AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg var til lege her om dagen, måtte ha taxi grunnet krykker. Ble litt paff da det var en skikkelig blid og kjekk mann som var sjåfør. Jeg var sur på tur nedover grunnet sterke smerter og 1 uke alene. På tur hjem merket jeg at humøret steg betraktelig fordi han var så hyggelig. Han var sånn skikkelig gentleman som fulgte etter meg inn på apoteket. Nå har jeg stalket han på facebook for å sjekke om han er singel. Usikker , men tror det. Det er ikke første gang jeg blir betatt av en mann som viser meg omsorg . Det har skjedd før. Nå håper jeg på at han skal kjøre taxien neste gang også, men jeg tenker jo at det er vanskelig å få han som sjåfør siden legekontoret bestiller taxi..Jeg har nummeret hans , men føler ikke jeg kan bestille taxi der liksom..Er det vanlig å føle det slik når man er deprimert og føler seg alene. Anonymkode: 7fc38...3ee
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Ja, det er vanlig. Det er derfor psykologer og leger er ekstra "utsatt" for forelskede pasienter, fordi de jobber med sårbare mennesker daglig. Taxisjåfører har derimot ikke forbud mot å innlede en relasjon til sine kunder så du kan jo sende han en melding lev litt 🙊 Anonymkode: 00f87...de0 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 hva skal jeg skrive da ? Anonymkode: 7fc38...3ee
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Hei. Smiler litt av det du skriver. Du vet at han jobber i et service yrke? Men han høres veldig hyggelig ut da😚 og hvorfor ikke bare sende han ei melding? "Hei, vil du bli med å ta en kaffe" ? Den som intet våger intet vinner. Lykke til🤞☺️ Anonymkode: 4be07...5ef
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 Hehe! Been there done that 😅😅😅.. ble samboer med et par av de og det er ikke så enkelt da de har rare vakter til tider. Anonymkode: cf3dc...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå