Gå til innhold

Er det kleint med ring i nesen og bar mage hvis man er 30+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 32, og går ofte med korte topper og har ring i nesa. Hvorfor er det ikke greit å gå med det en føler seg vel i? 

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (3 minutter siden):

Jeg er 32, og går ofte med korte topper og har ring i nesa. Hvorfor er det ikke greit å gå med det en føler seg vel i? 

Fordi det er stygt og billig, vel.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvem du er og hvordan du ser ut.

Har du "alltid" hatt ring i nesen så er det vel ingen som bryr seg. Men anskaffer du ring i nesen i en alder av 30+, så kan det bli kleint.

Har du en flott, slank mage å vise fram, så er det ingen som vil stusse særlig på at magen vises. Men har du ikke en flott mage, så vil det fort bli kleint. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (4 minutter siden):

Det spørs hvem du er og hvordan du ser ut.

Har du "alltid" hatt ring i nesen så er det vel ingen som bryr seg. Men anskaffer du ring i nesen i en alder av 30+, så kan det bli kleint.

Har du en flott, slank mage å vise fram, så er det ingen som vil stusse særlig på at magen vises. Men har du ikke en flott mage, så vil det fort bli kleint. 

Dette. Jeg savner ringen min i leppa, men siden jeg ikke får noe gjennom «hullet»/arret lenger må jeg stikke nytt, og det er litt kleint siden jeg er 40. For en som har hatt det siden man var ung synes jeg ikke det er kleint. Det er ingen aldersgrense for langt hår, piercinger, jeans eller whatever. 

Jeg går med bar mage. Om sommeren. Har smalt liv og flat mage med definerte muskler.

Anonymkode: 3a9c5...c25

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være opp til hver enkelt. Jeg ville ikke gått med magetopp, men jeg har ring i nesa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (28 minutter siden):

Fordi det er stygt og billig, vel.

Det er din mening:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er man for gammel til å gå sånn. 

Anonymkode: 400bb...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot ring i nesa, men syns ikke noe særlig om bar mage på noen for å være ærlig, men man gjør hva man vil, man lever en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg generelt ring i nesa eller i fjeset generelt er noe pent.  Dog bryr jeg meg sykt lite om hvem som bruker det og hvilken alder. Folk gjør jo som de vil, heldigvis uavhengig av hva jeg eller andre mener. Bar mage hadde jeg også gjort, om magen min hadde vært fin nok. Det er den ikke, så da dekker jeg den til. 

Anonymkode: 48b0b...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så om man er under 30, kan man gå i det uten å være billig, men om man er over 30, så kan vi ikke det. Haha, jeg går i det jeg vil og når jeg vil uavhengig hva folk tenker om meg. Kan gå med kort topp om jeg vil og driter i hva andre  mener. 

Er så mange som har så mye å si om meg at det er hyggelig å få vite hva jeg holder på med om dagene som jeg ikke visste selv 😂

Selvsagt kan du gå i det du vil, de som bryr seg er normalt kvinner selv, som må rakke ned på andre fordi de selv har dårlig selvbilde.

Har aldri hørt det samme fra menn. Vi jenter/kvinner bør løfte hverandre, støtte hverandre til å være den man er og vil, vi må være der for hverandre og ikke baksnakke hverandre ❤️ 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bar mage synes jeg er kleint uansett alder, unntak for på stranda. Massive smykker i fjeset liker jeg heller ikke, men har du en liten ring kan du beholde den til du er åtti hvis du vil.

Anonymkode: f2749...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ingen av delen så for meg er det nei. må i så fall være veldig smakfull magetopp som passer med resten av antrekket. Men gå nå med hva du vil.
 

Anonymkode: 99777...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller er det greit utenom jobb?

Anonymkode: 2e6a8...477

Syntes det ville vært kleint uansett alder...

Anonymkode: 92c49...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mysticgirl said:

Så om man er under 30, kan man gå i det uten å være billig, men om man er over 30, så kan vi ikke det. Haha, jeg går i det jeg vil og når jeg vil uavhengig hva folk tenker om meg. Kan gå med kort topp om jeg vil og driter i hva andre  mener. 

Er så mange som har så mye å si om meg at det er hyggelig å få vite hva jeg holder på med om dagene som jeg ikke visste selv 😂

Selvsagt kan du gå i det du vil, de som bryr seg er normalt kvinner selv, som må rakke ned på andre fordi de selv har dårlig selvbilde.

Har aldri hørt det samme fra menn. Vi jenter/kvinner bør løfte hverandre, støtte hverandre til å være den man er og vil, vi må være der for hverandre og ikke baksnakke hverandre ❤️ 

Syns hele innlegget DITT viser dårlig syn på andre kvinner jeg,  pluss at drittsekk vibber. 

Anonymkode: 736a2...25b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns hele innlegget DITT viser dårlig syn på andre kvinner jeg,  pluss at drittsekk vibber. 

Anonymkode: 736a2...25b

Her bekrefter du jo bare det Mysticgirl sier

Anonymkode: 881fb...187

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...