Gå til innhold

Når du har bare lyst til å si hvor vondt man har det til en fwb, men vet man ikke kan😢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt inni meg. Har bare lyst til å si det til han hvor vondt jeg har det fordi han aldri ser meg, aldri virker å bry seg, aldri sender ei mld omtrent, aldri virker å ha tid til meg. Men vet ikke kan si noe vet jeg må fortsette å kutte han ut men så sabla vondt det gjør og gå å bære alt inni seg. Hvorfor måtte jeg komme borti dette her?? Jeg sitter mye alene. Har ingen venninner eller venner. Utapå ser jeg glad og sprudlende ut. Inni meg er det bare vondt. Tenker på han 24/7. hvorfor har ikke disse 4 årene vi har kjent hverandre betydd noe for andre enn meg?? Er ett menneske virkelig så kald og ufølsom ovenfor andre mennesker. Jeg syns det er trist at man som menneske ikke skal bety noe for noen. Å prøve å date andre har ikke gått veien. Alltid ett men.. eller noe som holdes skjult som gjør at den lille interessen jeg hadde for personen forsvinner som dugg for solen.  Dårlig dag helt klart her. Trenger en liten trøst bare. Akkurat nå er livet kjipt syns jeg 🥺

Anonymkode: 1d28f...4cd

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet her er jo at du har valgt deg ut en mann som ikke vil ha deg, og så blitt avhengig av ham. Du burde droppe ham og gå videre. Finn deg en fyr som faktisk er interessert i deg, og begynn med noen aktiviteter der du kan møte venner.

Anonymkode: 5bac9...acf

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Problemet her er jo at du har valgt deg ut en mann som ikke vil ha deg, og så blitt avhengig av ham. Du burde droppe ham og gå videre. Finn deg en fyr som faktisk er interessert i deg, og begynn med noen aktiviteter der du kan møte venner.

Anonymkode: 5bac9...acf

Jeg har kuttet han ut og ja har truffet flere som er interessert i meg men enten har de holdt skjult ar de røyker f.eks enda de vet det er en deal breaker for meg. Menn jeg har møtt som har likt meg men som jeg ikke finner noe tiltrekkende ved. Menn som i virkeligheten som har virket alrighte men når en blir kjent med de har de ikke livet sitt på stell for 5 øre. Skal godt gjøres å møte en føler normal med god folkeskikk innabords i disse dager og som har orden på livet sitt. 

fwb er han som har klikket av alt jeg har ønsket meg i en mann. 

Men takk for svar.

ts

Anonymkode: 1d28f...4cd

Skrevet

Fwb er et konsept som er oppfunnet av en ide om at mennesker er uavhengige, seksuelle individer som ikke trenger tilknytning eller meningsfull nærhet. Det er bare tull. Sex skaper følelser og knytter oss sammen, det er helt naturlig. Fwb ender nesten alltid med enten et forhold eller at en blir såret. 

Du har mange år og mange menn du fortsatt skal møte. Det er vondt å bli dele tiden sin og seg selv med noen som ikke bryr seg. Men her må du ta deg selv litt i nakken, bestem deg for at du faktisk fortjener bedre, hev hodet og gå videre. Han var ikke den rette for deg fordi den rette for deg vil føle det samme tilbake. Denne fyren er ikke verdt tiden din eller tankene dine. 

Anonymkode: 27419...e4e

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble sammen med min fwb .. Men forskjellen her er at han faktisk brydde seg om meg fra starten av 

Anonymkode: 4c746...334

• Nyttig 1
Skrevet

Jg hadde også en fwb, som brydde seg veldig. Helt til han ikke gjorde det lenger. Jeg kjempet med nebb og klør i to år. Til ingen nytte. Jeg bestemte meg for å date andre. Var på utallige dater. Men fallt tilbake. Nå har jeg ikke datet på 1,5 år, har ikke hatt kontakt med fwb på 1,5 år, jeg har aldri hatt det bedre. Lever et liv uten problemer. Det krevet sitt å holde seg borte, men det går. Det tar bare uendelig lang tid…. Prøv. Feiler du, prøv igjen, og igjen…

Anonymkode: 0a0fc...5a3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...