Gå til innhold

Fant et SIM-kort mannen min hadde skjult


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor finner de hverandre egentlig, alle disse parene som består av en meget utro mann og en meget mistenksom kvinne? 

Anonymkode: 3743d...233

Tja, det er vel ikke helt ulogisk med slike parkonstellasjoner…

Synes ikke at TS virker overdrevent mistenksom her, med tanke på at hun har hatt flere rare opplevelser.

Når det er sagt, kan det være mange logiske grunner til at et SIM-kort havner i en toalettmappe. Jeg hadde trøbbel med overgangen mellom privat- og jobbabonnement i en periode, og fikk beskjed om at jeg måtte gå to dager uten abonnement.

Jeg var på jobbreise på det tidspunktet, og kunne ikke klare meg uten telefon. Derfor kjøpte jeg et SIM-kort med kontantabonnement, bare for å kunne kommunisere med omverdenen i de to dagene. Blir ikke overrasket dersom det SIM-kortet ble liggende i en lommebok eller toalettmappe i lang tid etterpå. Og ja, jeg var singel på det tidspunktet og hadde ingenting å skjule.

Samlet sett synes jeg at det er mye rart her, men det kan finnes en logisk forklaring på det med SIM-kortet.

Anonymkode: 6fb7c...65b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være noe på sim kortet, hverken numre eller noe annet. På mitt simkort er det kun noen få kontakter i nær familie, alle andre lagres på telefonen. Og om han bruker det simkortnummeret kun til en person, kan han huske nr utenat, og det vil ikke komme opp noe med mindre noen faktisk sender en mld eller ringer når du har satt det i telefonen. Han kan også slette alt på sim kortet før han tar det ut.

Kan du sjekke på "Min side" hos operatør om du kan hente ut samtalelogg eller lignende derfra? Siden dere bor sammen vil det vel være enkelt for deg å finne ut passord til denne siden?

Men er enig med flere her, han løy og sa han var med en kompis samtidig som du var på samme sted denne kompisen trente/oppholdt seg? Da har du bevis for at det skal lite til for han å lyve. Med andre ord har du alt du trenger for å gå ifra han. 

Jeg ville gått igjennom pc, papirer, sjekket om det er tatt opp noen kredittlån, se om det er noen nye ukjente plagg og andre ting i skuffer og skap. Uten at han vet vel å merke. Og jeg tror jeg ville kontaktet flere slike firma som jobber med å avsløre utro mennesker, be om info om hva du må se etter, evt bestille en av de til å finne beviser om du føler for å få mer bevis.

 

Anonymkode: fd631...6a1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gjem sim-kortet. Og se hva som skjer

:popcorn:

Anonymkode: 09f31...4f9

Nei, det må legges tilbake og så må hun følge med på om det forsvinner. Da bevises det at han bruker det.

Anonymkode: fd631...6a1

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis du har tilgang på pcen hans kan du sjekke det som blir lagret på clouden. Folk har en tendens til å glemme å slette bevis der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gidder å bytte SIM-kort for å ha kontakt med en elskerinne/ elsker😅 Man har da oftest kontakt hele tiden👍

Anonymkode: 61050...fbf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, det må legges tilbake og så må hun følge med på om det forsvinner. Da bevises det at han bruker det.

Anonymkode: fd631...6a1

Legg det i feil lomme/ plass i toalettvesken da, så ser du om det flytter på seg.

Anonymkode: 61050...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor finner de hverandre egentlig, alle disse parene som består av en meget utro mann og en meget mistenksom kvinne? 

Anonymkode: 3743d...233

Litt høna og egget, det der da. Er hun mistenksom fordi han er en utro snik?

Anonymkode: b65ed...aca

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også flere gamle simkort liggende rundt omkring. Best å kaste de før jeg får meg samboer.

Anonymkode: 11b6e...315

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Litt høna og egget, det der da. Er hun mistenksom fordi han er en utro snik?

Anonymkode: b65ed...aca

Meen hvorfor blir man? Enten er han fortsatt en utro snik, eller hun finner ingen tegn til fortsatt utroskap. Men når det ikke er tillit lenger så vil man jo aldri få det bra uansett. 

Anonymkode: 3743d...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sim kort, har dere begge også Nokia 5110?

Anonymkode: 35811...f28

??

Anonymkode: b8618...4ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen gidder å bytte SIM-kort for å ha kontakt med en elskerinne/ elsker😅 Man har da oftest kontakt hele tiden👍

Anonymkode: 61050...fbf

Dette. Det finnes absolutt ingen god grunn til å ha et ekstra SIM-kort for å ivareta et sidesprang. Kan godt hende fyren er utro, men dette sim-kortet har sannsynligvis ingenting med det sim-kortet å gjøre. Det finnes så mange enklere og bedre metoder.

Det er for øvrig ingen moderne telefoner som lagrer kontakter eller noe som helst annet på SIM-kortet. Begynner å bli noen år siden jeg i det hele tatt hadde fysisk SIM-kort i telefonen.

 

Anonymkode: 038b8...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et ekstra SIM-kort, da ville jeg heller mistenkt at han drev med noe kriminelt. Man kan fint være utro i skjul uten å bytte SIM.

Anonymkode: bd1b0...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket toalettmappen hans tidligere? Så du vet at det ikke er et gammelt sim-kort?

Anonymkode: 9c4b1...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i det sim-kortet, du har da masse bevis ellers. 

Anonymkode: 0af48...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 20.46):

har lenge mistenkt at mannen min er utro men han nekter. Det har vært flere ganger hvor han har jobbet overtid, men skrudd av snapkartet osv. Sagt at han er hos en kompis som jeg har sett på trening samme tidspunkt. Lang historie og jeg vil ha håndfaste bevis. I toalettmappen hans på badet fant jeg et sim-kort. Prøvde å putte inn sim-kortet i en gammel tom mobil vi har (uten å sikkerhetskopiere eller koble til icloud) men da kom bare mine gamle kontakter opp siden det er min gamle mobil. Er det noen som helst måte å få sett innholdet på dette SIM-kortet?

Anonymkode: 28f59...d71

Dette er ingen bevis på at han er utro. 

Jeg skjønner du er følelsesmessig opprørt, og at du er desperat å finne ut.

* Konfronterte du mannen din da du så kompisen hans på trening - og dermed at han ikke kunne være hos han? 

* Snapkart: Spør hvorfor han kobler det ut. Av og til er det borte om han ikke har vært inne på det på en fod stund..  

* Er han redd for mobilen sin?

* Jeg ville spurt hvilket sim kort som du fant, hvilke mobil den tilhører. Se reaksjonen. 

Du er usikker, og hjernen din leter etter bevis. Ja, det kan hende du blir bedratt, men skal du orker å leke detektiv å bruke masse krefter på det? Prøv å konsentrer deg om deg selv, for ditt beste. Hva gjør deg glad? Lev livet best mulig. Om det plutselig kommer frem sikre bevis på utroskap, ja- da er det bare å gå. 

Jeg tror du ødelegger deg selv med å være detektiv å desperat lete etter tegn. Det kommer sjeldent noe godt ut av det. 

Mitt råd er å spille med åpne kort og lage ditt eget liv best mulig ❤️

Lykke til ❤️

 

Anonymkode: 380f9...2b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 21.20):

Vi har tre barn sammen og han blånekter og er alltid veldig god til å prate seg ut av ting selvom jeg har mistanker med rette, alt har liksom en «logisk» forklaring… Hadde det gjort det veldig mye lettere for meg å få konkrete bevis og noe å slå i bordet med

Men hvorfor får jeg ikke opp innholdet på sim kortet når jeg tar den inn i en tom mobil..? Er det noe annet å gjøre? Må det være hans mobil? 

Anonymkode: 28f59...d71

Du har noe å slå i bordet med.

'Jeg stoler ikke på deg og har det ikke bra i dette forholdet.'

Mer enn nok til å gå.

Anonymkode: 8da41...79c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du har noe å slå i bordet med.

'Jeg stoler ikke på deg og har det ikke bra i dette forholdet.'

Mer enn nok til å gå.

Anonymkode: 8da41...79c

Enig.. 

Dette er ikke et detektivmysterie hvor man skal fange tyven, og det er ikke sånn at du ikke får lov til å ta ting opp eller forlate han om du ikke har han med buksene nede på video. Du er ikke i en rettssak, du er i et forhold.

Du har jo tatt han i løgner allerede, hvor mye mer løgner skal til? Hvis du krever for stor bevisbyrde av deg selv, så vil du bli gående og lete etter bevis resten av livet - den delen av det du tilbringer med han i all fall. 

Det er ikke en måte å ha det på, og du må gjøre noe med det nå.

Anonymkode: ea8d8...7ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 20.56):

Hvorfor i det hele tatt gidde? Dump han. Han er åpenbart utro og du lar det gå. Hvorfor trenger du håndfaste bevis? Han sier han er med en kompis som du møter på og ser er en løgn. 🚨🚨🚨

Anonymkode: 34c34...110

Det er selvfølgelig mye verre at trådstarter har brutt loven og forsøker å gå inn på annen persons sim-kort. Utroskap er ingen ting målt mot det. I dette tilfellet er det trådstarter som skal be mannen sin om unnskyldning og håpe at mannen tilgir henne. 

Anonymkode: 000e6...bfd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...