Gå til innhold

Hudkrem uten alt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken hudkrem er den reneste? Men som funker. Tåler ikke spenol, tåler ikke aloevera eller parfyme. 

Anonymkode: 3044d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr Greve sin dagkrem for ansikt og Avene sin Tolerance extreme cream (ikke tolerance Emulsion for den gir kviser) er de eneste rene og ikke irriterende fuktighetskremene jeg har funnet. Avene sin blir ganske fet om du har normal eller fet hud og er mest egnet for tørr hud. 

Anonymkode: 82bfd...191

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på hva du ønsker at kremen skal gjøre for huden din, og hvilken hudtype du har.

Har du tørr hud? Fet hud? Skal den brukes i ansiktet eller på kroppen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken hudkrem er den reneste? Men som funker. Tåler ikke spenol, tåler ikke aloevera eller parfyme. 

Anonymkode: 3044d...fa4

A-Creme uparfymert

Anonymkode: 22cf9...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral har en krem på tube uten særlige tilsetninger. Men tror den passer best til tørr hud. Kan og brukes på kropp/hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eucerin Ultrasensitive Soothing Care finnes for både tørr og normal/kombinert hud, og scorer 0 på både irritasjon og komedogenitet i INCI (International Nomenclature Cosmetic Ingredient).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centella skrev (9 timer siden):

Det kommer jo litt an på hva du ønsker at kremen skal gjøre for huden din, og hvilken hudtype du har.

Har du tørr hud? Fet hud? Skal den brukes i ansiktet eller på kroppen?

Dehydrert hud. Ansikt og hender, men først og fremst ansikt.

Anonymkode: 3044d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (7 timer siden):

Neutral har en krem på tube uten særlige tilsetninger. Men tror den passer best til tørr hud. Kan og brukes på kropp/hender.

Tåler den ikke

Anonymkode: 3044d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (2 minutter siden):

Eucerin Ultrasensitive Soothing Care finnes for både tørr og normal/kombinert hud, og scorer 0 på både irritasjon og komedogenitet i INCI (International Nomenclature Cosmetic Ingredient).

Notert

Anonymkode: 3044d...fa4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dr Greve sin dagkrem for ansikt og Avene sin Tolerance extreme cream (ikke tolerance Emulsion for den gir kviser) er de eneste rene og ikke irriterende fuktighetskremene jeg har funnet. Avene sin blir ganske fet om du har normal eller fet hud og er mest egnet for tørr hud. 

Anonymkode: 82bfd...191

Er dr greve sin uparfymert asså? 

Anonymkode: 3044d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taluno skrev (Akkurat nå):

har du prøvd denne serien? 
TOLERIANE : 10 pleie og produkter fra La Roche-Posay

Har også ekstremt sensitiv hud, og elsker produktene fra den serien! Ikke bare tåler jeg dem, men huden har blitt mye finere etter jeg startet med dem :) 

Har prøvd cicaplast og en til ansiktet, som jeg ikke tålte 😬

Anonymkode: 3044d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har prøvd cicaplast og en til ansiktet, som jeg ikke tålte 😬

Anonymkode: 3044d...fa4

Jeg tåler cicaplast også, men toleraine-serien er mye mer beroligende for huden. 
Den "vanlige" ansiktskremen irriterer huden min, selv om det ikke er helt intoleranse-reaksjonen som jeg får av mange andre merker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kroppen synes jeg denne er bra. Jeg kjøpte den først og fremst for føttene fordi jeg var tørr der en stund. Harnå  brukt den på kroppen over tid og er veldig fornøyd.

Herlighet 250ml - masaga.no

Anonymkode: 8ce5f...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Taluno skrev (20 minutter siden):

Jeg tåler cicaplast også, men toleraine-serien er mye mer beroligende for huden. 
Den "vanlige" ansiktskremen irriterer huden min, selv om det ikke er helt intoleranse-reaksjonen som jeg får av mange andre merker. 

Okei. Tror kanskje jeg fikk en prøvetube fra apoteket med den for et par dager siden, da kan jeg prøve:) 

Anonymkode: 3044d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Cerave!

Okei

Anonymkode: 3044d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (35 minutter siden):

Eucerin Ultrasensitive Soothing Care finnes for både tørr og normal/kombinert hud, og scorer 0 på både irritasjon og komedogenitet i INCI (International Nomenclature Cosmetic Ingredient).

Fant den bare på Lyko. Selges den ikke på apotek? 

Anonymkode: 196d1...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (20 minutter siden):

Cerave!

Ikke alle tåler det heller. Jeg så ikke ut da jeg prøvde øyekremen derfra. Rød og tørr. 

Anonymkode: 1a087...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...