Gå til innhold

Liker han meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har en kompis som jeg er usikker på om liker meg eller ikke. I fjor januar ble det slutt mellom meg og exen min. Kompisen min støttet meg masse og var veldig interessert i å vite om jeg og exen min hadde kontakt eller ikke.

Alle gangene jeg møtte han spurte han meg alltid om jeg hadde kontakt med exen min. I juni i fjor hadde jeg en innflytningsfest der flere av vennene mine var. Han spurte meg masse spørsmål og refererte ofte til meg når han spurte spørsmål. Han ble igjen etter at alle hadde gått, men sa ingenting og jeg ba han tilslutt om å gå. Etter denne episoden har han vært veldig rar mot mot. de gangene vi har møttes har han enten snakket veldig lite med meg eller tullet masse med venninnene mine. Han har sagt at mange andre gutter liker meg, til og med gutter jeg nesten aldri har snakket med. Men han tuller masse med meg når vi er i større vennekretser og det har vært ganger han også ikke har møtt opp.

sist uke møttes bare oss to. Det var veldig koselig, og vi snakket masse sammen og han var veldig interessert i både familien min og interesser Osv. Han  spurte også om jeg hadde noe mer kontakt med exen min, og tullet igjen med at roomien hans likte meg (en jeg har snakket med en gang i mindre enn 1 min). 

Jeg er bare veldig forvirret og han gjør meg skikkelig forvirret. Han tar ikke mye kontakt med meg og er heller ikke første til å starte en samtale.. 

Anonymkode: 91c0c...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som han er interessert i eksen din?🤔

Anonymkode: adb03...f20

Skrevet

Har noen voksne lært deg om mannlige venner, kompiser, og kamerater? Det finnes sjeldne tilfeller, der han ikke har en romantisk eller seksuell interesse av deg, men ikke tenk på dem. Denne karen er bare for redd en avvisning, til å spørre direkte, men fisker og fisker, på en slik måte at han kan slippe unna, hvis du konfronterer. 

Har du ikke nettopp postet samme spørsmålet?  

Anonymkode: 5a2b8...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...