AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Jeg har møtt en fyr noen ganger og ting er fint. Han dro på en planlagt tur årlig tur med gutta i forgår og vi snakket litt i dag på telefon. Da sa han at han var nesten litt usikker om han skulle dra for et veldig nært familiemedlem var rushet til sykehus med alvorlig sykdom men takket være rask reaksjon så fikk de reddet vedkommende. Hele resten av den lille familien er visst hos vedkommende også, og det var uvisst om hn ville overleve først. Jeg klarer ikke å riste følelsen av meg at jeg synes det er både kaldt og fjernt å dra til utlandet i en sånn situasjon, vedkommende ble syk og innlagt kvelden før daten skulle dra, så når han hørte at vedkommende var stabil, bare tok han flyet. Jeg vet ikke om jeg liker familieverdiene hans. Anonymkode: c957c...332
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Om personen var stabil, og utenfor livsfare, hva er da problemet med å dra..? Og selv om vedkommende IKKE var stabil og utenfor livsfare, så er det jo ikke noe han kunne gjøre fra eller til? Anonymkode: fe7eb...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Du liker ikke verdiene og prioriteringene hans og det skjønner jeg godt. Sånne ting skal du ta på alvor. Nå bet du at han ikke ville tatt mye hensyn tik om du eller et fremtidig barn ble sykt heller, og at drikking og gutta er hans hovedprioritet. Jeg hadde ikke latt tvilen min komme han til gode her for den eneste måten å finne ut på er den dagen han skuffer deg ved sykdom og da har man kastet bort kanskje flere år på noen man har så forskjellig verdier med! Anonymkode: 03c09...cff 1
Gjest Raptuss Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 (endret) Det er det jo bare du som kan kjenne på. Jeg syntes ikke det er problematisk, med mindre det gjelder hans egne mindreårige barn, da burde han holdt seg hjemme uansett. Endret 24. januar 2023 av Raptuss
os Maxilla Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Her kommer det jo an på veldig mye. Hvem er på sykehus, er det far eller svigerinne? Hvor lenge skal personen ligge der, er han/hun kanskje ute i morgen? Er det en hyttetur et par timer unna eller en utenlandstur planlagt med gutta i et halvt år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå