AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Red flags Beige flags FWB ONS Fuck buddy Exclusive Catfished Swiping Superlike Boost Ghosting Benching Breadcrumbing Love Bombing Situationship Slow fade Incel Cougar 🤮 Anonymkode: 041ce...556
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 OK.. Men god bedring , da! Anonymkode: 4b575...bba
Rosakatt Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 De fleste av disse eksisterte før også? Selv om man ikke kaldte det red flag, så ble handlinger osv som omtales som det begått. Foreksempel.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Er en singel 27 år gammel jente som er livredd for å ikke finne kjærligheten igjen. Jeg er livredd. Datet i 7 mnd etter jeg kom ut av et langt forhold. Tre av de avviste jeg på en høflig måte fordi jeg ikke følte kjemi. En ble det nokså seriøst med, før han dumpa meg uten forvarsel en lørdagskveld. Den siste jeg datet var jeg med i 2 mnd, jeg likte han SKIKKELIG godt, og nå dumpet han meg av en vag grunn. Jeg gir helt opp:( Jeg har god jobb og har alt på stell. Ser bedre ut enn gjennomsnittet. Prøver å gjøre alt riktig, ikke være for mye på, være seriøs, være hyggelig. Er så utrolig redd for å ikke finne noen. Veldig vondt når de jeg først liker ikke liker meg. Har draget på mange mannfolk, men de få jeg liker vil ikke ha meg tilbake. Er helt sikker på at de ikke er i høyere liga enn meg heller. Arg.. Anonymkode: a5ce5...4d0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå