Gå til innhold

Hvor eller hva er det villeste du har hatt sex?


Mr.Biff

Anbefalte innlegg

For moro skyld....og kanskje som inspirasjon for andre, hva er det drøyeste/morsomste/skumleste/kleineste du har gjort seksuellt.

Selv er jeg ganske fan av å ha sex utendørs, og da er jo alltids sjansen stor for å bli oppdaget. 

For min del, så hadde jeg sex på Prekestolen, var omtrent ingen andre som var å gikk i fjellet den dagen, så da benyttet vi sjansen. Ikke av det drøyeste, men morsomt i etterkant. 

Det drøyetse var da jeg ble runket under et pledd av en studievenninne, og jeg fingret å koste med henne, mens samboeren hennes satt i sofaen ved siden av....samt 4 andre. Vi så på film, jeg fikk ikke med meg noe an den for å si det slik. Hadde i etterkant sex med henne mange ganger, både i bil, i deres seng, i stua, på kino, og på flytoalettet da vi reiste hjemover fra studiestedet i utlandet.

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv hatt sex utendørs. På selveste bystranden i Kristiansand men det var på nattestid. 🤪

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en strand på Kreta, så alle kunne se. Kunne gjort det igjen merker jeg. Mister litt hemninger i utlandet. 

Sugde ogse en ex på en fest en gang for mange år siden. Midt i stuen der festen var. Utrolig nok så var det flere som hang seg på. Sånn er det på bygda. 

Hadde sex med en venninne på et utdrikningslag. Vi ble plukket opp av noen ukjente fulle gutter i en minibuss. De spurte om vi ville strippe mot betaling. Det gjorde vi, men det utviklet seg til at vi hadde sex. Vi fikk godt betalt. 

Sex i bil, skog, parkeringsplasser har også forekommet. Både med menn og kvinner. 

Alt dette vet ikke min nåværende mann, og slik vil det fortsatt være. Tar dette med meg til graven. 

Anonymkode: 94be4...e4b

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kontakt med en kar på nett, vi møttes og dro rett på Vip-room.

Anonymkode: fc164...c41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er spesielt vilt, men frisørsalong, pub, parkbenk, kontor.. på samtlige steder var det så godt som null sjanse for å bli oppdaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pult på Storosenteret, på jobb og knullet en 20 år eldre dame i en park.

Anonymkode: eeb0a...9e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis under ei gravemaskin etter en fest😂

Anonymkode: 4538d...cd9

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bil mens vi kjørte på E6, sent på natta og lite trafikk, men lell. 

Anonymkode: 4e9a1...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tar jeg Anonym.....

Hadde vill sex i Gamle Bystyresal i Bergen. Knullet en bystyredame på pulten til Moica Meland med håndtaket på ordførerklubben i rumpen hennes mens jeg tok hun i musa med snabben. Husker godt at hun brukte en tykk bunke kommunepapirer for å beskytte ryggen sin på de skarpe frontene på bystyrepultene.........

Jeg har småledd hver gang jeg seg Ordfører klubben avbildet i avisene i Bergen og tenkt...: "De skulle bare vist hvor den har vert...."

Hadde også sex med samme damen og en venninne av henne i Magistratbyggningen like ved siden av et års tid senere.... Hvem sier at Politikere er kjedelige?

Anonymkode: 5297f...833

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runka en kollega på jobb og blitt fingra av samme fyr. Og litt klining og klåing her og der. 

Anonymkode: 479d6...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må ihvertfall tas anonymt; på hovedbiblioteket i Trondheim sentrum sin åpningsdag, hadde kjæresten min og jeg sex på et av grupperommene i tredje etasje. Drømmer om å ha sex oppe på topppunktet på Sverresborg museum😋

Anonymkode: 765df...2b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr.Biff skrev (9 timer siden):

For moro skyld....og kanskje som inspirasjon for andre, hva er det drøyeste/morsomste/skumleste/kleineste du har gjort seksuellt.

Selv er jeg ganske fan av å ha sex utendørs, og da er jo alltids sjansen stor for å bli oppdaget. 

For min del, så hadde jeg sex på Prekestolen, var omtrent ingen andre som var å gikk i fjellet den dagen, så da benyttet vi sjansen. Ikke av det drøyeste, men morsomt i etterkant. 

Det drøyetse var da jeg ble runket under et pledd av en studievenninne, og jeg fingret å koste med henne, mens samboeren hennes satt i sofaen ved siden av....samt 4 andre. Vi så på film, jeg fikk ikke med meg noe an den for å si det slik. Hadde i etterkant sex med henne mange ganger, både i bil, i deres seng, i stua, på kino, og på flytoalettet da vi reiste hjemover fra studiestedet i utlandet.

misjonæren i senga

Anonymkode: 66a41...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

misjonæren i senga

Anonymkode: 66a41...2d5

Veldig spennende 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir anonym😳 

i ungdomstiden var jeg nok litt «lett» og hadde ny kjæreste litt for hyppig og det er vel ikke til å komme forbi at jeg ble sett på som ett «felleshøl» 😳 Heldigvis har det rettet seg med årene men det ble mye morsomt å se tilbake på også😊 Det villeste var nok når jeg ble med som eneste jente sammen med fire gutter på hyttetur, og det hele endte med at jeg hadde sex med alle fire flere ganger gjennom helgen😳

Anonymkode: de492...f4c

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem sier at Politikere er kjedelige?

Hehe... Ikke jeg i allefall.   Jeg har pult ei "høyt oppsatt" på regionalt nivå, politikerdame.  Jeg sier ikke landsdel, jeg har lovet henne lojalitet/anonymitet, og det skal jeg holde.  Blir ikke forundret om hun havner på stortinget eller i regjering en dag.  Men også de er mennesker, og har sine behov.

Ellers har jeg pult min brors svigermor, og ei 35 år eldre dame på danskebåten i fylla.

Anonymkode: 446da...63d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

råknulling i doggy på en rasteplass med tilskuere og biler som kjørte forbi. litt diskret, men ikke nok til å bli oppdaget. noe vi begge ønsket. i tilegg på en gangbro over E16 litt senere med biler kjørende under begge veier. broa var gjennomsiktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, tauglede said:

råknulling i doggy på en rasteplass med tilskuere og biler som kjørte forbi. litt diskret, men ikke nok til å bli oppdaget. noe vi begge ønsket. i tilegg på en gangbro over E16 litt senere med biler kjørende under begge veier. broa var gjennomsiktig. 

Jeg så deg den gangen på rasteplassen. Dette var et sted like nord for Lillehammer oppi Gudbrandsdalen. Herlig busk på dama, men litt liten kølle på karen. Han kom nok til kort.

Anonymkode: b60d4...c96

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i mørketiden på ein gangveg uten gatelys eller lys fra biler,kun hodelykter fra andre turgåere.

Eg såg ingen hodelykter fram eller bak,skrudde av min hodelykt tok fram kuken å runket i det fri,det var utrolig deilig med kald frisk luft på kølla,sprutet bare i det fri ut i mørket på grusvegen.

Drog opp buksa skrudde på hodelykt å rusla videre.

Anonymkode: 4b1de...45e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...