AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Vi har kjent hverandre ganske godt i et år. Til å begynne med var det han som tok kontakt med meg, jeg var ikke interessert i han på noe som helst vis da jeg hadde kjæreste. Etterhvert fikk han meg interessert, og nå i det siste er det omtrent bare jeg som har tatt kontakt med han. Tipper 4 av 5 ganger har vært meg. Hvis dette skal opprettholdes, og han evt. ønsker noe mer på sikt, må han ta mer kontakt, ellers ryker det. Har noen opplevd å kjøre denne taktikken med suksess? Anonymkode: dc16f...faf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Han har mistet interessen. Sånt skjer. Anonymkode: bc688...da3 6 3
Badebuksa2.0 Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har kjent hverandre ganske godt i et år. Til å begynne med var det han som tok kontakt med meg, jeg var ikke interessert i han på noe som helst vis da jeg hadde kjæreste. Etterhvert fikk han meg interessert, og nå i det siste er det omtrent bare jeg som har tatt kontakt med han. Tipper 4 av 5 ganger har vært meg. Hvis dette skal opprettholdes, og han evt. ønsker noe mer på sikt, må han ta mer kontakt, ellers ryker det. Har noen opplevd å kjøre denne taktikken med suksess? Anonymkode: dc16f...faf Du får prøve og se, da. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Ingen? Han er en ganske innadvent, stille type uten særlig nettverk. Treig vil vel noen si. Bodd aleine i minst 10 år. Er det noe håp om at han vil innse at han mister meg? TS Anonymkode: dc16f...faf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Hvorfor ikke snakke med han om det, istedetfor å spørre KG, kommer ingen vei med det. Ønsker du mer, så må du lære å kommunisere med han Anonymkode: a9971...3e1 6
Romilo Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 Ja. De kommer alltid tilbake Men det voksne å gjøre er jo å prate om det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 Romilo skrev (26 minutter siden): Ja. De kommer alltid tilbake Men det voksne å gjøre er jo å prate om det. Jeg prøvde det for en stund siden. Han sa at han ikke forstod sånn kjærlighetsgreier, så ble han kjempeflau og synlig pinlig berørt. Det forklarer hvorfor han har vært aleine alle disse åra. Alle tegn har gir meg viser at han vil ha meg, men så skjer det liksom ikkeno mer. Det var derfor jeg tenkte at han må føle på å «miste» meg en stund, og at han med det kanskje tar litt mer initiativ. Og om noen her har prøvd det med suksess. Håper du har rett da. 😊 TS Anonymkode: dc16f...faf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 Han er då uerfaren at han ikke skjønner dette. Dette blir jo å lære opp en voksen mann i kjærlighet. Han skjønner heller ikke at han mister deg. Mannen virker jo «død» Anonymkode: 18bc1...8d9 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen? Han er en ganske innadvent, stille type uten særlig nettverk. Treig vil vel noen si. Bodd aleine i minst 10 år. Er det noe håp om at han vil innse at han mister meg? TS Anonymkode: dc16f...faf Han har oppnådd det han ville med deg. Du ble hektet, gikk fra kjæresten og alt. Hva skal han med deg? Han har vel vunnet et veddemål om at han kunne få deg dit han ville. Jeg skjønner at det sikkert gjør vondt og at du ikke helt ønsker å innse sannheten. Derfor HI. Men HI er håpløst når han ikke er på KG og leser. Og sikkert ler godt av deg. Anonymkode: b61ec...628 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han er då uerfaren at han ikke skjønner dette. Dette blir jo å lære opp en voksen mann i kjærlighet. Han skjønner heller ikke at han mister deg. Mannen virker jo «død» Anonymkode: 18bc1...8d9 Å nei! Akkurat hva du skriver nå har jeg tenkt også. Han sa det jo den gangen jeg tok det opp med han - at han ikke forstod «sånn kjærlighetsgreier.» Men så er vi i lag, og da agerer han på instinkter og da er han åpenbart keen på meg. Det er så rart dette. Jeg tenker uansett at jeg roer meg med alt og gir han tid til å savne meg. Hvis han savner meg da. TS Anonymkode: dc16f...faf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #11 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg prøvde det for en stund siden. Han sa at han ikke forstod sånn kjærlighetsgreier, så ble han kjempeflau og synlig pinlig berørt. Det forklarer hvorfor han har vært aleine alle disse åra. Alle tegn har gir meg viser at han vil ha meg, men så skjer det liksom ikkeno mer. Det var derfor jeg tenkte at han må føle på å «miste» meg en stund, og at han med det kanskje tar litt mer initiativ. Og om noen her har prøvd det med suksess. Håper du har rett da. 😊 TS Anonymkode: dc16f...faf At du gidder. Mannebaby. Så sjenert og uerfaren kan han heller ikke være om det er sant som du skriver at han la seg etter deg da du var opptatt. Anonymkode: bc688...da3 4 1
exictence Skrevet 24. januar 2023 #12 Skrevet 24. januar 2023 Ja, jeg har opplevd det. Kontakten opphørte da jeg overlot initiativet til ham. Tror like greit. Så traff jeg en annen som der var mer gjensidighet med. Mye koseligere og finere. 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 Okei. Jeg skjønner. Men det jeg lurte på i HI var om noen hadde prøvd å trekke seg litt unna som en taktikk på å lokke mannen tilbake. Hvordan gikk det? TS Anonymkode: dc16f...faf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #14 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Okei. Jeg skjønner. Men det jeg lurte på i HI var om noen hadde prøvd å trekke seg litt unna som en taktikk på å lokke mannen tilbake. Hvordan gikk det? TS Anonymkode: dc16f...faf Taktikken kan fungere på selvsikre menn. Ikke på tafatte menn. Anonymkode: bc688...da3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #15 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Taktikken kan fungere på selvsikre menn. Ikke på tafatte menn. Anonymkode: bc688...da3 Jaha? Hvorfor ikke på tafatte menn? Fordi de ikke forstår hva som skjer? TS Anonymkode: dc16f...faf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #16 Skrevet 24. januar 2023 Hvor gammel er han? Er det en ung gutt eller voksen? Anonymkode: b75da...00b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #17 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er han? Er det en ung gutt eller voksen? Anonymkode: b75da...00b Nærmer seg 40. TS Anonymkode: dc16f...faf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #18 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jaha? Hvorfor ikke på tafatte menn? Fordi de ikke forstår hva som skjer? TS Anonymkode: dc16f...faf Fordi tafatte menn er avhengig av at det er den andre som «driver» relasjonen framover. Anonymkode: bc688...da3 8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #19 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nærmer seg 40. TS Anonymkode: dc16f...faf Har du dårlig selvtillit eller noe sånt? Siden du higer etter en tafatt mann som ikke viser interesse? Anonymkode: bc688...da3 3 1
exictence Skrevet 24. januar 2023 #20 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okei. Jeg skjønner. Men det jeg lurte på i HI var om noen hadde prøvd å trekke seg litt unna som en taktikk på å lokke mannen tilbake. Hvordan gikk det? TS Anonymkode: dc16f...faf exictence skrev (2 timer siden): Ja, jeg har opplevd det. Kontakten opphørte da jeg overlot initiativet til ham. Tror like greit. Så traff jeg en annen som der var mer gjensidighet med. Mye koseligere og finere. Det gikk sånn 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå