Gå til innhold

Sluttet å snakke med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har tenkt mye før jeg har bestemt meg for å dele mitt problem. 
Jeg ble kjent med en flott man. Vi har datet i litt over 1 måned. Vi hadde god tone sammen. Vi snakket mye på telefon og møtt hverandre ca. 2 ganger i uke. Men så plutselig sluttet han å kontakte meg. Til å begynne med tenkte jeg kanskje var han opptatt med jobb eller familie greie (han har 1 datter). Jeg prøvd å kontakte ham, men svarer ikke på verken telefon eller sms. Etter 2 dager sender han melding om at alt går bra, men han trenger litt tid. Altså for min del det går helt fint om man ikke finner tonen/ kjemien, men jeg vil gjerne vite det. Det var tungt for meg å bare forsvinne uten varsel. Jeg satt igjen med en kjip følelse. Mitt spørsmål nå er: tror dere at jeg bør kontakte han igjen bare for høre hva som er årsaken til å slutte å snakke med meg eller skal jeg bare glemme alt og fortsette mitt liv. 

Anonymkode: 5209c...b7f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men denne mannen må du glemme. Og på måten han oppfører seg, så tenker jeg det er like greit. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du kan spørre, men jeg tror ikke du vil få et svar. Og får du ikke et svar, så bør du spørre deg selv om du virkelig vil ha det slik heretter, med denne mannen. Tatt i betraktning hva som var årsaken til at han ikke ga lyd fra seg, og hvor lenge dette varte.

Da tar jeg i betraktning at ting kan skje, det kan være dødsfall, sykdom eller andre ting som skjedde. Og han har ikke opplysningsplikt. Dere dater tross alt bare.

Anonymkode: 79d9a...0c9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Konfliktsky mann som ikke takler å måtte være åpen og ærlig. 
Du har egentlig allerede fått svar på hva slags type dette er, og du vil nok få det bedre uten han 🙏

Anonymkode: 272f1...ffd

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet du om han er singel? Tenker siden han sier han er så opptatt med datteren? Hvor gammel er han å er datteren veldig liten? Tenker om det er en tenåring som klarer seg selv eller et lite barn som tar opp tiden hans?

Anonymkode: 2ce4a...99a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet du om han er singel? Tenker siden han sier han er så opptatt med datteren? Hvor gammel er han å er datteren veldig liten? Tenker om det er en tenåring som klarer seg selv eller et lite barn som tar opp tiden hans?

Anonymkode: 2ce4a...99a

Han sier at han er singel, datteren er 7 år og har henne hver annen uke. Altså det går helt  fint at man er opptatt eller finner ut at er ikke den rette. Men jeg vil gjerne høre det. Det koster ingenting å være ærlig, tross alt vi bare datet. 

Endret av NadiaS
  • Liker 5
Skrevet

Du glemte å være anonym 🫠

Anonymkode: 2e87d...3c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du glemte å være anonym 🫠

Anonymkode: 2e87d...3c8

Det går fint 😅😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Noen folk klarer å kommunisere normalt, andre ikke. Hvilken type mann vil DU være sammen med? JEG synes god kommunikasjon er viktig i et forhold.

Anonymkode: 33c83...03b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis han skriver at han trenger tid. Så burde du respektere det. Og gi ham det. Ikke mas med kvinnegnål.

Anonymkode: 45fa8...b98

• Hjerte 1
Skrevet

Har vi datet samme mann? 😅

Anonymkode: 63cb7...efa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har vi datet samme mann? 😅

Anonymkode: 63cb7...efa

😂😂😂 

Skrevet

Som vanlig hagler det inn med oppfordringer om å droppe typen. 🙄  Det er ikke rart folk er evig single når man hele tiden skal droppe alt og avslutte ved første mulige fartsdump.. "I gamle dager" prøvde man litt mer, altså.... 

Hverken jeg eller noen andre kan gi deg fasit her. Men sånn datingkulturen har blitt er det ikke usannsynlig at han har mistet interessen og ghoster, eller funnet en annen. Mange tilfeller av det, visstnok.  Men vet vi det hver gang?

Som vanlig er kommunikasjon eneste veien videre. Er du klar for å droppe ham, så gjør nå det. Men er du interessert, så må du nesten tørre å snakke med ham og være forberedt på det værste og håpe på det beste. Kan hende han sliter med usikkerhet på hvordan det står til med forholdet og trenger å oppleve at noen er seriøse i den andre enden. Kan hende at han sliter med noe helt annet og trenger litt tid. 

Det du ikke bør gjøre er å mase og gnåle. Det hjelper aldri. Du kan ta kontakt med ham og være litt ærlig og si at du kunne ønske å fortsette men trenger å forstå hvor han står. Kommer han med svada så still spørsmålet om igjen men mer som et ultimatum. Enten si ordentelig hvor han står eller dropp det. På den ene eller andre måten går du ut av det med et svar. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Dump ham!

Anonymkode: aff4d...ba0

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ouuf, høres ut som han jeg datet som plutselig forsvant🤦🏽‍♀️😂 Også med datter hverandre uker og greier. 

Begynner navnet hans på J?😂

Isåfall burde du bare gå videre.

Anonymkode: a0b03...62f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
NadiaS skrev (4 timer siden):

Han sier at han er singel, datteren er 7 år og har henne hver annen uke. Altså det går helt  fint at man er opptatt eller finner ut at er ikke den rette. Men jeg vil gjerne høre det. Det koster ingenting å være ærlig, tross alt vi bare datet. 

Det har flere sakt til meg og. Men på Facebook var de gift, konene satt hjemme og ante ingenting. At han sier det betyr ikke at han er det. 

Enten er han konfliktsky, eller så har han kjæreste/samboer/kone. 

Anonymkode: 5970a...83a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BobTheNoob skrev (23 minutter siden):

Som vanlig hagler det inn med oppfordringer om å droppe typen. 🙄  Det er ikke rart folk er evig single når man hele tiden skal droppe alt og avslutte ved første mulige fartsdump.. "I gamle dager" prøvde man litt mer, altså.... 

Hverken jeg eller noen andre kan gi deg fasit her. Men sånn datingkulturen har blitt er det ikke usannsynlig at han har mistet interessen og ghoster, eller funnet en annen. Mange tilfeller av det, visstnok.  Men vet vi det hver gang?

Som vanlig er kommunikasjon eneste veien videre. Er du klar for å droppe ham, så gjør nå det. Men er du interessert, så må du nesten tørre å snakke med ham og være forberedt på det værste og håpe på det beste. Kan hende han sliter med usikkerhet på hvordan det står til med forholdet og trenger å oppleve at noen er seriøse i den andre enden. Kan hende at han sliter med noe helt annet og trenger litt tid. 

Det du ikke bør gjøre er å mase og gnåle. Det hjelper aldri. Du kan ta kontakt med ham og være litt ærlig og si at du kunne ønske å fortsette men trenger å forstå hvor han står. Kommer han med svada så still spørsmålet om igjen men mer som et ultimatum. Enten si ordentelig hvor han står eller dropp det. På den ene eller andre måten går du ut av det med et svar. 

Enig i dette.

Hvis du tviler på både han og dere, så dropp han.

Men hvis du oppriktig er interessert, så må du få et skikkelig svar fra han før du tar stilling til det, han og dere. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ouuf, høres ut som han jeg datet som plutselig forsvant🤦🏽‍♀️😂 Også med datter hverandre uker og greier. 

Anonymkode: a0b03...62f

Sikker på at det finnes en del menn i Norge med et navn på J, og 50/50 omsorg for ei datter, altså.

Kjenner selv én.

Anonymkode: 61cfc...7d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sikker på at det finnes en del menn i Norge med et navn på J, og 50/50 omsorg for ei datter, altså.

Kjenner selv én.

Anonymkode: 61cfc...7d6

Jon, Jacob, Jens, Jarle, Jan, Johnny, Jæger, Jonna, Jørgen, Johannes, Johan, Joakim, Jostein, Jørn, Jonathan, Julius, Julian, Jesper, Jo, Jim, Jarl, Joar, Jone, Jaroslav?

Var det en av de? I så fall kjenner jeg ham sikkert ikke..

Anonymkode: cb822...08b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville bare gått videre og skrevet at jeg har truffet noen andre som behandler meg vesentlig bedre enn han om han hadde tatt kontakt med meg på ny. 

Anonymkode: 64566...777

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...