AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Jeg møtte en fyr for ca 5 mnd siden. Vi fikk fort god kjemi, han kysset meg på første date og holdt meg i hånda mens vi gikk tur. Vi pratet mye sammen ellers også utenom møtene hver dag. Han tok initiativ til å møtes de første gangene. Jeg ble litt usikker etter tredje daten pga en annen jeg holdt på med tidligere som begynte å ta kontakt igjen hvor det har vært litt av og på. Valgte å møte han andre jeg holdt på med og var da en periode jeg sa nei flere uker på rad til å møte han jeg dater for å finne ut med han andre. Etter en stund valgte jeg å avslutte ting med han jeg holdt på med og gå tilbake til han jeg datet. Jeg og han jeg dater har snakket masse sammen hver dag sidene vi møttes første gang. De siste 5-6 gangene har det bare vært meg som har tatt initiativ til å møtes, men han sender fortsatt like mye meldinger. De to siste helgene når jeg har tatt initiativ har han ikke kunnet, så føler han har mistet interessen eller at noe har skjedd. Hva tenker dere og hva bør jeg gjøre? Har lyst til å snakke med han om dette, men best å ta det face to face. Nå prøver å bare trekke meg litt unna og vise litt mindre interesse selvom jeg svarer på det han spør om og kan spørre tilbake. Anonymkode: 4e396...7b0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Han har sikkert truffet en annen interessant han vil finne det ut av med- og vil sikkert avslutte ting med deg/ fade deg ut før han går videre med henne. Med andre ord er du i de skoene som du plasserte han første i nå😝 Er jo ikke sikkert, men antagelser da det er dagens datingkultur i ett nøtteskall. Ikke rart man ikke finner noen, da man stadig blir distrahert av noe nytt og spennende.. Anonymkode: 94b5a...5f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå