Gå til innhold

Om det blir tredje verdenskrig, vil du slåss?


Gjest Bieter

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Maskinfører said:

Politikerne kan gå i første rekke når disse er nede for telling kan folket fortsette de som setter  i gang en krig bør være de første på slagmarken til å kjempe krig er ikke annet enn politikk 

Om du bare kunne fått til det, så kunne du sikkert fjernet all ondskap og faenskap i verden med det samme... Fin teori, vanskelig i praksis. 

Jeg anser det som lite trolig at Norge kommer til å starte en verdenskrig, så da er det heller att vi blir angrepet. Om noen angriper mine venner og mitt land, vil skade mine nærmeste og det vi står for, så er man pliktet til å sloss. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stilling som medfører at jeg vil løse oppdrag som sivil også ved krig.

Har en datter som kommer å bli sendt ut i strid. Vil selvfølgelig heia på henne, og hun vet at det kan medføre egen død.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (1 time siden):

Jeg er nok stridsudyktig per definisjon med mitt doble statsborgerskap. 

Neppe med mindre det er et motstander land, da blir du trolig internert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Alle vet at wagner egentlig er endel av den russiske styrken

De er innleid av Russland og fungerer  som russiske styrker, men det er allikevel et privat firma. De verste og mest skitne av den russiske invasjonsstyrkene er Wagner og Khadyrovski,

Jeg synes det er urovekkende at private firmaer har massedrapsoppdrag og enorme våpenarsenaler.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (46 minutter siden):

Neppe med mindre det er et motstander land, da blir du trolig internert

Har norsk og russisk statsborgerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (7 timer siden):

Aldri. Setter oss på første fly til Canada. 

Hvis det blir verdenskrig, så blir vel også Canada involvert, på ett eller annet vis. De bidrar med matriell til Ukraina. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullsjakal skrev (3 timer siden):

Hvis det blir verdenskrig, så blir vel også Canada involvert, på ett eller annet vis. De bidrar med matriell til Ukraina. 

Canada er med i NATO, trenger jeg å si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Sommer2464 said:

Er nok for sent hvis det er verdenskrig.

Neida. Mange som flykta under krigen. Dessuten ser man hvis det skjer på forhånd. Legger allerede planer for å si det sånn.

Etter ukraina-krigen er hele Europa helt utarmet , så det er kanskje ingen fremtid her uansett.

Norge har jo vært verdensmestere i selvdestruksjon de siste årene, med helt idiotisk skatte- og kraftpolitikk

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr X skrev (20 minutter siden):

Canada er med i NATO, trenger jeg å si mer?

Trenger ikke det. Poenget var bare at det ikke nødvendigvis vil være tryggere der enn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er kvinne og har to jenter. Historisk, vet jeg hva som skjer med kvinner i krigstider. Og har hørt nok om hva som har skjedd i Ukraina med kvinner og jenter der. 

Om det kommer til ett punkt hvor vi står i fare, kommer vi til å ha en plan b. Vi skal ikke bli brukt på den måten, det skal ikke kroppene våre etter vi blir borte heller. 

Det værste er at jeg ikke er ubrukelig, men jeg nekter å bli misbrukt. Og jeg nekter å la mine egne døtre bli det heller. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (4 timer siden):

Har norsk og russisk statsborgerskap

Da blir du vel internert i leir

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpkinpasties skrev (1 time siden):

Nei, jeg er kvinne og har to jenter. Historisk, vet jeg hva som skjer med kvinner i krigstider. Og har hørt nok om hva som har skjedd i Ukraina med kvinner og jenter der. 

Om det kommer til ett punkt hvor vi står i fare, kommer vi til å ha en plan b. Vi skal ikke bli brukt på den måten, det skal ikke kroppene våre etter vi blir borte heller. 

Det værste er at jeg ikke er ubrukelig, men jeg nekter å bli misbrukt. Og jeg nekter å la mine egne døtre bli det heller. 

Det skjer med menn og små gutter også. Folk i alle aldre. 

Redigert inn: Anbefaler å kjøpe angrepiller for å ha i bakhånd. Om ikke til seg selv, så for å kunne hjelpe andre kvinner/jenter. 

Endret av Gullsjakal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpkinpasties skrev (4 timer siden):

Og har hørt nok om hva som har skjedd i Ukraina med kvinner og jenter der. 

Ja de slipper fritt ut av landet mens menn blir nektet å forlate landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, LeveMannen said:

Ja de slipper fritt ut av landet mens menn blir nektet å forlate landet.

De som er igjen på feil side av landet blir tatt av russiske soldater og blir voldtatt og misbrukt. Ikke kom her med den driten om at det er sååå urettferdig at kvinnene får slippe ut, imens menn er tvunget til å bli igjen. Det er menn sin egen skyld for at verden er slik. Støtt likestilling på en ordentlig måte, så løses slike ting. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Gullsjakal said:

Det skjer med menn og små gutter også. Folk i alle aldre. 

Redigert inn: Anbefaler å kjøpe angrepiller for å ha i bakhånd. Om ikke til seg selv, så for å kunne hjelpe andre kvinner/jenter. 

Jeg vet at dette skjer med menn og spesielt unge gutter også, men antallet kvinner det skjer med er større. Om jeg hadde to små gutter istedenfor jenter, hadde jeg tatt tilsvarende grep. Barna mine kommer først, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ytmnd skrev (22 minutter siden):

Norge har aldri støttet meg, jeg støtter heller ikke Norge. Lykke til med å tvinge meg!

Hva mener du med at Norge ikke støtter deg? Du nyter godt av de samme frihetene og rettighetene som alle andre.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av lovbrudd, brudd på rommets retningslinjer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Januar2 said:

For Norge så klart, kjempe for det vi har, . å være flyktning tror jeg ikke er no hyggelig

Er ikke så mye vi har igjen, dessverre. Dø i strid for sånne som Støre og Erna med SV som klager i bakgrunnen? nei takk! 
Vi har tatt imot så mye flyktninger at nå kan vi like gjerne være det for en gangs skyld

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...