Gå til innhold

Overtatt av Rallkattli Psykiatriske Bolle og Wienerbrødproduksjon. Vi beklager ulempene.


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Thank you guys for explaining the word "many" to me. It means a lot.

Endret av TheHairyToothfairy
Daglig tittelforandring2
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen fare. Bortsett fra når jeg skriver her og er naken, det kan skje! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det 11 år siden Forsvaret mente jeg måtte stille til møte den 30. Februar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (På 25.1.2023 den 17.17):

Forslag til tittel: uten en tanntråd 

😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skal skje her? Skal du skriva dagbok? Skal eg? 😃 Eg kan starta! Og syta for nynorskkvota😌

Kjære dagbok. Eg er oppe og skal ha heimekontor. Eg har valt kopp i tråd med humør og veka, slik ho har vore. Mummi i snøstorm. (Spør kone om du ikkje veit utsjånad. ) Eg skal snart rigge opp heimekontor. Men unner meg litt sakte fart med kaffi og stearinlys fyrst💙 Ja og så skal eg på hotell! Etterpå. Er dette og dagboka for slike matrapportar? Ser fram til presisering! ☺️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Kva skal skje her? Skal du skriva dagbok? Skal eg? 😃 Eg kan starta! Og syta for nynorskkvota😌

Kjære dagbok. Eg er oppe og skal ha heimekontor. Eg har valt kopp i tråd med humør og veka, slik ho har vore. Mummi i snøstorm. (Spør kone om du ikkje veit utsjånad. ) Eg skal snart rigge opp heimekontor. Men unner meg litt sakte fart med kaffi og stearinlys fyrst💙 Ja og så skal eg på hotell! Etterpå. Er dette og dagboka for slike matrapportar? Ser fram til presisering! ☺️

Jeg er ikke så flink til dagbok, så jeg imøtekommer Deres bidrag med stor glede og endeløs fornøyelse. Jeg skriver dette fra min side av sengen mens husets katt spinner og herjer på gulv og i seng, og mener at mine føtter er både tillatt og velegnede terrormål. Fordømt være vedkommende som mente at katter skulle ha 20 sylkvasse heklekroker!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan gjerne føre matrapport her om De ønsker. En slags samlet feltdagbok i nærteig?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Vi kan gjerne føre matrapport her om De ønsker. En slags samlet feltdagbok i nærteig?

Ja! Eg stemmer ja! 😃

Kan eg byrja?

Supert! Du er grei. Takk☺️

691C6ED5-C6A9-41B9-BAD4-847258B476EA.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Kva skal skje her? Skal du skriva dagbok? Skal eg? 😃 Eg kan starta! Og syta for nynorskkvota😌

Kjære dagbok. Eg er oppe og skal ha heimekontor. Eg har valt kopp i tråd med humør og veka, slik ho har vore. Mummi i snøstorm. (Spør kone om du ikkje veit utsjånad. ) Eg skal snart rigge opp heimekontor. Men unner meg litt sakte fart med kaffi og stearinlys fyrst💙 Ja og så skal eg på hotell! Etterpå. Er dette og dagboka for slike matrapportar? Ser fram til presisering! ☺️

Jeg skal begynne å skrive nynorsk på jobb når jeg bytter jobb. Jeg kjenner jeg gruer meg litt. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Har ikke spist ennå, jeg. Sliter med matlyst :P

Spis! Hjalp det?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (7 minutter siden):

Spis! Hjalp det?
 

Nej. Hilsen meg, 15 år.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden):

Nej. Hilsen meg, 15 år.

Jeg har allerede to femtenåringer og to preteens, orker ikke en til :P

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (2 timer siden):

Jeg har allerede to femtenåringer og to preteens, orker ikke en til :P

Joda. Det styrker karakteren! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (16 timer siden):

Kva skal skje her? Skal du skriva dagbok? Skal eg? 😃 Eg kan starta! Og syta for nynorskkvota😌

Kjære dagbok. Eg er oppe og skal ha heimekontor. Eg har valt kopp i tråd med humør og veka, slik ho har vore. Mummi i snøstorm. (Spør kone om du ikkje veit utsjånad. ) Eg skal snart rigge opp heimekontor. Men unner meg litt sakte fart med kaffi og stearinlys fyrst💙 Ja og så skal eg på hotell! Etterpå. Er dette og dagboka for slike matrapportar? Ser fram til presisering! ☺️

Dette skjønte jæ ikke en dritt a.

Hvilket språk ær detta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Dette skjønte jæ ikke en dritt a.

Hvilket språk ær detta

Spynorsk/nynorsk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...