AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Jeg var aldri god på dette. Nå er det begrenset med tid og anledninger. Er det noen snarveier dere var glad for at du eller den andre tok da dere fant en ny i voksen alder? Tips mottas med takk! Anonymkode: 591c4...f65
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Mitt problem er at jeg ikke kommer meg ut nok rett og slett. Nå har jeg vært aleine med mesteparten av tiden med barnet mitt og plutselig ville far ha mer og her sitter jeg og har mer tid til MEG. Men man aner jo virkelig ikke helt hvor man skal begynne.. jeg er også student så det tar mesteparten av tiden min. Men surt, når alle på min alder(30 årene) har partner og være med på kveldene.. så sitter jeg aleine. Oppegående, pen dame som jeg er. Trist rett og slett. Og når jeg har forsøkt meg på dating sider så er det alltid noen som maser(de som ikke har sosiale antenner) som ønsker mye interesse og som jeg ikke føler jeg viner med rett og slett. Føler meg litt sårbar også. Vi får se om jeg finner noen… hvis ikke så blir jeg bare nok ett trist tilfelle av en som aldri fant en mann igjen. Anonymkode: dd035...b7c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Jeg har tre barn (50/50), har akkurat funnet en som også ha tre, vi får det til å fungere i «barnefrie uker» 😊 snarvei; vi spurte hverandre om det som er viktig veldig tidlig. «Hva vil du med er forhold», «Hvordan ser du for deg en potensiell fremtid» - for eksempel bo sammen etc. forsåvidt greit å prate om før man faktisk er dødsforelsket for det var ikke så vanskelig å bare si rett ut det vi mente. Så da de ikke var noen store showstoppere så var det jo greit 😊 Anonymkode: 36650...6fb 1