AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har datet en mann i fire måneder, men bare møtt han fem- seks ganger. Dette pga ulike barneordninger (pluss julen, der den ene av oss var bortreist). De siste to månedene har forholdet blitt gradvis bedre og bedre, og det er masse tiltrekning (sex) og veldig fine samtaler når vi møtes. Utenom meldes vi hver dag, og det er mye hjerte- emojies og «tenker på deg» osv. Men slik situasjonen er, får vi kun møtes hver 14. dag med mindre noe endrer seg (barneordningene kan ikke endres). Jeg merker jeg synes det er vanskelig, og lurer på om det i det hele tatt er mulig å utvikle et forhold sånn? Jeg vet han også i utgangspunktet vil ha en kjæreste, og vi er eksklusive. Er i begynnelsen av 40- årene begge to og har relativt små barn. Anonymkode: b9cc2...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Jeg og kjæresten min har hatt avstandsforhold store deler (egentlig hele) vårt forhold. Vi har vært sammen i ett år nå. Han jobber og har sitt liv i hovedstaden mens jeg har meg og mitt et annet sted i landet. Vi møtes hver 14. dag, og ofte kan det gå lengre, fordi ting ikke klaffer. Men vi er flinke til å snakke og holde kontakten hver eneste dag, og det er så ekstremt viktig når man ikke kan se eller være sammen med hverandre. Vi er veldig flinke til å gjøre typiske kjæreste- ting når vi møtes og fokuserer kun på hverandre når vi er sammen. Klart det er mulig, men det krever mye tålmodighet, tillit og forståelse for hverandre for å få det til å fungere. Anonymkode: d9dfc...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå