygg som er såpass alvorlig og truende for forholdet at han må bruke et hemmelig simkort. Det sier alt. Det kan være alt fra masse nummere til eskorter eller damer han treffer på byen til en fast elskerinne som tror at hun er i forhold med han og ikke vet om dobbeltlivet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 21.41):

Det er sååååå slitsomt å leve som en detektiv. Dere har tre barn og sikkert litt oppi åra, han kommer aldri til å forandre seg og virker ikke som han gjør en dritt for å betrygge deg eller endre atferd. Dump fyren, lev ditt beste liv

Anonymkode: 34c34...110

Enig! Ingen røyk uten ild. Uansett er ikke dette en mann du kommer til å bli lykkelig med fremover, i alle fall ikke før du får svar, og han begynner å oppføre seg litt allright.

Spar deg for alt dette stresset. Fortell ham om at Uansett om han er utro eller ikke, så har han løyet til deg, og dette gidder du ikke. Si at du har forsøkt å snakke med ham, men han avviser deg og du kommer ingen vei. Si det er slutt og dere må finne ut hvordan dere skal løse separasjonen. Ha et møte på familievernkontoret allerede booket når du tar praten, og gi han tidspunktet for når han må møte opp. 

Da tar du i det minste kontroll over situasjonen! Se hans reaksjon, og den vil fortelle deg alt du trenger å vite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0

Seriøst, det er vel ingen som driver å bytter sim-kort frem og tilbake stadig vekk for å skjule utroskap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (25 minutter siden):

Seriøst, det er vel ingen som driver å bytter sim-kort frem og tilbake stadig vekk for å skjule utroskap? 

Åjoda. Min eks blandt annet.

Kjenner flere voksne menn som bytter snapchat bruker frem og tilbake for å skjule utroskap så simkort er bare for å skjule en mer muntlig kommunikasjonsform enn snap.

Anonymkode: d559f...2a5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Åjoda. Min eks blandt annet.

Kjenner flere voksne menn som bytter snapchat bruker frem og tilbake for å skjule utroskap så simkort er bare for å skjule en mer muntlig kommunikasjonsform enn snap.

Anonymkode: d559f...2a5

Det er jo bare knot å skifte et sim-kort nå til dags. Det er jo mange mye enklere måte å skjule kommunikasjon på. Hvis han ikke klarer å skjule utroskapen uten å knote med sim-kort er han så dum at han ikke er noe å samle på uansett om han er utro eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden):

Det er jo bare knot å skifte et sim-kort nå til dags. Det er jo mange mye enklere måte å skjule kommunikasjon på. Hvis han ikke klarer å skjule utroskapen uten å knote med sim-kort er han så dum at han ikke er noe å samle på uansett om han er utro eller ikke.

😂😄👌

Anonymkode: 13b80...e98

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym Brukar0 skrev (6 timer siden):

Det er jo bare knot å skifte et sim-kort nå til dags. Det er jo mange mye enklere måte å skjule kommunikasjon på. Hvis han ikke klarer å skjule utroskapen uten å knote med sim-kort er han så dum at han ikke er noe å samle på uansett om han er utro eller ikke.

😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...