Gjest Albbas Skrevet 8. mars 2023 #261 Del Skrevet 8. mars 2023 21 minutter siden, Goodtimes said: Herregud... Hadde helt glemt David the cannibal fra spillet 😛 Trodde først denne fyren var genuint hyggelig 😂 Jeg trodde han var hyggelig ganske lenge. 😂 Syns ikke det var så ekstremt å føle seg tvunget til å spise mennesker som har dødd av andre årsaker når man er i en ekstrem sultsituasjon. Så jeg tenkte jo langt uti episoden at han bare hadde gode intensjoner. 😅 Veldig bra episode. Jeg syns det er action nok. Og har heller ikke behov for å være spent på om hovedkarakterene overlever. Absolutt alle andre dør jo, unntatt Tommy (enn så lenge??). Det er jo flere som dør enn i GoT. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. mars 2023 #262 Del Skrevet 8. mars 2023 Albbas skrev (1 time siden): Syns ikke det var så ekstremt å føle seg tvunget til å spise mennesker som har dødd av andre årsaker når man er i en ekstrem sultsituasjon. Er ikke bare de som døde av naturlige årsaker de spiste foråsidetsånn,hvorfor trodde du de jaktet ned Ellie og Joel ved forskningsinstutisjonen? Lol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 8. mars 2023 #263 Del Skrevet 8. mars 2023 1 hour ago, J.. said: Er ikke bare de som døde av naturlige årsaker de spiste foråsidetsånn,hvorfor trodde du de jaktet ned Ellie og Joel ved forskningsinstutisjonen? Lol. Nei men det var jo ganske langt ute i episoden jeg skjønte akkurat det da. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2023 #264 Del Skrevet 8. mars 2023 Hvorfor dør alle hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 8. mars 2023 #265 Del Skrevet 8. mars 2023 O.A filibombombom skrev (7 timer siden): Hvorfor dør alle hele tiden Fordi Joel er villig til å drepe ekstremt mange for å beskytte Ellie. Som de sa i siste episode, den mannen er farlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #266 Del Skrevet 8. mars 2023 O.A filibombombom skrev (7 timer siden): Hvorfor dør alle hele tiden Fordi det er en post-apokalyptisk verden der samfunnet har falt fra hverandre og sopp-zombier finnes. Anonymkode: b5d71...bf0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 9. mars 2023 #267 Del Skrevet 9. mars 2023 Kom selvfølgelig over en jævelig spoil for sesong 2 og skjønner hva dere mener med at jeg kan glede meg til sesongen. Problemet er at jeg nå vet hva den jævla kjerringa gjør. Jaja. Serien er jo dritbra uansett. Selv om de har nesten-drept hovedpersonene litt for mange ganger på kort tid og har for få smittede for min del. Men takk til deg som anbefalte The Last Of Us-podcasten!! Den gjør at jeg liker serien mye bedre! Nå får jeg med meg alle koblingene til spillet og synes det er skikkelig kult å høre hva skaperne av serien har tenkt. 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2023 #268 Del Skrevet 9. mars 2023 Blåttvann skrev (2 minutter siden): Kom selvfølgelig over en jævelig spoil for sesong 2 og skjønner hva dere mener med at jeg kan glede meg til sesongen. Problemet er at jeg nå vet hva den jævla kjerringa gjør. Jaja. Serien er jo dritbra uansett. Selv om de har nesten-drept hovedpersonene litt for mange ganger på kort tid og har for få smittede for min del. Men takk til deg som anbefalte The Last Of Us-podcasten!! Den gjør at jeg liker serien mye bedre! Nå får jeg med meg alle koblingene til spillet og synes det er skikkelig kult å høre hva skaperne av serien har tenkt. 👏 Så bra 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #269 Del Skrevet 9. mars 2023 Albbas skrev (På 8.3.2023 den 9.03): Jeg trodde han var hyggelig ganske lenge. 😂 Syns ikke det var så ekstremt å føle seg tvunget til å spise mennesker som har dødd av andre årsaker når man er i en ekstrem sultsituasjon. Så jeg tenkte jo langt uti episoden at han bare hadde gode intensjoner. 😅 Veldig bra episode. Jeg syns det er action nok. Og har heller ikke behov for å være spent på om hovedkarakterene overlever. Absolutt alle andre dør jo, unntatt Tommy (enn så lenge??). Det er jo flere som dør enn i GoT. 😂 Det trodde jeg også. Jeg begynte å stusse litt da han fiket til hun jenta som hadde mistet pappaen sin. Før den episoden hadde han jo vært så snill og god. Så fikk jeg en skikkelig guffen følelse da Joel så de hengende hodeløse menneskene der hvor den døde hesten lå. ÆSJ 🤢 Anonymkode: 03a07...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #270 Del Skrevet 9. mars 2023 J.. skrev (På 8.3.2023 den 10.30): Er ikke bare de som døde av naturlige årsaker de spiste foråsidetsånn,hvorfor trodde du de jaktet ned Ellie og Joel ved forskningsinstutisjonen? Lol. Var dette den samme gruppe mennesker som i episode 8? Var de ikke bare predikanten + et par til som visste om denne kanibalismen? Anonymkode: 03a07...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2023 #271 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var dette den samme gruppe mennesker som i episode 8? Var de ikke bare predikanten + et par til som visste om denne kanibalismen? Anonymkode: 03a07...535 Ja. Faren til jenta i starten på episoden som spør når de kan begrave faren hennes,faren hennes var mannen som stabbet Joel med det knekte balltreet. De var ute for å "jakte",om de kom tilbake med menneskekjøtt eller hjort er liksom ikke så farlig. En morsom detalj angående jakten er at David (predikanten) og makkeren drar hjorten Ellie skjøt men som de stjal inn på matlageret etter de har servert menigheten "hjortestek". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2023 #272 Del Skrevet 9. mars 2023 Syns også at det er gøy at de har castet alle voice actors'ene fra spillet inn i serien. Mannen bak stemmen til Tommy var med i ep 4,mannen bak stemmen til Joel i ep 8 og kvinnen bak stemmen til Ellie skal spille moren til Ellie i ep 9! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #273 Del Skrevet 9. mars 2023 2 hours ago, J.. said: Syns også at det er gøy at de har castet alle voice actors'ene fra spillet inn i serien. Mannen bak stemmen til Tommy var med i ep 4,mannen bak stemmen til Joel i ep 8 og kvinnen bak stemmen til Ellie skal spille moren til Ellie i ep 9! Stemmer nok med mange, men ikke med Bill. William Earl Brown fra formidable Deadwood har stemmen i spillet. Han spiller forøvrig også bartender i The Mandalorian, hvor Timothy Oliphant også er sheriff - slik at de i Mandalorian har en reprise på Deadwood-rollene sine Anonymkode: 2c5be...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2023 #274 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer nok med mange, men ikke med Bill. William Earl Brown fra formidable Deadwood har stemmen i spillet. Han spiller forøvrig også bartender i The Mandalorian, hvor Timothy Oliphant også er sheriff - slik at de i Mandalorian har en reprise på Deadwood-rollene sine Anonymkode: 2c5be...179 Tommy - Jeffrey Pierce. Joel - Troy Baker. Ellie - Ashely Johnson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2023 #275 Del Skrevet 10. mars 2023 J.. skrev (12 timer siden): og kvinnen bak stemmen til Ellie skal spille moren til Ellie i ep 9! Hallo, det var vel litt av en spoil da - at det finnes en mor som plutselig dukker opp. Jeg skjønner mange har spilt spillet her, men ettersom tråden ligger under TV og film tok jeg for gitt at man følger tv-serien her for diskusjoner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #276 Del Skrevet 10. mars 2023 Amatariel skrev (2 minutter siden): Hallo, det var vel litt av en spoil da - at det finnes en mor som plutselig dukker opp. Jeg skjønner mange har spilt spillet her, men ettersom tråden ligger under TV og film tok jeg for gitt at man følger tv-serien her for diskusjoner. Mest sannsynlig i en flashback. Anonymkode: a891b...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 10. mars 2023 #277 Del Skrevet 10. mars 2023 50 minutter siden, Amatariel said: Hallo, det var vel litt av en spoil da - at det finnes en mor som plutselig dukker opp. Jeg skjønner mange har spilt spillet her, men ettersom tråden ligger under TV og film tok jeg for gitt at man følger tv-serien her for diskusjoner. Vel, alle har på et tidspunkt hatt en mor og en far. Slik denne serien er bygd opp med mange tilbakeblikk avslører det heldigvis ikke noe om hvordan denne moren dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 10. mars 2023 #278 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg tenker folk som har spilt spillene ikke skal uttale seg om ting som ikke har vært sendt i TV-serien ennå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 10. mars 2023 #279 Del Skrevet 10. mars 2023 Reign skrev (1 time siden): Jeg tenker folk som har spilt spillene ikke skal uttale seg om ting som ikke har vært sendt i TV-serien ennå. Enig der. Ikke helt heldig å fortelle hva som skjer videre ut i serien basert på det man vet fra spillet. Tenker det er bedre om vi forholder oss til det som faktisk har skjedd, så slipper folk å få spoilet de neste episodene. Er ikke ofte dette skjer, men jeg gleder meg til mandag. Det gjorde jeg ikke før Last of us kom på skjermen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 10. mars 2023 #280 Del Skrevet 10. mars 2023 Goodtimes skrev (10 timer siden): Enig der. Ikke helt heldig å fortelle hva som skjer videre ut i serien basert på det man vet fra spillet. Tenker det er bedre om vi forholder oss til det som faktisk har skjedd, så slipper folk å få spoilet de neste episodene. Er ikke ofte dette skjer, men jeg gleder meg til mandag. Det gjorde jeg ikke før Last of us kom på skjermen Bare én episode igjen, om to dager er det slutt for denne gang. 😔 Det som blir vanskelig er å ikke få spoilet nesten hele andre sesong iløpet av det kommende året. Akkurat dét merker jeg at jeg er litt redd for. Man kan jo ikke prøve å finne ut av ting man lurer på fordi BAM! får man rett i trynet en superspoil. Folk elsker å ødelegge for andre, dessverre. Jeg var dum og tittet på noe på Tiktok, og så lyste det plutselig noen få ord mot meg som gjør at ganske mye av handlingen i hele sesong 2 er ødelagt. Sånn sett er det enklere med andre serier som ikke slavisk følger bøker, blader, filmer osv de er basert på, for handlingen kan være så ulik i serien at folk ikke kan spoile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå