Gå til innhold

Jeg så et spøkelse som stod rett foran meg og stirret lenge..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosakatt skrev (29 minutter siden):

Er du ikke livredd? Jeg blir livredd bare av å lese dette 

Jo jeg ble redd faktisk😅 og en i nær familie døde dagen etterpå jeg så denne skikkelsen ..

Anonymkode: 7d844...c0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, altså om det finnes spøkelser eller ikke. Men for noen uker så jeg et spøkelse for første gang (tror jeg). Jeg våknet av at døren til soverommet mitt åpnet seg, og der sto det en mørk skikkelig av en mann. Han bare sto der i noen sekunder og gikk så i oppløsning. Veldig rart og skummelt….

Anonymkode: 7094e...89a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det flere som har hatt samme opplevelse som meg?

Hadde aldri sett noe som helst slikt  før jeg var på en gård sommeren ifjor.
Jeg så dette spøkelse 3 ganger på en og samme dag.

På kvelden da jeg satt i stua , da kom han tydeligere frem . Den transparente mannlige skikkelsen stod i gangen og så på meg ihvertfall 5 min.. Fikk brått hodepine og ble svimmel av å se på den.. Det var lys i både stua og gang, så jeg så dette ganske tydelig... Vi var 3 stk som satt i stua og alle så det samme.. jeg pekte på skikkelsen og spurte hva han ville... brått ser jeg skikkelsen gå i oppløsning rett foran øynene våres og ble borte... sykeste jeg har sett noen gang!
Kjæresten min lå og sov da dette skjedde , men han tror jeg finner opp ting, eller hallusinerte .. 

Er umulig når alle vi tre jeg satt med i stua så det samme? Og jeg verken drikker til vanlig eller driver med stoff.

Anonymkode: 7d844...c0c

Poetisk. 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
ClausSaus skrev (3 timer siden):

Poetisk. 👏

Det klages jo over at vi menn er så dårlig på kommunikasjon. Det stemmer kanskje hvis det må et spøkelse til for at han skal være "den transparente mannlige skikkelsen". 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitalogy skrev (25 minutter siden):

Det klages jo over at vi menn er så dårlig på kommunikasjon. Det stemmer kanskje hvis det må et spøkelse til for at han skal være "den transparente mannlige skikkelsen". 😢

… som fordunstet da hun spurte hva han ville…

Faktisk ganske bra, vil jeg si. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
ClausSaus skrev (4 minutter siden):

… som fordunstet da hun spurte hva han ville…

Faktisk ganske bra, vil jeg si. 😄

Touché

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette i området utenfor Sandefjord? Mulig det var meg du så faktisk 😅

Anonymkode: 976bc...4a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 20.05):

Hadde aldri sett noe som helst slikt før.. før jeg var på en gård sommeren ifjor. Jeg så dette spøkelse 3 ganger på en og samme dag. På kvelden da jeg satt i stua , da kom han tydeligere frem . Den transparente mannlige skikkelsen stod i gangen og så på meg ihvertfall 5 min.. Fikk brått hodetpine og ble svimmel av å se på den.. Det var lys i både stua og gang.. så jeg så dette ganske tydelig... Snakket til han til og med , hva han ville... brått ser jeg skikkelsen gå i oppløsning rett foran øynene mine og ble borte... sykeste jeg har sett noen gang!

Anonymkode: 389ee...f29

Kult! 

Anonymkode: 45c28...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 21.02):

Vil virkelig fraråde noen a prøve å date et spøkelse. Så fort du vil at han eller hun skal bidra til å vaske, lage middag osv, forsvinner de bare foran øynene dine og stikker av. Så Sitter du alltid igjen med å gjøre alt selv. Eventuelt ved krangler så begynner de bare å spøke rundt deg. Nei, blir bare tull ut av det!

Anonymkode: b2586...570

Rart denne bare fikk noen få likes utrolig bra  :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 16.59):

Var dette i området utenfor Sandefjord? Mulig det var meg du så faktisk 😅

Anonymkode: 976bc...4a8

I Stokke skal det visst være ett grav følge på ett jorde :) 

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/29/2023 at 9:42 PM, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, altså om det finnes spøkelser eller ikke. Men for noen uker så jeg et spøkelse for første gang (tror jeg). Jeg våknet av at døren til soverommet mitt åpnet seg, og der sto det en mørk skikkelig av en mann. Han bare sto der i noen sekunder og gikk så i oppløsning. Veldig rart og skummelt….

Anonymkode: 7094e...89a

Dette er et kjent fenomen, man er på en måte i overgangen til å våkne, og virkelighet og drøm blir vanskelig å skille fra hverandre. Som ved søvnparalyse hvis du googler det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 20.05):

Hadde aldri sett noe som helst slikt før.. før jeg var på en gård sommeren ifjor. Jeg så dette spøkelse 3 ganger på en og samme dag. På kvelden da jeg satt i stua , da kom han tydeligere frem . Den transparente mannlige skikkelsen stod i gangen og så på meg ihvertfall 5 min.. Fikk brått hodetpine og ble svimmel av å se på den.. Det var lys i både stua og gang.. så jeg så dette ganske tydelig... Snakket til han til og med , hva han ville... brått ser jeg skikkelsen gå i oppløsning rett foran øynene mine og ble borte... sykeste jeg har sett noen gang!

Anonymkode: 389ee...f29

Siden du har smarttelefon, så har du selvfølgelig video og bilder? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slektninger som passer på oss fra den andre siden ❤️ 

Anonymkode: 3e26b...5e6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått nattesvis skumle besøk som beskrevet helt plutselig hjemme hos meg av og på det siste året. Forferdelig skremmende!

Men så viser det seg at det absolutt hatt sammenheng med ny medisin og dosering (i mitt vedkommende: betablokker).

Anonymkode: b21f8...666

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...