Gå til innhold

Last Of Us - Hbo Max

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Albbas skrev (9 minutter siden):

Mulig det er bedre bygd opp i spillet? 

Jeg har hvertfall ennå ikke kommet frem til at Joel er noe monster. Han har bare ikke tillit til andre, og hvorfor skulle han det? 

Alt dette er scene for scene som i spillet.

Gir mer mening når man får se ses2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Albbas
2 minutter siden, J.. said:

Alt dette er scene for scene som i spillet.

Gir mer mening når man får se ses2.

Ja det kan jo hende, men veldig dumt av Marlene å nekte både Ellie og Joel den meningen. Forhastede handlinger fra alle kanter der altså. Hvorfor hadde de så hastverk, de har vel ventet på henne ett år eller noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (12 minutter siden):

Ja det kan jo hende, men veldig dumt av Marlene å nekte både Ellie og Joel den meningen. Forhastede handlinger fra alle kanter der altså. Hvorfor hadde de så hastverk, de har vel ventet på henne ett år eller noe? 

4 mnd.

Marlene er tydelig hele veien på at hun gir faen i noens mening om noenting,hun er villig til å ofre alt for å potensielt redde menneskeheten.

Hun sender jo aktivt egne soldater rett i døden gjennom serien.

Endret av J..
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og de kunne spurt Ellie om hva hun ville, men de tok vel ikke sjansen på det. 

Skjønner Joel, endelig har han funnet noen som gir ham litt mening i livet og så skal noen ta det fra ham. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
11 hours ago, J.. said:

4 mnd.

Marlene er tydelig hele veien på at hun gir faen i noens mening om noenting,hun er villig til å ofre alt for å potensielt redde menneskeheten.

Hun sender jo aktivt egne soldater rett i døden gjennom serien.

Men det hjelper lite å gi faen når du ikke greier å overbevise andre som også gir faen om at det du driver på med er lurt. Hun endte jo opp skutt. Var det så veldig klokt? 

Skal man redde menneskeheten må man være litt lur, men her var det jo absolutt ingen strategi, hun bare peiset på og gikk på trynet umiddelbart. Hun hadde mye mer å tape enn Joel, likevel presset hun han aktivt inn i et hjørne. 

Det gir så lite mening når hun NETTOPP har uttrykt hvor imponerende det er at han har greid å holde seg og Ellie i live gjennom alt dette. Hun VET hvor farlig han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har sett siste episode, ikke les innlegget videre på posten min nå 😛 

Fy flate. Den følelsen Joel har når han pløyer gjennom sykehuset for å finne Ellie må være helt syk! Litt som i spillet :o 

Husker ikke eksakt hva som ble sagt, men når Joel og Ellie sitter utendørs og har en prat og Ellie bare skjønner hva Joel mener med at han har fått en ny mening i livet, så knøyt deg seg godt i magen as! At han ser på Ellie som sin datter osv. Sterkt! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne uttrykke min skuffelse over den første sesongen. Som en stor fan av det originale spillet og historien, hadde jeg store forventninger til serien, men dessverre ble jeg skuffet over resultatet.

For det første var det en rekke endringer og tillegg i historien som gjorde at serien mistet mye av det som gjorde spillet så unikt og spennende. Karakterene og deres interaksjoner var ikke like dype og overbevisende som i spillet, og mange av de mest minneverdige øyeblikkene ble enten utelatt eller presentert på en mindre imponerende måte enn de fortjente.

I tillegg var produksjonskvaliteten ikke så høy som man kunne forvente fra en så etterlengtet og storslått TV-serie. Skuespillerprestasjonene var varierende, og noen av de mest intense og emosjonelle øyeblikkene føltes hult og overflatisk. Kjemien mellom hovedpersonene var ikke like sterk som i spillet, og noen av de mer sjokkerende og dramatiske øyeblikkene mistet sin innvirkning på grunn av dårlig utførelse.

Selv om noen av de visuelle effektene var imponerende, ble de ikke alltid brukt på en måte som forbedret historien eller karakterene. Noen av de største og mest spektakulære øyeblikkene føltes overfladiske og konstruerte, og gjorde at serien ble mindre interessant og overbevisende.

Anonymkode: 9b782...8f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil gjerne uttrykke min skuffelse over den første sesongen. Som en stor fan av det originale spillet og historien, hadde jeg store forventninger til serien, men dessverre ble jeg skuffet over resultatet.

For det første var det en rekke endringer og tillegg i historien som gjorde at serien mistet mye av det som gjorde spillet så unikt og spennende. Karakterene og deres interaksjoner var ikke like dype og overbevisende som i spillet, og mange av de mest minneverdige øyeblikkene ble enten utelatt eller presentert på en mindre imponerende måte enn de fortjente.

I tillegg var produksjonskvaliteten ikke så høy som man kunne forvente fra en så etterlengtet og storslått TV-serie. Skuespillerprestasjonene var varierende, og noen av de mest intense og emosjonelle øyeblikkene føltes hult og overflatisk. Kjemien mellom hovedpersonene var ikke like sterk som i spillet, og noen av de mer sjokkerende og dramatiske øyeblikkene mistet sin innvirkning på grunn av dårlig utførelse.

Selv om noen av de visuelle effektene var imponerende, ble de ikke alltid brukt på en måte som forbedret historien eller karakterene. Noen av de største og mest spektakulære øyeblikkene føltes overfladiske og konstruerte, og gjorde at serien ble mindre interessant og overbevisende.

Anonymkode: 9b782...8f5

Har vi sett samme serie?

Jeg likte den kjempegodt 🤩🤩🤩

Anonymkode: 7ed6e...f20

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har vi sett samme serie?

Jeg likte den kjempegodt 🤩🤩🤩

Anonymkode: 7ed6e...f20

Samme her, og jeg har også spilt spillet. Vanskelig å gjøre TV like intenst som et spill, ettersom man mister den følelsen av å være en del av det hele.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt begge spillene og likte denne serien godt. Kjente meg igjen fra spillene. Det eneste jeg savnet var litt flere scener med de infiserte, klikkere, mer sniking og evnt ta ut en blouter. Det hadde toppet det. 

Spent på sesong 2, der er det jo ganske mye som skjer.

Anonymkode: a3965...439

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (På 3.2.2023 den 1.20):

Jeg håper hun blir revet i filler av en bloater, men det er forfriskende å se noen som faktisk har sansen for den dama. 

Jeg slet faktisk litt med å velge side til slutt, de klarte på en helt sinnsyk måte og få meg til å tvile i spillet. Veldig spent på sesong 2 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har spilt begge spillene og likte denne serien godt. Kjente meg igjen fra spillene. Det eneste jeg savnet var litt flere scener med de infiserte, klikkere, mer sniking og evnt ta ut en blouter. Det hadde toppet det. 

Spent på sesong 2, der er det jo ganske mye som skjer.

Godt vi er flere. 😅 Jeg skulle ønske vi fikk se mer av zombiene i en zombieserie, ellers blir det jo bare en apokalypseserie og da kaster man bort en god zombieserie på å ikke vise zombier. 🤪

Men, jeg har skjønt at det blir mer av det i sesong 2. Jihu! 👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (4 minutter siden):

Godt vi er flere. 😅 Jeg skulle ønske vi fikk se mer av zombiene i en zombieserie, ellers blir det jo bare en apokalypseserie og da kaster man bort en god zombieserie på å ikke vise zombier. 🤪

Men, jeg har skjønt at det blir mer av det i sesong 2. Jihu! 👏

Jeg er enig. Jeg elsket museum øyeblikket med klikkere og når horden med klikkere/bloater kom. Selv om jeg bannet de opp og ned i spillet 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"If the only way to save a world is to kill an innocent child, then the world is not worth saving."

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementina123 skrev (11 minutter siden):

"If the only way to save a world is to kill an innocent child, then the world is not worth saving."

"Joel did it,he did save the world. Its just that,the world was that girl."

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når kommer sesong 2? 

Anonymkode: eb9b0...c5e

1-2 år unna,antar jeg.

Skal jo filmes,klippes og redigeres først.

De sier Bella er recastet som Ellie,og Abbey er også castet,i hvert fall.

Dina har vi jo allerede sett:)

Spill 2 er 5 år frem i tid fra spill 1,så vi får se.

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

1-2 år unna,antar jeg.

Gleder meg.

Siste jeg leste var at Bella fortsatt er Ellie :)

Lenke til artikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

Var jo det jeg sa.

:)

J.. skrev (5 minutter siden):

1-2 år unna,antar jeg.

Gleder meg.

Recaste betyr å endre skuespiller :)https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/recast

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...