AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Etter mye dating og skuffelser treffer jeg nå en ny mann som jeg får et godt inntrykk av, Han er omgjengelig og hyggelig. Dannet og viser en trygghet. Men kanskje for mye av alle dise tingene? Jeg tror jeg er blitt veldig skeptisk. Jeg traff ham kun en gang, og så ville han at jeg skulle komme hjem til ham neste dag og han ville lage middag. Jeg sa jeg ville heller at vi skulle gå en tur, og så evt spise middag hos ham en annen dag. Jeg sa jeg kunne tenke meg å bli kjent med ham over tid, heller korte og ofte treff, enn f.eks lang tid i helgene som han ville. Han sa at han ville være mest mulig med meg, og at han synes vi skulle bruke mye tid sammen i helgene, for ellers gikk jo bare dagene og han fikk ikke se meg før neste helg igjen. Dette reagerte jeg på. Og så fikk jeg vite i telefonen at han skulle ha besøk den dagen (en hverdag før vi skulle treffes til helgen som kom). Først da jeg spurte om han skulle ha besøk av noen venner, sa han at han skulle ha besøk av en venninne. Synes det skurret at han ikke sa venninne med en gang, men ok. Men hun venninnen er en dame han traff for 1/2 år siden på tinder, og de har hatt sex sammen den gangen. De passet ikke sammen, så de hadde avsluttet kontakten. Men for 1 mnd siden hadde hun tatt opp igjen kontakten, og hatt et tungt brudd som hun visstnok trengte å få snakke om med han. Høres ikke dette rart ut? Nå har vi avtale allerede å treffes på torsdag, og så til helgen igjen skal vi til ham. Har hatt masse uro og kvaler siden i går da jeg snakket med ham. Noe i meg vil bare avlyse alt. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 04872...b63
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Jeg ville avlyst det. Han der har flere baller (damer) i lufta. Anonymkode: 060fb...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ville avlyst det. Han der har flere baller (damer) i lufta. Anonymkode: 060fb...1fd Hvordan hadde du sagt det? Anonymkode: 04872...b63
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan hadde du sagt det? Anonymkode: 04872...b63 Han er på jobb nå. Så lurer på om jeg skal vente til i kveld med å avlyse, da det er best for ham. Eller skulle jeg bare sendt ham en melding nå? Anonymkode: 04872...b63
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Bare send han en melding nå. Da får du overraskelsesmomentet også. Anonymkode: f104a...ae8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan hadde du sagt det? Anonymkode: 04872...b63 «Jeg er ikke interessert lenger. Lykke til videre». I beste fall. Eller ville bare ghostet / ignorert fra nå av. Han blir ikke lei seg, believe me. Anonymkode: 060fb...1fd
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare send han en melding nå. Da får du overraskelsesmomentet også. Anonymkode: f104a...ae8 Kanskje han våkner og innser at han dummer seg ut med å date en annen i tillegg til deg. Anonymkode: f104a...ae8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Jeg er ikke interessert lenger. Lykke til videre». I beste fall. Eller ville bare ghostet / ignorert fra nå av. Han blir ikke lei seg, believe me. Anonymkode: 060fb...1fd Han har virket veldig interessert. Han spor nok hvorfor jeg ikke er interessert lenger, og hva som er grunnen? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han våkner og innser at han dummer seg ut med å date en annen i tillegg til deg. Anonymkode: f104a...ae8 Han dater jo ikke en annen. Han har bare sagt ja til å snakke og treffe henne da hun trengte en venn. Men jeg synes jo det er rart at han ikke sa det til meg forrige helg. Og at han ikke foreslo til meg at jeg skulle komme en kveld i uken, da jeg hadde gitt uttrykk for at jeg ønsket å treffe ham kort og ofte f.eks i hverdagen, i stedet for lange treff i helgene. Men henne kunne han se? Hm? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare send han en melding nå. Da får du overraskelsesmomentet også. Anonymkode: f104a...ae8 Jeg er ikke interessert i å få et overraskelsesmoment, skjønner ikke? Anonymkode: 04872...b63
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 Man skal ikke være naiv, men jeg har venner som jeg har møtt via Tinder der det ikke ble noe romantikk fordi vi ikke passet sammen på den måten. Den ene hadde jeg riktignok en seksuell relasjon til ganske lenge, men det var mye pga. korona og at vi heller holdt oss til hverandre enn å prøve å date andre i den perioden. Nå som ting er tilbake til normalen holder vi oss til å være venner, jeg er absolutt ingen trussel mot en ev. ny kjæreste. Så spørs det hvor hensiktsmessig det er å være ærlig om slike avsluttede relasjoner. Jeg tror jeg ville foretrukket å ikke vite hvilke av venninnene en date har hatt sex med, så lenge alt er over. Jeg er veldig lite sjalu av meg, men har en ganske visuell fantasi, mye rart som kunne poppet opp i hodet mitt 😄 Anonymkode: 10c2e...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han har virket veldig interessert. Han spor nok hvorfor jeg ikke er interessert lenger, og hva som er grunnen? Han dater jo ikke en annen. Han har bare sagt ja til å snakke og treffe henne da hun trengte en venn. Men jeg synes jo det er rart at han ikke sa det til meg forrige helg. Og at han ikke foreslo til meg at jeg skulle komme en kveld i uken, da jeg hadde gitt uttrykk for at jeg ønsket å treffe ham kort og ofte f.eks i hverdagen, i stedet for lange treff i helgene. Men henne kunne han se? Hm? Jeg er ikke interessert i å få et overraskelsesmoment, skjønner ikke? Anonymkode: 04872...b63 TS, du har for mye fritid. Anonymkode: 060fb...1fd
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Skrevet 25. januar 2023 En x tinder date, som trenger en venn å snakke med?😳 Anonymkode: fef8d...ab5
ESFP Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 Du har bare møtt denne mannen en gang? Hvis du ønsker korte treff og bli kjent over tid, bør du holde på det ønsket. Ikke la deg lure til lange dater hjemme hos ham etter bare ett treff, bare fordi han ønsker det. Ofte er det et forsøk på å få deg til seng så kjapt som mulig. Du har vært for lite med denne personen til å vite hvem han er. Kanskje han er en som ønsker oppmerksomhet fra flere damer og tidligere dates, kanskje ikke. Det er ihvertfall et orange flagg at han bruker tid sammen med en tidligere Tinder-date.
Arild37 Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Høres ikke dette rart ut? Kan kanskje høres rart ut, men er ikke nødvendigvis det. Jeg møtte en dame på tinder som jeg knulla første kvelden, men vi fant fort ut at vi passet bedre som venner, ikke kjærester, i dag er hun en av mine beste venner, og jeg en av hennes, og dette respekterer min kjæreste
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 Som mann så syns jeg dette høres spesielt ut. At han kjenner jenter er jo ikke noe unormalt, men det at han traff henne og har hatt sex med henne, og at hun nå plutselig er tilbake etter et brudd og "trenger å snakke".. Det kan jo selvsagt faktisk være tilfelle at de bare skal snakke også. Men dette skurrer for mye i mine øre.. Følg magefølelsen, føles det ikke rett så ikke gå for det, du kommer kanskje til å lure på dette hele tiden og det vil muligens plage deg resten av forholdet. Anonymkode: de9f3...402
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #15 Skrevet 25. januar 2023 Følg magefølelsen din du. Og må bare si at sånne menn som har mye venninner som gjerne er damer de har datet som har vraket dem som kjæreste, det er definitivt ikke attraktivt. Fremstår bare desperat at de lar seg friendsone heller enn å bryte kontakten og gå videre. Har møtt på et par slike menn, fortsatt single når de er rundt 50 med kun kortere forhold bak seg, og 3-4 gode venninner som de gjerne møter tidt og ofte...🤪 Og de skjønner ikke hvorfor de ikke får seg kjæreste. Anonymkode: cb26e...fd4 1
Isambard Skrevet 25. januar 2023 #16 Skrevet 25. januar 2023 Se det fra hans side: Dere har møtt hverandre kun én gang. Han inviterte deg hjem på middag, men ble avvist fordi du ikke var klar for det enda. Har han grunn til å tenke at dere er eksklusive? Han vil nok se mer tydelig interesse fra din side før han slutter å møte andre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #17 Skrevet 25. januar 2023 Isambard skrev (3 minutter siden): Se det fra hans side: Dere har møtt hverandre kun én gang. Han inviterte deg hjem på middag, men ble avvist fordi du ikke var klar for det enda. Har han grunn til å tenke at dere er eksklusive? Han vil nok se mer tydelig interesse fra din side før han slutter å møte andre. Ja, siden ts ikke ønsket å ligge med han så fort, fortsetter han (stakkars) å pule andre. Jeg ville aldri i livet brukt min tid på en slik tulling. Anonymkode: 060fb...1fd 1
Isambard Skrevet 25. januar 2023 #18 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, siden ts ikke ønsket å ligge med han så fort, fortsetter han (stakkars) å pule andre. Jeg ville aldri i livet brukt min tid på en slik tulling. Anonymkode: 060fb...1fd Hun avviste en middagsinvitasjon. Det står ikke et ord om ligging. Man kan godt spise sammen uten å ha sex. Man kan også ha besøk uten å ha sex. Det blir vanskelig hvis man skal anta det verste hele tiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå