AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Foreldrene mine har nesten hver gang jeg er på besøk spurt ut om kjærestelivet. "HAR DU FUNNET EN DAME ENDA?" de her er fra en annen generasjon og kultur enn det jeg er, men det begynner å bli irriterende hvor mye de ønsker å legge seg inn i dette. Tror noe av det skyldes at lillebroren til pappa allerede har vært bestefar i noen år, men samtidig er kusinen min 8 år eldre enn meg. Uansett så er jeg ekstremt lei av at foreldrene mine skal presse på at jeg må få meg kjæreste. Jeg er 22 år og stortrives med livet jeg har nå, som jo egentlig er uten særlig med forpliktelser. Holder jeg på med noen? Ja, men det betyr ikke at jeg føler det er stabilt nok til at det blir middag med foreldrene neste mandag lzm. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan slå av det her, fordi det er irriterende. Når jeg føler meg klar og trygg, så tar jeg med noen hjem. Men ikke før det. Noen lignende erfaringer? Anonymkode: 9721a...541
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Når jeg føler meg klar og trygg, så tar jeg med noen hjem. Men ikke før det. Du må jo nesten bare si det sånn og gå videre til neste tema. Anonymkode: f951a...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå