AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Vet at ingen ønkser å innrømme at de er gold digger. Men hvor vanlig tror dere det er å bruke skattelistene til å finne menn? Med skattelistene mener jeg de som blir publisert i avisene og som inneholder de rikeste mennene. Kanskje noen menn på forumet som har opplevd å bli ekstra attraktive etter å ha kommet på listen over best betalte/høyest formue i din kommune? Anonymkode: 92dca...a9f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 De rikeste mennene vet alle hvem er uansett Anonymkode: efc01...318
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje noen menn på forumet som har opplevd å bli ekstra attraktive etter å ha kommet på listen over best betalte/høyest formue i din kommune? Responsen har vært null, kan jeg si, selv om jeg har ligget høyt nok til å være på en av listene lokalpressen publiserer i avisen. Har også inntrykk av at en del i omgangskretsen min tror at jeg er rikere enn jeg er. Men aldri fått noe romantisk oppmerksomhet på grunn av det. Utseendemessig er jeg helt ok. Godt trent og alt det der. Personligheten er ok. Har få eller ingen merkeligheter, men jeg er ikke spesielt utadvendt eller karismatisk. Kanskje litt kjedelig i andres øyne. Så konklusjonen er : Skattelistene har (heldigvis) ikke hatt noe å si for min del. Synes det er en idiotisk ting å gjøre, å sjekke skattelistene på jakt etter make. Det er usmakelig og vitner om dårlig økonomisk forståelse. Anonymkode: b0eeb...663 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Vet at ingen ønkser å innrømme at de er gold digger. Men hvor vanlig tror dere det er å bruke skattelistene til å finne menn? Med skattelistene mener jeg de som blir publisert i avisene og som inneholder de rikeste mennene. Kanskje noen menn på forumet som har opplevd å bli ekstra attraktive etter å ha kommet på listen over best betalte/høyest formue i din kommune? Anonymkode: 92dca...a9f Aldri hørt om. Anonymkode: d5581...8c8 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Tror de fleste bruker datetjenester der mens lønn ikke er oppgitt, lenge før skattelistene. Det er jo hans penger..er jo ikke som at rik og raus, eller rik og singel, er to sider av samme sak. Anonymkode: 33a21...a88
DMS Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 Trur nokre menn trur veldig god økonomi er viktigare enn det er for «marknadsverdien» ein har på datingmarknaden, men kanskje det berre er ts. Vil ein eigentleg ha ein kjærast som er ilag med deg pga at du er høgt opp på skattelista? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 Aldri hørt om noen som gjør det. Hvordan skulle fremgangsmåten vært? Ikke særlig suksessfull måte å skrive melding til noen fremmede på sosiale medier som er langt over sin liga og som har et så stort nettverk fra før og kanskje mange andre fremmede som prøver å komme i kontakt. Man blir garantert ignorert. Som å skrive til en kjendis Anonymkode: df22e...27e 2
Kalikalinka Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 Milevis fra mine verdier, i alle fall. Å gjøre noe sånt, altså.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 Det er null vanlig. Alle de som er på topplistene i kommunene rundt meg er innavla gamle gubber og sønnene deres som har startet familiebedrifter. Alltid gravemaskingreier. Eller så er de leger. Ingen av delene er sexy Anonymkode: d02c2...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Alltid gravemaskingreier. Eller så er de leger. Ingen av delene er sexy Otay.. Anonymkode: b0eeb...663
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 Tja, vil tro det er fleire enn vi trur som gjer det. Sært uansett. Anonymkode: bac04...302
NakenPanda Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 De brukes vel mest av Olga svindlerene for å finne gamle velstående offer 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #15 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller så er de leger. Ingen av delene er sexy Merkelig. Vanligvis ryker trusa ned på direkten bare de hører ordet lege. De drar jo damer uansett hvor de ser ut. Anonymkode: 32e02...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #16 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Merkelig. Vanligvis ryker trusa ned på direkten bare de hører ordet lege. De drar jo damer uansett hvor de ser ut. Anonymkode: 32e02...3ea Du kjenner mange leger? Jeg kjenner flere, blant annet i familien min, og det er stort sett helt vanlige folk med ordinære familier. Det er ikke som i seriene på TV... Anonymkode: 6922d...142 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå