Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Det ble litt kluss med den forrige siden jeg er ubrukelig på dette med tid og antall tin jeg kan få gjennomført på nevnt tid. Legg til rekordmange strømbrudd på grunn av Troms-vær så er det også noen andre sin skyld at planleggingen min gikk i porselenet!

Men jeg hadde en spennende dag på Setermoen og fikk elg, så jeg sutrer ikke.

20230128_120706.thumb.jpg.d77e3769a4c03edf75ef3e291c7a74d3.jpg

Her er elglunsjen. Tok ikke bilde av elgmiddagen dagen før siden det ikke lot seg gjøre uten å se useriøs ut som leder blant masse andre voksne mennesker og andre ledere, som egentlig ikke trenger vite at jeg poster maten min for å overbevise @hjärterdam om at jeg faktisk spiser mat på et kvinneforum. 

Ellers hadde jeg avhør av en som er mistenkt for minst to forhold i straffeloven, og egentlig bare var komplett løk. Det er ikke alle mennesker der ute jeg egentlig tror er født på trygge og gode vis, han her må ha falt i gulvet to ganger da han kom til verden. Utartet seg ikke veldig, særlig lite spennende og jeg tviler på at det er noe vits i å gjøre annet enn å rapportere - men grunnen til at jeg nevner det er at det frustrerer meg at selv om det er en forsettlig og grov handling så fører det sjeldent til noe annet enn følelse av urettferdighet hos den som har blitt utsatt for hendelsen. Det provoserer meg en hel del, og det er jeg neppe den eneste som mener og opplever.

Uansett førte dette til at jeg kom sent hjem til Chrysler Ranchen og fikk ikke sett terroristene aka barna. Men I dag har vi tilbragt mye tid sammen, lyttet til musikk og snakket om flytting mens vi gjemmer oss inne for drittvær.

Og pakket. Herregud jeg hater flytting!! Nå dumper vi alt her av møbler og handler nytt dit vi kommer, det er litt deilig å tenke på. Reduserer stresset vesentlig, dessuten trenger vi plutselig mindre flyttebil! 

Og @Agent smith får heller oppta fransk i denne dagboken om den får være i fred. 

Je suis un baguette. 

Endret av TheHairyToothfairy
Overskrift nummer 69
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fast daglig rituale. Dagens sang. Vi begynner med denne. 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om Gudinner skriver i den da :lur: Nei da, bare tuller.

Den lunsjen så utrolig god ut :spise:

Ja, og gratulerer med dagbok, som forhåpentlig vis, forblir en dagbok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så du hadde Espen Lind plate, i en annen tråd, den så jeg ikke komme 😅 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (7 minutter siden):

Får jeg ikke lov å skrive om franske åpninger lenger?

Hva med fremmedlegionen?

Jeg kan skrive masse om Fremmedlegionen! De har en viss historie med en norsk by jeg kan litt om, og henger faktisk akkurat nå i Troms

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Athena Catalina. skrev (3 minutter siden):

Jeg så du hadde Espen Lind plate, i en annen tråd, den så jeg ikke komme 😅 

 

Jeg likte han bedre som sway.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (5 minutter siden):

Jeg så du hadde Espen Lind plate, i en annen tråd, den så jeg ikke komme 😅 

 

Det har sin veldig naturlige forklaring at jeg har :) kjenner forøvrig samboeren hans veldig godt! 

historien bak den sangen er forøvrig fabelaktig og også ganske inspirerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Det har sin veldig naturlige forklaring at jeg har :) kjenner forøvrig samboeren hans veldig godt! 

historien bak den sangen er forøvrig fabelaktig og også ganske inspirerende!

Men da forstår jeg :) Kjenner du Espen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Det har sin veldig naturlige forklaring at jeg har :) kjenner forøvrig samboeren hans veldig godt! 

historien bak den sangen er forøvrig fabelaktig og også ganske inspirerende!

Heter hun susanna 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (7 minutter siden):

Heter hun susanna 

Nei, susanna-navnet ble tatt fra en annen sang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden er på, jeg har pakket masse musikk og greier. Holder litt smått på med å pakke halvferdige hobbygreier. Sett på YouTube sammen med de to minste, planlagt litt om Legoland og sånt. Siden havnet vi på videoer med hunder og var alle enige om at vi savner den vi mistet i fjor. Jeg har filosofert rundt å skaffe ny til vinteren, men det henger litt i luften. Skal være mye borte i år pga jobb og da passer det dårlig å oppdra hund. Men jeg savner en pelsfjott å surre på fjellet med.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (2 minutter siden):

Må bare poste en av verdens kuleste låter, jeg bare digger den

 

Den er fabelaktig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (11 minutter siden):

Gratulerer med ny dagbok :)

Har jobbet hardt for den ;) velkommen skal du være og enjoy. Jeg velger å bruke tid på å skrive om litt mer normale hverdagslig syssel, men med min håpløse humor uten noe drama annet enn ellevill latter fra dere når jeg gjør dumme ting. Akkurat slik det skal være! 

Nå har jeg riktignok hatt ganske mange brukere på sosioprat på ignore en lang stund, men jeg ser at folk begynner bli trøtt av all krangling og mobbing, derfor tenkte jeg snekre noe som var mitt før sånne ekle moderatorer kom og kuket det til. 

 

Nettopp banket kona. Ja, i Ticket to Ride altså. Vant 2 av 3, men jeg tipper at @hjärterdam gir meg tilbake i morgen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden):

Har jobbet hardt for den ;) velkommen skal du være og enjoy. Jeg velger å bruke tid på å skrive om litt mer normale hverdagslig syssel, men med min håpløse humor uten noe drama annet enn ellevill latter fra dere når jeg gjør dumme ting. Akkurat slik det skal være! 

Nå har jeg riktignok hatt ganske mange brukere på sosioprat på ignore en lang stund, men jeg ser at folk begynner bli trøtt av all krangling og mobbing, derfor tenkte jeg snekre noe som var mitt før sånne ekle moderatorer kom og kuket det til. 

 

Nettopp banket kona. Ja, i Ticket to Ride altså. Vant 2 av 3, men jeg tipper at @hjärterdam gir meg tilbake i morgen.

Du er tilgitt om du kommer hit med laderen min 😇🤭🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (4 minutter siden):

Du er tilgitt om du kommer hit med laderen min 😇🤭🤣

Når vi har så svært hus at vi sender meldinger over KG... 

Har du katta der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...