Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har lyst til å kjøpe bugaboo fox 3 til babyen i magen, men usikker på hvilke farge jeg bør velge? Har inntrykk av at de falmer fort. Står mellom svart og grå..

Skrevet

Svart falmer veldig. Mulig det finnes noe man kan impregnerer med for å unngå det.

Hadde valgt grå om jeg skulle kjøpt ny (uavhengig av merke)

Anonymkode: ec295...b3d

Skrevet

Okei, takk for svar! Håper grå ikke falmer like mye da 🤞

Skrevet

Jeg har buffalo og ikke fox, men valgte fargen grey melange. Den er 3 år og ikke falmet. Handlekurven er svart, men ble så bleket at den så oransje ut. Byttet den etter 2 år. Hadde aldri kjøpt svart vogn 🥴

Anonymkode: 6ef27...ebf

Skrevet

Godt å høre at den grå ikke falmer på samme måte!!

Skrevet

Har grey melange, 3 år gammel. Ikke falmet 😁👍

Skrevet

Min venninne sa at de har gjort noen endring med trekket på de nye bugaboo (hun har svart) dom gjør at den ikke falmer, sånn som før 

Anonymkode: 532a0...3a4

Skrevet

Det er nytt stoff på kalesjen så kan hende svart i fox 3 ikke falmer sånn som de tidligere modellene. Jeg har valgt grå da. 

Anonymkode: dbad9...b4b

Skrevet

Jeg kjøpte Fox 2 i 2020 og den har enda ikke falmet i det hele tatt. Svart. Har hørt det samme om at de har endret materialet for å unngå solbleking. 

Skrevet

Bra det da!  Men vet ikke om jeg tar sjansen 😅 heller mest mot grå 

Skrevet

Har en vogn som ikke er så ulik bogaboo i sort. Den er fra 2018 og hadde falmet. Bare malte alt det sorte med tekstilmaling og svamp og impregnerte på nytt. Ble som splitter ny og har holdt seg ny og fin det første året med barn nr to her.. Så om det skulle komme til å falme så er iallefall sort en trygg farge å gå for for å friske den opp om nødvendig. Det er ikke mulig med gråmelert. 

Anonymkode: 9a202...d3a

• Nyttig 1
Skrevet

3 skal vistnok ikke falme som tidligere modeller, falmer den klager man til produsent.

Skrevet

Har sort Fox 2, godt brukt siden desember 2021, og ser ingen antydning til falming. 

Anonymkode: 1e750...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...