Gå til innhold

Jeg ba om å få se utskrift av tlf listen, men han nekter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leit man går så langt som dette, men det er egentlig bare for å få en bekreftelse på at han ikke har drevet å ringt, møtt, og meldt med andre. 
 

Da vi møttes gikk han mye bak ryggen min med ei anna. Han sa de bare var venner, men de delte jo seng når de var på hytten hans og dro på turer sammen og hadde sex. 
 

Det på gikk ca et år, som jeg vet, for fersket han og de flere ganger. At jeg var så dum og naiv som tilga er ubegripelig. Men han overbeviste meg. 
 

Vi ble enige om å dele posisjon på tlf med hverandre som en tillits bygger, men når han skulle skule ting, ble posisjon skrudd av, eller han la igjen tlf hjemme mens han selv dro bort. 
 

Vi bor ikke sammen, men bor i liten by. 
 

Jeg har jo vært mistenksom etter hendelsene, og det har jo gått utover min glede i å gi han tid og kjærlighet. Vi har hatt endel krangler hvor han krever at jeg må gi han 100% tillitt.  
 

Jeg vet at han har kommunisert med et par andre damer også fordi det poppet opp «kose meldinger» fra et par damer, som jeg så mens tlf hans lå på bordet. Veldig kjedelig for han å blitt tatt på fersken liksom, 

For et par uker siden ble han «borte» fra både tlf og posisjon hans ble slått av. Han sier han bare ville ha fred. Jeg blir jo sur og tror det værste og for endte gang gjør jeg det slutt med han. Etter et par dager får jeg blomster og brev med nye lovnader og jeg satte krav om å få se en utskrift av tlf listen. Først sa han ja og han skulle innfri alle mine ønsker. Men det dukket ikke opp noen utskrift av tlf listen hans. Nå vil han ikke dele den med meg. Sier det er fordi tlf både er jobb og privat og at han må ordne seg bank id på tlf for å få logget seg inn og han bruker bare kodebrikke, så det gidder han ikke. 
 

Jeg synes det er vanskelig å bare ta noe for «god fisk» og synes han kan legge frem bevis for å ha «hvitt mel i posen» 

 

Er jeg urimelig? 

Anonymkode: bf41a...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoke på mobilen, få utskrift av mobilen, overvåke mobilen osv. er alltid urimelig. Men det mest urimelige i ditt tilfelle er jo at du blir hos ham. Hvorfor?

Anonymkode: f2605...08d

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da, kvinne! Skaff deg litt selvrespekt! Han der er ikke noe å samle på, han prøver jo ikke engang å skjule at han er utro. 

Anonymkode: 6ad2d...4e2

  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier du ikke har tillit til ham, og det er jo helt riktig. Virker ikke som han har fortjent den. Jeg synes du har gitt ham nok sjanser nå. Du er sikkert glad i ham, men han virker ikke god for deg. Om han trenger en grunn er det at du ikke klarer å ha tillit til ham fordi han har gitt deg så mange grunner til å ikke ha det, og han har ikke vært villig til å jobbe nok for å bygge opp den tilliten.

Anonymkode: c2037...ea4

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom datteren/søsteren/venninnen din ble behandlet på denne måten, ville du anbefalt henne å bli i forholdet?

Anonymkode: 8bb32...461

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å pushe på bevis når han allerede har vært utro gang på gang? Du vet jo godt at han ikke er trofast. 

Anonymkode: c7e43...3eb

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Leit man går så langt som dette, men det er egentlig bare for å få en bekreftelse på at han ikke har drevet å ringt, møtt, og meldt med andre. 
 

Da vi møttes gikk han mye bak ryggen min med ei anna. Han sa de bare var venner, men de delte jo seng når de var på hytten hans og dro på turer sammen og hadde sex. 
 

Det på gikk ca et år, som jeg vet, for fersket han og de flere ganger. At jeg var så dum og naiv som tilga er ubegripelig. Men han overbeviste meg. 
 

Vi ble enige om å dele posisjon på tlf med hverandre som en tillits bygger, men når han skulle skule ting, ble posisjon skrudd av, eller han la igjen tlf hjemme mens han selv dro bort. 
 

Vi bor ikke sammen, men bor i liten by. 
 

Jeg har jo vært mistenksom etter hendelsene, og det har jo gått utover min glede i å gi han tid og kjærlighet. Vi har hatt endel krangler hvor han krever at jeg må gi han 100% tillitt.  
 

Jeg vet at han har kommunisert med et par andre damer også fordi det poppet opp «kose meldinger» fra et par damer, som jeg så mens tlf hans lå på bordet. Veldig kjedelig for han å blitt tatt på fersken liksom, 

For et par uker siden ble han «borte» fra både tlf og posisjon hans ble slått av. Han sier han bare ville ha fred. Jeg blir jo sur og tror det værste og for endte gang gjør jeg det slutt med han. Etter et par dager får jeg blomster og brev med nye lovnader og jeg satte krav om å få se en utskrift av tlf listen. Først sa han ja og han skulle innfri alle mine ønsker. Men det dukket ikke opp noen utskrift av tlf listen hans. Nå vil han ikke dele den med meg. Sier det er fordi tlf både er jobb og privat og at han må ordne seg bank id på tlf for å få logget seg inn og han bruker bare kodebrikke, så det gidder han ikke. 
 

Jeg synes det er vanskelig å bare ta noe for «god fisk» og synes han kan legge frem bevis for å ha «hvitt mel i posen» 

 

Er jeg urimelig? 

Anonymkode: bf41a...ae9

Det forholdet blir aldri bra, så gjør det slutt. 

Anonymkode: bdc34...8e8

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Leit man går så langt som dette, men det er egentlig bare for å få en bekreftelse på at han ikke har drevet å ringt, møtt, og meldt med andre. 
 

Da vi møttes gikk han mye bak ryggen min med ei anna. Han sa de bare var venner, men de delte jo seng når de var på hytten hans og dro på turer sammen og hadde sex. 
 

Det på gikk ca et år, som jeg vet, for fersket han og de flere ganger. At jeg var så dum og naiv som tilga er ubegripelig. Men han overbeviste meg. 
 

Vi ble enige om å dele posisjon på tlf med hverandre som en tillits bygger, men når han skulle skule ting, ble posisjon skrudd av, eller han la igjen tlf hjemme mens han selv dro bort. 
 

Vi bor ikke sammen, men bor i liten by. 
 

Jeg har jo vært mistenksom etter hendelsene, og det har jo gått utover min glede i å gi han tid og kjærlighet. Vi har hatt endel krangler hvor han krever at jeg må gi han 100% tillitt.  
 

Jeg vet at han har kommunisert med et par andre damer også fordi det poppet opp «kose meldinger» fra et par damer, som jeg så mens tlf hans lå på bordet. Veldig kjedelig for han å blitt tatt på fersken liksom, 

For et par uker siden ble han «borte» fra både tlf og posisjon hans ble slått av. Han sier han bare ville ha fred. Jeg blir jo sur og tror det værste og for endte gang gjør jeg det slutt med han. Etter et par dager får jeg blomster og brev med nye lovnader og jeg satte krav om å få se en utskrift av tlf listen. Først sa han ja og han skulle innfri alle mine ønsker. Men det dukket ikke opp noen utskrift av tlf listen hans. Nå vil han ikke dele den med meg. Sier det er fordi tlf både er jobb og privat og at han må ordne seg bank id på tlf for å få logget seg inn og han bruker bare kodebrikke, så det gidder han ikke. 
 

Jeg synes det er vanskelig å bare ta noe for «god fisk» og synes han kan legge frem bevis for å ha «hvitt mel i posen» 

 

Er jeg urimelig? 

Anonymkode: bf41a...ae9

Det eneste som er urimelig her, er at du gidder å bli hos en notorisk utro mann. Det finnes så mange gode menn der ute. Hvorfor gidder du å bruke livet ditt på ham?

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som alle andre her reagerer mer på at du ønsker bli i et forhold som du beskriver

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du må stalke ham for å lette på egen usikkerhet, bør du jobbe med selvtilliten før du inngår et forhold. Om du mener han har vært utro tidligere, og du ikke klarer å legge det bak deg er forholdet dødsdømt uansett. 

Null tillit = null forhold, enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret hans gir deg jo svar, det er ting der han vil skjule,  sånn nå vet du det og kan gå videre. 

Dump ham og gå i terapi for å finne ut hvorfor du prøver å klemme kjærlighet ut av en stein. 

Anonymkode: 2b8f4...d5f

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kom med et fornuftig krav for å være villig til å ta ham tilbake. Han vil ikke etterkomme det, altså lar du være å ta ham tilbake. Så enkelt er det. Man skal aldri komme med tomme trusler. 

Tenk så deilig, du har gjort det slutt. Du trenger ikke å ha mer med ham å gjøre. Du skal bare la være å ta ham tilbake. Gratulerer, og lykke til!

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er urimelig å snoke i andres saker uansett situasjon. Skal et forhold fungere må det bygges på gjensidig tillitt. Om det du skriver stemmer så er forholdet dødt allerede fra den dagen han gikk bak ryggen din. Avslutt det og finn en du føler du kan stole på.

Etter for mye erfaring med det ene og den andre så er det to ting som står høyest på listen. Gjensidig tillit og respekt. Finnes ikke det så er det over. Ferdig. Niks. Nada.

Anonymkode: 4419a...0f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som andre sier: ta i bruk alt av selvkjærlighet du har igjen og gjør det slutt. 

denne mannen er ikke verdig din tillit.  

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mener det er urimelig å snoke i andres saker uansett situasjon. Skal et forhold fungere må det bygges på gjensidig tillitt. Om det du skriver stemmer så er forholdet dødt allerede fra den dagen han gikk bak ryggen din. Avslutt det og finn en du føler du kan stole på.

Etter for mye erfaring med det ene og den andre så er det to ting som står høyest på listen. Gjensidig tillit og respekt. Finnes ikke det så er det over. Ferdig. Niks. Nada.

Anonymkode: 4419a...0f6

Vil ikke kalle det å snoke med den historien de har. For å få tilliten tilbake til han må han være villig til å være helt åpen og følge visse regler i lang tid og kanskje da tilliten kommer tilbake. Men tror det kan vise seg ganske umulig i Ts sitt tilfelle, da han kommer med tillitsbrudd etter tillitsbrudd og dårlige unskyldninger. Hvis han virkelig vil satse på forholdet så hadde han gjort som hun ønsket.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder å bruke noe tid på den fyren.

Anonymkode: d903e...b5b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide å fiske opp den ryggraden fra søpla som du så villig kastet bort første gangen du tilga, og dra.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

At du gidder å bruke noe tid på den fyren.

Anonymkode: d903e...b5b

Er vel noe som heter kjærlighet gjør blind. Men i dette tilfellet virker det ikke som det er noe håp eller noe å bygge på.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...