Gå til innhold

Blitt helt latterlig vanskelig å få kontakt med kvinner på tinder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med at det er umulig å få kontakt med kvinner på tinder for tiden? Jeg har gode, normale bilder og anser meg selv som normalt attraktiv. Jeg skriver heller ikke mye rart, men prøver å ta kontakt på normalt vis, ved enten å stille spørsmål relatert til bildene eller profilen.

Var på tinder en del år tilbake også og da var det faktisk mulig å komme i dialog med kvinner der inne, men nå er det jo nesten umulig. Veldig frustrerende!

Hva kan årsaken være? Kvinner er vel ikke mer kresne nå enn hva de var for 5 år siden eller?

Anonymkode: 0d868...7f2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig er det du som har skrudd opp forventningene dine til hva du mener er en passende match for deg utseendesmessig. Kanskje du sikter for høyt når du plukker ut damer du vil kommunisere med og treffe?

Mye kan ha skjedd på fem år med dine preferanser. Du sikter for høyt utseendesmessig og kanskje for lavt aldersmessig (du vil ha damer som er mye yngre enn deg nå ifht før).

Anonymkode: 2aabc...6d0

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

De har endret algoritmen slik at mange er mindre synlig der enn før, og naturlig nok blir da også endel andre mer fremhevet, så det er ikke noe du innbiller deg.

Grunnen er nok som vanlig penger, når mange opplever at det blir vanskeligere å få match, så øker sjansen for at flere kjøper ekstra abonnement og boost etc 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Antagelig er det du som har skrudd opp forventningene dine til hva du mener er en passende match for deg utseendesmessig. Kanskje du sikter for høyt når du plukker ut damer du vil kommunisere med og treffe?

Mye kan ha skjedd på fem år med dine preferanser. Du sikter for høyt utseendesmessig og kanskje for lavt aldersmessig (du vil ha damer som er mye yngre enn deg nå ifht før).

Anonymkode: 2aabc...6d0

NEI, jeg har ikke det, heller motsatt egentlig.  Foretrekker damer på min egen alder. Litt eldre og litt yngre går også! Får en del match, men ingen gidder å chatte og bli kjent!

• Liker 1
Skrevet

Har seriøst null stress med å få kontakt med damer, dates osv. har aldri hatt Tinder.

Logg av Tinder og kom ut i den virkelige verden. Myyyyye lettere å møte og bli kjent med damer da.

Anonymkode: b6939...cf1

• Liker 3
Skrevet

Skyldes vel delvis alle de mennene som har narra tusenvis av kvinner og kun gått for sex. Tinder er nå en offisiell sex app. Søker du seriøse damer må du nok gå den gamle veien, irl. Og skru ned forventninger som fysisk veldreid kropp og alt det urealistiske pisset.

Anonymkode: 87ba9...e08

• Liker 8
Skrevet

Damer vet at alt for mange menn bruker det som knulleapp. Skjønner ikke hvorfor det er damer på tinder lenger i det hele tatt.

Anonymkode: 1d276...e24

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Damer vet at alt for mange menn bruker det som knulleapp. Skjønner ikke hvorfor det er damer på tinder lenger i det hele tatt.

Så du sier at kvinner der er fulle av fordommer og dømmer alle under en "kam"?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det heter ikke å dømme alle under en kam.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kanskje det faktisk er vanskeligere nå enn for 5 år siden. 

Tror damer er blitt mer bevisst på at de vil søke noe seriøst. 

Bildene må være naturlige tatt, og ikke at mannen er oppstilt på noen måte. Smiler naturlig av noe. Ulike bilder i forskjellige settinger. Naturlig avslappet kledd. 

En enkel grei tekst i profilen. Og ikke noe om hvordan han IKKE vil ha det, men hvordan han ønsker å ha det.

Endret av exictence
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Kalles det fordommer om de innehar de meningene de har pga selvopplevde erfaringer med alle menn som har kontaktet dem/de har kontaktet?

Kanskje det vil hjelpe å skrive tydelig i bio'n at du har ønske om et langvarig forhold/kjæreste?

Anonymkode: a694d...7d9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skjer med at det er umulig å få kontakt med kvinner på tinder for tiden? Jeg har gode, normale bilder og anser meg selv som normalt attraktiv. Jeg skriver heller ikke mye rart, men prøver å ta kontakt på normalt vis, ved enten å stille spørsmål relatert til bildene eller profilen.

Var på tinder en del år tilbake også og da var det faktisk mulig å komme i dialog med kvinner der inne, men nå er det jo nesten umulig. Veldig frustrerende!

Hva kan årsaken være? Kvinner er vel ikke mer kresne nå enn hva de var for 5 år siden eller?

Klientellet på tinder kan jo ha endret seg på 5 år. Kanslje det er ferre der som er verdt å snakke med nå. Kanskje de som er verdt å snakke med om noe med litt mer substans er andre steder? Kanslje generelt lettere å komme i kontakt med folk på mer tradisjonelle dating sider enn på en app som hovedsaklig baserer seg på overfladisk tiltrekning og sitte å sveipe seg igjennom ett galleri med mennesker man vet fint lite om annet enn alder, kjønn og bilde. Tror de fleste synes dating er vanskelig i dag, disse kvinnene har kanskje også mye negative opplevelser med seg og har kanskje mistet litt troen. Aner ikke jeg, jeg har aldri skjønt greia med tinder og skal jeg prøve å treffe noen via nett så blir det ikke der, selv om det ikke er umulig å treffe folk på tinder heller. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever at det er selve dating kulturen som har endret seg på fem år. Er kvinne og opplever samme vanskene med å komme i kontakt med menn nå forhold til før. Virker ikke som at folk husker at det er et ekte menneske bak skjermen og får nok sosial stimuli fra å scrolle på instagram til at de ikke gidder å ta seg bryet med å kommunisere og bli kjent 

Anonymkode: b691a...225

• Nyttig 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg opplever at det er selve dating kulturen som har endret seg på fem år. Er kvinne og opplever samme vanskene med å komme i kontakt med menn nå forhold til før. Virker ikke som at folk husker at det er et ekte menneske bak skjermen og får nok sosial stimuli fra å scrolle på instagram til at de ikke gidder å ta seg bryet med å kommunisere og bli kjent 

Anonymkode: b691a...225

Samme her, opplever stor forskjell der inne i negativ grad en for bare 3 år siden, pleide å få ekstremt mye meldinger og dates men ingen skriver hei en gang lenger, og har ikke forandret meg utseendemessig. 1/20 matcher skriver hei, og så stopper de opp.
Sikter heller ikke høyere enn før, tvert imot tør jeg ikke sveipe høyre på de kjekkeste. Og får høre jeg er en veldig pen og snill dame 🤷‍♀️ var på byen i helgen for første gang på en stund og der fikk jeg jo så mye oppmerksomhet og blikk at det nesten var for mye og litt overveldende. Så tydelig byen fungerer bedre enn tinder, men er ikke der hver helg lenger

Anonymkode: 15250...3da

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Kanskje det faktisk er vanskeligere nå enn for 5 år siden. 

Tror damer er blitt mer bevisst på at de vil søke noe seriøst. 

Bildene må være naturlige tatt, og ikke at mannen er oppstilt på noen måte. Smiler naturlig av noe. Ulike bilder i forskjellige settinger. Naturlig avslappet kledd. 

En enkel grei tekst i profilen. Og ikke noe om hvordan han IKKE vil ha det, men hvordan han ønsker å ha det.

Det du sier litt indirekte her er at alt må være perfekt for at du skal gidde å chatte med en kar på tinder. Tror du kvinner har slike "perfekte" profiler etter ditt syn? Nope, ikke i det hele tatt. Men fakta er er at kvinner slipper mye billigere unna med dårligere profiler osv så lenge de ser noenlunde bra ut. Nettdating har aldri vært særlig rettferdig, spesielt for menn.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det heter ikke å dømme alle under en kam.

Jeg tror kanskje jeg hadde droppet en som brukte det uttrykket der. :P

Anonymkode: 1b7ff...2f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det du sier litt indirekte her er at alt må være perfekt for at du skal gidde å chatte med en kar på tinder. Tror du kvinner har slike "perfekte" profiler etter ditt syn? Nope, ikke i det hele tatt. Men fakta er er at kvinner slipper mye billigere unna med dårligere profiler osv så lenge de ser noenlunde bra ut. Nettdating har aldri vært særlig rettferdig, spesielt for menn.

At kvinner slipper unna mye billigere med dårlige profiler, har du sikkert rett i. Hva du nå mener med dårlige profiler.

For det er ulike syn på hva som er en godt og dårlig profil. For meg er ikke en god profil et nødvendigvis et pent ansikt og en pen kropp som sitter unaturlig oppstilt for å ta seg best mulig ut. Det sier mye om personen. Han er fjollete, i mine øyne. Så ja, derfor sveiper jeg han bort. For det er uaktuelt med en sånn type uansett hvor flott han er. Kritthvite unaturlige tenner er og noe jeg ikke vil ha. Bar overkropp og hvor han tydelig viser muskler, vil jeg heller ikke ha.

Akkurat dette sier mye for meg at jeg ikke vil ha sånne selvopptatte fjollete menn. Og mange menn prøver faktisk å fremstå sånn. Da er det nei fra meg.

Ellers er jeg ikke "streng" med profilene. Men det sier mye om de faktisk har et naturlig smil, og at de kan skrive litt hyggelig om seg selv, og ikke ta seg selv høytidelig i teksten. Og heller ikke si hva de IKKE vil ha.

Det er ikke "perfekte" profiler jeg liker, tvert imot.

• Nyttig 2
Skrevet
16 hours ago, Arild37 said:

De har endret algoritmen slik at mange er mindre synlig der enn før, og naturlig nok blir da også endel andre mer fremhevet, så det er ikke noe du innbiller deg.

Grunnen er nok som vanlig penger, når mange opplever at det blir vanskeligere å få match, så øker sjansen for at flere kjøper ekstra abonnement og boost etc 

^

Anonymkode: 6b41c...871

Skrevet

Er kvinne, og litt enig med deg. Var på tinder for 5 år siden; og det rant inn med både matcher og samtaler. Denne gangen rant det også inn med matcher, men mindre samtaler. Hadde dog flaks, og fant en bra

Anonymkode: 5a4bc...f0b

Skrevet

Tinder er vel litt dødt nå, er det ikke? Folk er lei. Under pandemien var det eneste mulighet , men tror mange vil ut i den virkelige verden nå.

Anonymkode: c9027...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...