Gå til innhold

Fant et SIM-kort mannen min hadde skjult


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har lenge mistenkt at mannen min er utro men han nekter. Det har vært flere ganger hvor han har jobbet overtid, men skrudd av snapkartet osv. Sagt at han er hos en kompis som jeg har sett på trening samme tidspunkt. Lang historie og jeg vil ha håndfaste bevis. I toalettmappen hans på badet fant jeg et sim-kort. Prøvde å putte inn sim-kortet i en gammel tom mobil vi har (uten å sikkerhetskopiere eller koble til icloud) men da kom bare mine gamle kontakter opp siden det er min gamle mobil. Er det noen som helst måte å få sett innholdet på dette SIM-kortet?

Anonymkode: 28f59...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i det hele tatt gidde? Dump han. Han er åpenbart utro og du lar det gå. Hvorfor trenger du håndfaste bevis? Han sier han er med en kompis som du møter på og ser er en løgn. 🚨🚨🚨

Anonymkode: 34c34...110

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart utro! Hvorfor lete etter mere svar når du har svaret? 

Anonymkode: 30cb6...473

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har brukt SIM-kortet til å skjule utroskap så vil vel alt ligge der? Jeg vet ikke, har du en venn som er flink med slikt kanskje?
 

Eller så kan du konfrontere ham - lag en liste over alle løgnene og ikke gi deg. Høres ut som at han er utro uten tvil, men skjønner godt at du vil ha sannheten. 

Anonymkode: 64cc0...ffc

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt hetta. Virker som det er mye utroskap. Hvorfor ikke spille med åpne kort. Slippe en hånd før man tar tak i en ny. Det er iallefall realt…c’’.)!

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner de hverandre egentlig, alle disse parene som består av en meget utro mann og en meget mistenksom kvinne? 

Anonymkode: 3743d...233

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk på "pin puk" i emailen hans, kanskje du finner pinkode, de sendes på mail oftest når man oppretter nytt abo. 

Søk opp navnet hans på 1881 eller google

Anonymkode: e4c65...da7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Søk på "pin puk" i emailen hans, kanskje du finner pinkode, de sendes på mail oftest når man oppretter nytt abo. 

Søk opp navnet hans på 1881 eller google

Anonymkode: e4c65...da7

Eller istedenfor å grave i toalettmapper etter simkort og snoke i mailen etter koder - dumpe den man stoler så lite på. 

Anonymkode: 3743d...233

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre barn sammen og han blånekter og er alltid veldig god til å prate seg ut av ting selvom jeg har mistanker med rette, alt har liksom en «logisk» forklaring… Hadde det gjort det veldig mye lettere for meg å få konkrete bevis og noe å slå i bordet med…

Men hvorfor får jeg ikke opp innholdet på sim kortet når jeg tar den inn i en tom mobil..? Er det noe annet å gjøre? Må det være hans mobil? 

Anonymkode: 28f59...d71

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste man har på mobilen vil ikke lagres på simkortet, men på minnekortet. Tror det eneste som er mulig å lagre på simkort er telefonnummer. Du kan jo se om det ligger noen der i tillegg til de du har lagret på mobilen fra før.

Hvis han har brukt det til å sende melding eller ringe, så kan du jo bare la den være i den gamle mobilen og se om den ringer eller får noen meldinger.

Hvor fant du pinkoden til simkortet?

Anonymkode: 3cfda...c00

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være et kort som er byttet fordi det var defekt. Eller et sim han ikke har noe abonnement på lenger. Jeg har selv flere gamle kort liggende.

Anonymkode: 3743d...233

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det meste man har på mobilen vil ikke lagres på simkortet, men på minnekortet. Tror det eneste som er mulig å lagre på simkort er telefonnummer. Du kan jo se om det ligger noen der i tillegg til de du har lagret på mobilen fra før.

Hvis han har brukt det til å sende melding eller ringe, så kan du jo bare la den være i den gamle mobilen og se om den ringer eller får noen meldinger.

Hvor fant du pinkoden til simkortet?

Anonymkode: 3cfda...c00

Det var et nummer eller kontakt jeg hadde håpet å finne så jeg kanskje kunne skjønt hvem / hvilke det er.. Sim kortet lå i en sånn «lomme» man får når man kjøper det er og der stod det pinkode og sånne puck (?) koder

Anonymkode: 28f59...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var et nummer eller kontakt jeg hadde håpet å finne så jeg kanskje kunne skjønt hvem / hvilke det er.. Sim kortet lå i en sånn «lomme» man får når man kjøper det er og der stod det pinkode og sånne puck (?) koder

Anonymkode: 28f59...d71

Har du åpnet SIM-kortet med den koden, da?

Da er du jo inne og har informasjonen som er på det. 

Anonymkode: ea8d8...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var et nummer eller kontakt jeg hadde håpet å finne så jeg kanskje kunne skjønt hvem / hvilke det er.. Sim kortet lå i en sånn «lomme» man får når man kjøper det er og der stod det pinkode og sånne puck (?) koder

Anonymkode: 28f59...d71

Kan du sortere kontakter på hvor de er lagret kanskje? På min mobil gjør man det i menyen øverst til venstre. 

Anonymkode: 3cfda...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååååå slitsomt å leve som en detektiv. Dere har tre barn og sikkert litt oppi åra, han kommer aldri til å forandre seg og virker ikke som han gjør en dritt for å betrygge deg eller endre atferd. Dump fyren, lev ditt beste liv

Anonymkode: 34c34...110

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du åpnet SIM-kortet med den koden, da?

Da er du jo inne og har informasjonen som er på det. 

Anonymkode: ea8d8...7ad

Ja, åpnet sim kortet som ble lagt i en tom mobil. Men det eneste som kom opp var mine gamle kontakter (sikkert siden de er lagret på tlf siden jeg brukte den før). Prøvde å slette hele telefonen og prøve på nytt men kom fortsatt ikke noe opp, bare mine tidligere kontakter 

Anonymkode: 28f59...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var et nummer eller kontakt jeg hadde håpet å finne så jeg kanskje kunne skjønt hvem / hvilke det er.. Sim kortet lå i en sånn «lomme» man får når man kjøper det er og der stod det pinkode og sånne puck (?) koder

Anonymkode: 28f59...d71

Kanskje det er helt nytt, at han ikke har brukt det enda? Kanskje han har kjøpt en ny mobil også som han skal ha det i? Billig enkel én? Eller ikke kommet så langt

Anonymkode: 8d5eb...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller istedenfor å grave i toalettmapper etter simkort og snoke i mailen etter koder - dumpe den man stoler så lite på. 

Anonymkode: 3743d...233

Victim-shaming much….

Anonymkode: 66898...b59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en som blånektet også, uroen og mistanken min ville ikke gi seg, heldigvis kom damen inn døra og fortalte det sjøl, jeg stakk for godt samme dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange gamle SIM-kort liggende i en skuff.. Men, magefølelsen skal du stole på. En merker når partneren ikke er til å stole på. Er min erfaring. 

Anonymkode: a9c14...d23

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...