Gå til innhold

Ble jeg dumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde 7 fantastiske dates med en mann, fra første stund føltes det ut som at vi hadde kjent hverandre lenge og han sa det føltes sånn for han også. Når vi hadde sex sa han at det var den beste sexen han hadde hatt og ingenting tydet på at han skulle miste interessen.. Så reiser jeg bort på kurs i to uker, oppdager at han har endret datingprofilen sin og konfronterer han. Han sier at vi ikke er i et forhold og det virker ikke som at han ser det som noe galt å fortsatt møte andre.. 

Jeg sa at det gjorde meg trist fordi jeg begynte å få følelser og han ble plutselig en helt annen og begynte å gråte og fortelle om vanskelig barndom og at han alltid skøv bra damer vekk og at det ikke var meg det var noe galt med men han. Jeg sa at jeg ikke visste hvor vi burde gå herfra og han svarte "ikke jeg heller". Så jeg gikk derfra uten å egentlig få noe svar og klarhet.. Jeg sendte meld dagen etter for å få mer klarhet og han sa han ikke kunne gi meg det for han han måtte ta ting som det kommer. det er over 3 uker siden nå. Han sender meg en melding i ny og ne men spør ikke om å møtes. Vi hadde noe skikkelig bra på gang før jeg dro på kurs men så endret alt seg!

Ble jeg dumpa eller trenger han tid på å sortere følelsene sine? Jeg har bestemt meg for å slutte å melde han først men syns det er vanskelig å forholde meg til når han melder meg. Liksom hva vil han? Jeg spurte og han sier han liker å prate med meg og at vi har så god kontakt men jeg føler ikke det lenger.. føler meg avvist 

Anonymkode: 54cf5...59a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk det han ville ha. Og han har gått videre. 

Dette gråte greiene var bare skuespill. 

En pro dette 😄

Anonymkode: 3df01...269

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Spørsmålet er egentlig unødvendig, for han driver jo og tester ut alle andre damer.

Han der kan du glemme.

Anonymkode: 4af81...3c3

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Hva skal du med en mann som er stygg med deg alt før dere er sammen? 

Han sier jo hvorfor han kontakter deg. Han liker å prate med deg. Det er langt i fra nok til å starte et forhold med noen. 

Anonymkode: 3604c...b21

• Liker 8
Skrevet

Han holder henne på gress, sånn i tilfelle han blir avvist av de andre.

Ikke noe å samle på.

Anonymkode: 4af81...3c3

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Han møter andre damer, vil ikke gi deg eksklusivitet, og vil ikke gi deg klarhet eller en gang møtes.

Det spiller 0 rolle om han gjør det sånn fordi han er en player eller fordi han ikke falt for deg. Her er det bare å ta realiteten inn over seg: han vil ikke være kjæresten din. 

• Liker 3
Skrevet

Du ble ikke dumpa, for dere var ikke i et forhold enda. Men du fant ut at han er den type mann som ikke liker å forplikte seg, men tar ting som det kommer og søket oppmerksomhet hos flere. Han begynner å grine og spille offer hvis han blir konfrontert med noe (manipulering). Du avslørte ham. Han kommer sikkert til å opprettholde kontakten og håpe du vil fortsette å gi ham oppmerksomhet. Du må spørre deg selv om du ønsker å bruke tiden din på en så umoden person. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Her tenker jeg at det var du som satte ned foten og konfronterte han, da du oppdaget at han hadde oppdatert datingprofilen sin. Og det var helt riktig gjort! At han begynner å gråte og kommer med en unnskyldning om forpliktelsesproblemer, er manipulasjon. Han prøver dessverre bare å skape sympati, slik at han i hvert fall kan beholde sexen og oppmerksomheten din. 

Du fortjener mye bedre enn denne sippegjøken, ts ❤️ 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du trenger en som er kalr til å gå inn i et forhold, han er ikke klar. Du var tydelig på dine grenser, noe som er veldig bra, og da fikk du luket bort han som ikke ønsker det samme som deg. Selvfølgelig føles det sårt. Men det er bedre at du oppdaget det nå enn lengre ut når du hadde vært enda mer følelsesemessig involvert med han. Du fortjener en mann som vil ha DEG! og som ikke har behov for å lete etter andre samtidig.

Anonymkode: 8fa68...417

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...