AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Del Skrevet 28. januar 2023 Vet noen hvor jeg kan kjøpe treningstopper som ikke får store synlige svettemerker under armene? Sliter mye med svetting så vil ikke gå med vanlige t-skjorter Vet det er noen treningstopper der svetteringer blir veldig synlige så vil helst unngå de også Takk for svar! Anonymkode: f4bdd...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg liker de fra Nike. Kjøp i sort så syntes ikke svettemerkene. Hvit fungerer også ganske bra. Anonymkode: ced44...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg liker de fra Nike. Kjøp i sort så syntes ikke svettemerkene. Hvit fungerer også ganske bra. Anonymkode: ced44...876 Kan du legge til bilde eller sende link?☺️ Eller mener du hvilken som helst treningstopp fra Nike? Anonymkode: f4bdd...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du legge til bilde eller sende link?☺️ Eller mener du hvilken som helst treningstopp fra Nike? Anonymkode: f4bdd...944 alle har ganske likt stoff. Velg en som sitter fint på deg. Jeg liker godt t skjortene Anonymkode: ced44...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 Noen andre som har noen forslag? Har sett litt på tøy fra peach, NVGTN og gymshark. Vet noen hvordan stoffet deres er? Anonymkode: f4bdd...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 30. januar 2023 #6 Del Skrevet 30. januar 2023 Føler sorte overdeler funker ganske greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #7 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg liker de fra Gymshark. Stive i prisen men… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #8 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 15.19): Noen andre som har noen forslag? Har sett litt på tøy fra peach, NVGTN og gymshark. Vet noen hvordan stoffet deres er? Anonymkode: f4bdd...944 Gymshark har mange ulike typer, hvis du lurer på noen av dem finnes det massevis av anmeldelser på nettet. Jeg trener jeg veldig mye og blir svett, men klarer ikke å komme på at noen merker skiller seg ut når det kommer til synlig svette. Har Nike, reebook, Gymshark, hstl made, born primitive, Adidas ++ Men jeg trener crossfit og kunne ikke brydd meg mindre om det synes at jeg blir svett når jeg trener eller ikke. Anonymkode: a532e...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #9 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 15.19): Noen andre som har noen forslag? Har sett litt på tøy fra peach, NVGTN og gymshark. Vet noen hvordan stoffet deres er? Anonymkode: f4bdd...944 Peach er supert☺️ ingen svettemerker på meg Anonymkode: 48d19...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #10 Del Skrevet 31. januar 2023 Kan anbefale HM sine tskjorter. Jeg har to sorte og en i hvitt, du kan ikke se svetteflekker på noen av dem. Ellers er jeg godt fornøyd med gymshark sine, både tights og tskjorter - men prisen er ganske stiv. Anonymkode: 0c22c...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 31. januar 2023 #11 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan anbefale HM sine tskjorter. Jeg har to sorte og en i hvitt, du kan ikke se svetteflekker på noen av dem. Ellers er jeg godt fornøyd med gymshark sine, både tights og tskjorter - men prisen er ganske stiv. Anonymkode: 0c22c...199 Jeg svetter også mye, og jeg har sett flere ganger etter t-skjorter på HM, men liker ikke de korte. Synes alle treningsskjortene de har er veldig kort, og vil helst ikke ha glippe med magen... Jeg er glad i Levity sine, de får jeg ikke merker av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå