Gå til innhold

Kan noen lese meg og tiden som kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp. I årevis har alt i livet mitt dreid seg om smerter, sykdom og ulike plager. Det veksler hva som er verst, men det er liksom alltid noe som gjør at jeg ikke får levd livet mitt, som gjør at jeg ikke får gjort noe av det jeg har lyst til. Alt dreier seg bare om å komme seg gjennom dagen. Jeg er så sliten av både de fysiske plagene, legetimer, og en hverdag som bare dreier seg om dette. Er det noen som ser om det snur for meg snart? Om det er et håp om at fremtiden ser lysere ut? Er interessert i hva som helst dere får opp, dere klarsynte eller dere som legger tarotkort, enten om dere ser at jeg får med meg flere opplevelser, reiser, mer sosialt, ang kjærlighet, osv osv. Blir veldig takknemlig om noen kan se hva som kommer opp på meg❤️

Anonymkode: 05b66...d00

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det snur når du forandrer perspektivet. 

Anonymkode: 79f08...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det snur når du forandrer perspektivet. 

Anonymkode: 79f08...8a5

Det har jeg prøvd gang på gang, jeg er egentlig en positiv og sterk person. Men når man blir stående fast i en tøff situasjon i mange år så blir man veldig sliten, og det er vanskelig å holde håpet oppe i lengden, når ingenting ser ut til å løsne. Det er litt der jeg er nå.

Anonymkode: 05b66...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det har jeg prøvd gang på gang, jeg er egentlig en positiv og sterk person. Men når man blir stående fast i en tøff situasjon i mange år så blir man veldig sliten, og det er vanskelig å holde håpet oppe i lengden, når ingenting ser ut til å løsne. Det er litt der jeg er nå.

Anonymkode: 05b66...d00

image.png.d01f83641f079a24c2383c44c67c2b61.png

Anonymkode: aecd7...4c4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg trenger litt hjelp. I årevis har alt i livet mitt dreid seg om smerter, sykdom og ulike plager. Det veksler hva som er verst, men det er liksom alltid noe som gjør at jeg ikke får levd livet mitt, som gjør at jeg ikke får gjort noe av det jeg har lyst til. Alt dreier seg bare om å komme seg gjennom dagen. Jeg er så sliten av både de fysiske plagene, legetimer, og en hverdag som bare dreier seg om dette. Er det noen som ser om det snur for meg snart? Om det er et håp om at fremtiden ser lysere ut? Er interessert i hva som helst dere får opp, dere klarsynte eller dere som legger tarotkort, enten om dere ser at jeg får med meg flere opplevelser, reiser, mer sosialt, ang kjærlighet, osv osv. Blir veldig takknemlig om noen kan se hva som kommer opp på meg❤️

Anonymkode: 05b66...d00

Eg har vore der du er no. Det var så mykje eg ikkje kunne gjere pga sjukdom at eg vart heilt fortvila. Måtte derfor vende blikket innover meg sjølv ei tid. Har du prøvd denne meditasjonen, TS? Den er heilt nydeleg for fysiske plager.

https://www.youtube.com/watch?v=Lov0SQw5G-0&t=2s

 

Anonymkode: aecd7...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

image.png.d01f83641f079a24c2383c44c67c2b61.png

Anonymkode: aecd7...4c4

Ja dette er ganske interessant. Når man har gått hele sitt voksne liv med kroniske smerter og andre fysiske utfordringer, så leter man etter hjelp overalt, etter at alle ordinære behandlingsmetoder er prøvd ut over noen år. Jeg nærmet meg etter hvert åndelige temaer, og har flere steder lest noe lignende som det du siterer. Jeg tror man velger sine utfordringer før man blir født, for å erfare og vokse som sjel. Jeg tror også at man får de samme utfordringene gang på gang for hver reinkarnasjon dersom man ikke lærer det man skal i det livet og de utfordringene man står i her og nå. Men jeg har jobbet så mye med dette, og likevel står jeg på stedet hvil. Det er litt derfor jeg spør i dette underforumet, for kanskje er det noen klarsynte her som ser et eller annet jeg selv ikke har sett enda. Samtidig er jeg så sliten nå, av at år etter år forsvinner til å kjempe, jeg føler jeg mister så mye av livet til dette. Derfor håpte jeg klarsynte/ tarotleggere kunne se litt på hva som er i vente for meg. Om det er like vanskelig de neste årene, så vil jeg heller være forberedt. Men om de ser at noe snart løsner litt og at jeg vil kunne kjenne på glede igjen, og snart kjenne meg god nok fysisk til å være sosial igjen, til å oppleve noe kjekt igjen, til å finne kjærligheten igjen, ja, så hadde det gitt meg så mye håp. Så jeg håper noen av dere klarsynte her inne har lyst å hjelpe❤️

Anonymkode: 05b66...d00

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Eg har vore der du er no. Det var så mykje eg ikkje kunne gjere pga sjukdom at eg vart heilt fortvila. Måtte derfor vende blikket innover meg sjølv ei tid. Har du prøvd denne meditasjonen, TS? Den er heilt nydeleg for fysiske plager.

https://www.youtube.com/watch?v=Lov0SQw5G-0&t=2s

 

Anonymkode: aecd7...4c4

Tusen takk for godt tips, dette skal jeg prøve😊 Klarte du å komme ut av alt det vonde? ❤️

Anonymkode: 05b66...d00

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja dette er ganske interessant. Når man har gått hele sitt voksne liv med kroniske smerter og andre fysiske utfordringer, så leter man etter hjelp overalt, etter at alle ordinære behandlingsmetoder er prøvd ut over noen år. Jeg nærmet meg etter hvert åndelige temaer, og har flere steder lest noe lignende som det du siterer. Jeg tror man velger sine utfordringer før man blir født, for å erfare og vokse som sjel. Jeg tror også at man får de samme utfordringene gang på gang for hver reinkarnasjon dersom man ikke lærer det man skal i det livet og de utfordringene man står i her og nå. Men jeg har jobbet så mye med dette, og likevel står jeg på stedet hvil. Det er litt derfor jeg spør i dette underforumet, for kanskje er det noen klarsynte her som ser et eller annet jeg selv ikke har sett enda. Samtidig er jeg så sliten nå, av at år etter år forsvinner til å kjempe, jeg føler jeg mister så mye av livet til dette. Derfor håpte jeg klarsynte/ tarotleggere kunne se litt på hva som er i vente for meg. Om det er like vanskelig de neste årene, så vil jeg heller være forberedt. Men om de ser at noe snart løsner litt og at jeg vil kunne kjenne på glede igjen, og snart kjenne meg god nok fysisk til å være sosial igjen, til å oppleve noe kjekt igjen, til å finne kjærligheten igjen, ja, så hadde det gitt meg så mye håp. Så jeg håper noen av dere klarsynte her inne har lyst å hjelpe❤️

Anonymkode: 05b66...d00

Og jeg sier det igjen: Det er perspektivet ditt du må forandre. Da får du endringen. 

Begynn med å gi deg selv kjærlighet. 

Anonymkode: 79f08...8a5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lag lister over alt du er takknemlig for. Hver dag. Minst 200 ting. 

Anonymkode: 79f08...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og jeg sier det igjen: Det er perspektivet ditt du må forandre. Da får du endringen. 

Begynn med å gi deg selv kjærlighet. 

Anonymkode: 79f08...8a5

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og lag lister over alt du er takknemlig for. Hver dag. Minst 200 ting. 

Anonymkode: 79f08...8a5

Du treffer nok litt spikeren på hodet, for jeg har ikke mye fint å si om meg selv eller livet jeg lever. Men jeg føler det er de fysiske smertene og plagene som har ødelagt meg, isolert meg og tatt fra meg alle muligheter til å skape det livet jeg ønsker. Nå sitter jeg her nok en gang midt på natten, med masse ekstraslag på hjertet som holder meg våken. Dette er et av mange fysiske problemer som ødelegger hverdagen min, og nå er jeg så drittlei av alt! Er så sint på alle fysiske problemer at jeg spyr snart! Jeg orker bare ikke deale med det lenger. Skjønner hva du mener, for det er nok mye terapi i å gi seg selv kjærlighet, og skrive opp alt man er takknemlig for, men det er veldig vanskelig å være takknemlig når alt er så vondt og vanskelig hele tiden😢

Anonymkode: 05b66...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får svar fra noen som kan lese deg :)

Anonymkode: aecd7...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Håper du får svar fra noen som kan lese deg :)

Anonymkode: aecd7...4c4

Det håper jeg også, tusen takk for omtanken😊

Anonymkode: 05b66...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å sende tråden opp igjen en siste gang, og krysser fingre for at noen klarsynte/ intuitive/kortleggere vil hjelpe. Hadde satt stor pris på det.
Se hovedinnlegg❤️ 

Anonymkode: 05b66...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...