Gå til innhold

PS5 elkjøp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt en ps5 gjennom elkjøp. Står estimert leveringsdato er 6 Februar. Er noe håp om at den kommer til da? Eller vente ett par måneder?

Anonymkode: 1c3dd...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har levert store mengder konsoller i det siste, så vil tro de leverer sånn ca til avtalt tid. 

Men det blir bare synsing, for kvinneguiden har ikke tilgang til Elkjøps interne bestillingssystemer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (2 timer siden):

De har levert store mengder konsoller i det siste, så vil tro de leverer sånn ca til avtalt tid. 

Men det blir bare synsing, for kvinneguiden har ikke tilgang til Elkjøps interne bestillingssystemer

Tenkte kanskje at noen hadde bestilt i det siste og om de fikk den til avtalt tid 

Anonymkode: 1c3dd...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til PS5 Slim kommer. De starter produksjonen i april, og de vil komme i salg til høsten. 

Anonymkode: 69ec4...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA kan man gå inn i en butikk å kjøpe med seg en ps5, så kan godt tro på at Norge også snart kommer dit at det er mulig å få tak i.

Jeg hadde i det minste hatt håp om at datoen stemmer :) 

Anonymkode: 83ea6...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare vent til PS5 Slim kommer. De starter produksjonen i april, og de vil komme i salg til høsten. 

Anonymkode: 69ec4...044

Hva er forskjellen?

Skal være en konfirmasjonsgave, så kan ikke vente😉

Anonymkode: 1c3dd...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bare vent til PS5 Slim kommer. De starter produksjonen i april, og de vil komme i salg til høsten. 

Anonymkode: 69ec4...044

Enda kortere levetid da. PS5 kom i 2020, folk har allerede ventet veldig lenge. 

Jeg fikk min denne uka, selv om jeg forhåndsbestilte. Etter vesentlig forkortet levetid solgte jeg to dager senere. Jeg er ikke interessert lenger, og det er egentlig uavhengig av at jeg kjøpte Xbox i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 17.46):

I USA kan man gå inn i en butikk å kjøpe med seg en ps5, så kan godt tro på at Norge også snart kommer dit at det er mulig å få tak i.

Jeg hadde i det minste hatt håp om at datoen stemmer :) 

Anonymkode: 83ea6...744

Det er flere butikker som har begynt å få de inn også, men de forsvinner jo like fort som de kommer inn enda 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...