Gå til innhold

Treningstopper/gensere som ikke ser gjennomsvett ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor jeg kan kjøpe treningstopper som ikke får store synlige svettemerker under armene? Sliter mye med svetting så vil ikke gå med vanlige t-skjorter 

Vet det er noen treningstopper der svetteringer blir veldig synlige så vil helst unngå de også

Takk for svar!

Anonymkode: f4bdd...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker de fra Nike. Kjøp i sort så syntes ikke svettemerkene. Hvit fungerer også ganske bra. 

Anonymkode: ced44...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg liker de fra Nike. Kjøp i sort så syntes ikke svettemerkene. Hvit fungerer også ganske bra. 

Anonymkode: ced44...876

Kan du legge til bilde eller sende link?☺️

Eller mener du hvilken som helst treningstopp fra Nike?

Anonymkode: f4bdd...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du legge til bilde eller sende link?☺️

Eller mener du hvilken som helst treningstopp fra Nike?

Anonymkode: f4bdd...944

alle har ganske likt stoff. Velg en som sitter fint på deg. Jeg liker godt t skjortene :) 

Anonymkode: ced44...876

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har noen forslag? 
Har sett litt på tøy fra peach, NVGTN og gymshark. Vet noen hvordan stoffet deres er?

Anonymkode: f4bdd...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 15.19):

Noen andre som har noen forslag? 
Har sett litt på tøy fra peach, NVGTN og gymshark. Vet noen hvordan stoffet deres er?

Anonymkode: f4bdd...944

Gymshark har mange ulike typer, hvis du lurer på noen av dem finnes det massevis av anmeldelser på nettet. Jeg trener jeg veldig mye og blir svett, men klarer ikke å komme på at noen merker skiller seg ut når det kommer til synlig svette. Har Nike, reebook, Gymshark, hstl made, born primitive, Adidas ++ Men jeg trener crossfit og kunne ikke brydd meg mindre om det synes at jeg blir svett når jeg trener eller ikke. 

Anonymkode: a532e...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 15.19):

Noen andre som har noen forslag? 
Har sett litt på tøy fra peach, NVGTN og gymshark. Vet noen hvordan stoffet deres er?

Anonymkode: f4bdd...944

Peach er supert☺️ ingen svettemerker på meg

Anonymkode: 48d19...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale HM sine tskjorter. Jeg har to sorte og en i hvitt, du kan ikke se svetteflekker på noen av dem. Ellers er jeg godt fornøyd med gymshark sine, både tights og tskjorter - men prisen er ganske stiv. 

Anonymkode: 0c22c...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan anbefale HM sine tskjorter. Jeg har to sorte og en i hvitt, du kan ikke se svetteflekker på noen av dem. Ellers er jeg godt fornøyd med gymshark sine, både tights og tskjorter - men prisen er ganske stiv. 

Anonymkode: 0c22c...199

Jeg svetter også mye, og jeg har sett flere ganger etter t-skjorter på HM, men liker ikke de korte.
Synes alle treningsskjortene de har er veldig kort, og vil helst ikke ha glippe med magen... 

Jeg er glad i Levity sine, de får jeg ikke merker av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...