AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Jeg har vært alenemor siden jeg ble skilt, det er nå 20 år siden. Vært vandt å styre hus, økonomi osv selv. Har hatt et forhold etter dette , det varte i 10 år , men vi bodde ikke sammen. Det ble slutt fordi han ville ha barn og ikke jeg. Jeg hadde nok barn Nå er ungene flyttet ut . Det var ensomt og rart i begynnelsen. Men nå er jeg blitt vandt. Deilig med stillhet og ro. Jeg møtte så en ny mann som jeg elsker, vi har vært i et av -på forhold i noen år nå. Grunnen til at det er av og på er at han vil jeg skal selge mitt og flytte inn til han. Han vil ha det på sin måte. Jeg syns vi har det fint å ha hvert vårt sted. Det er både en trygghet og frihet . Han føler seg som singel og ikke et forhold så lenge vi ikke bor sammen. Men jeg føler da at vi er i et forhold selv om vi ikke bor sammen. Jeg ringer han hver kveld og vi møtes hver helg, Er ikke det et forhold da? Er redd han snakker med andre damer på nett fordi jeg får ikke lov å kommentere noe på hans sosiale media, han vil fremstå som singel, han har sagt rett ut at han vil ha disse damene på vent i tilfelle han ikke får meg til å flytte til han.. Jeg elsker å ha mitt eget sted å trekke meg tilbake, tror jeg hadde fått klaustrifobi av å bo med han, han jobber ikke og er hjemme 24/7. Og i tilegg kort lunte. Jeg vil ha forhold og kjæreste , men ikke bo med, Andre som føler det samme? Anonymkode: c504d...21c
Million Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Jeg skjønner ikke at du godtar forhold på de premissene. Han vil ha andre damer på vent, i tilfelle...!?? Dette finner du deg i? Tror du skal være sjeleglad du ikke har gitt etter og solgt ditt og flyttet inn til han. Han høres ut som typen som bare vil ha en gratis hushjelp hjemme. Hvordan ser det ut hjemme hos han? Flyter oppvasken når du kommer, rydder han, støvsuger han? Vasker klær regelmessig? Uansett.... Jeg skilte meg for 6 år siden, etter et 18 år langt forhold, og har det helt supert alene. Kunne ikke tenke meg et nytt forhold egentlig. Trives sånn jeg har det. Min voksne sønn bor hjemme enda av diverse grunner, og det er helt ok. Han er snill og grei. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Oi, for en dust. Anonymkode: 44ba2...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Hjemmeværende mann ja... Han vil vel at du skal flytte dit fordi han kjeder seg... Aldri mer fri eller privatliv om du flytter sammen med han. Må ikke tro han har spesielt draget på noen ny dame heller. Må i såfall være ei desperat ei uten bosted. Anonymkode: 9adda...c09 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå