AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #81 Del Skrevet 4. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja jeg tviler ikke på at det skjedde i spillet, men ble det vist i tv-serien? Som sagt kan verken jeg eller mannen (som har spilt spillet) huske å ha sett dette i episode 1. Og det høres absolutt ut som noe jeg hadde lagr merke til. Anonymkode: b5d71...bf0 Husker heller ikke dette, og lurer på hvor dypt nedi vinflaska jeg var når jeg så første episode. Anonymkode: 2c5be...179 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #82 Del Skrevet 4. februar 2023 Vi har sett episode 3 for 2.gang og elsker den Anonymkode: 03560...872 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #83 Del Skrevet 5. februar 2023 https://www.thegamer.com/hbo-the-last-of-us-planned-to-reveal-tess-backstory/ Så det har ikke vært vist i noen episode. Anonymkode: b5d71...bf0 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #84 Del Skrevet 5. februar 2023 Får man ikke vite hva som har skjedd iløpet av de 20 årene? Anonymkode: ffaee...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 5. februar 2023 #85 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Får man ikke vite hva som har skjedd iløpet av de 20 årene? Anonymkode: ffaee...152 Hva som har skjedd? Mesteparten av menneskeheten har dødd ut eller blitt zombier, hele samfunnet har forfalt og militæret har tatt makten og innført nazistregime? Hva mer trenger man vite..? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #86 Del Skrevet 5. februar 2023 J.. skrev (På 3.2.2023 den 13.48): I ep 1 klipper de jo rett fra Joel som mister datteren sin,til at han ikke har noen problemer med å lempe den døde guttens kropp i bålet,for å vise seerne at han er emosjonelt avstumpet. I samme episode viser de også at Tess ikke orker å skyte sin egen ektemann og sønn etter de ble smittet,så hun stenger de inne i kjelleren,det er jo rimelig trist. De viser også i ep 2 at Joel lager et lite "alter/gravsted" for Tess,med å stable stener han finner i elven når han vasker seg. Og i ep 3,når han ser de døde blomstene ute å skjønner at noe er galt med Bill og Frank,siden de har latt huset forfalle. Syns det er ganske dypt jeg,man må bare merke seg alle detaljene/klippingen. Og hvor mange år det går fra dattera dør til der han står og lemper. Er jo umulig å ikke se hvor tynget han er av å lempe døde lik. Anonymkode: ee88b...702 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 5. februar 2023 #87 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 14.54): Snodig at folk synes å genierklære en serie hvor det eneste skaperne gjør er å kombinere "woke"/LGBT med zombier. Enkel oppskrift Anonymkode: 2e117...955 Nei du her tar du feil. Mange kjenner historien fra før, og det er den som er kjernen her. Følg med, så skal du få se hvor bra det er. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #88 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 19.16): Vi har sett episode 3 for 2.gang og elsker den Anonymkode: 03560...872 Jeg skal se alt på nytt i kveld. Anonymkode: ee88b...702 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 5. februar 2023 #89 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): https://www.thegamer.com/hbo-the-last-of-us-planned-to-reveal-tess-backstory/ Så det har ikke vært vist i noen episode. Anonymkode: b5d71...bf0 Det har ikke blitt nevnt i spillet heller. I spillet er det ingen bakgrunnshistorie om Tess bortsett fra at hun nevner at Joel burde føle en forpliktelse til henne, som hinter til at de har hatt et langt forhold. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #90 Del Skrevet 5. februar 2023 Mrs Robinson skrev (29 minutter siden): Hva som har skjedd? Mesteparten av menneskeheten har dødd ut eller blitt zombier, hele samfunnet har forfalt og militæret har tatt makten og innført nazistregime? Hva mer trenger man vite..? Hvordan de fant ut av det, hvorfor noen overlevde, hvordan de har kommet dit.. finnes smitten fortsatt? Anonymkode: ffaee...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 5. februar 2023 #91 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan de fant ut av det, hvorfor noen overlevde, hvordan de har kommet dit.. finnes smitten fortsatt? Anonymkode: ffaee...152 Alt dette er vel teknisk sett kommet frem i serien allerede... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #92 Del Skrevet 5. februar 2023 Mrs Robinson skrev (35 minutter siden): Alt dette er vel teknisk sett kommet frem i serien allerede... Har bare sett halve 1 episode og skjønner ikke alt av hvordan ting henger sammen enda derfor jeg lurer Anonymkode: ffaee...152 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 5. februar 2023 #93 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har bare sett halve 1 episode og skjønner ikke alt av hvordan ting henger sammen enda derfor jeg lurer Anonymkode: ffaee...152 Da burde du se videre, man får noen drypp. Spesielt om hvordan smitten oppsto og spredde seg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #94 Del Skrevet 5. februar 2023 Polyester skrev (41 minutter siden): Da burde du se videre, man får noen drypp. Spesielt om hvordan smitten oppsto og spredde seg. Nei, med mindre man er veldig inni zombie-sjangeren, så er ikke denne serien noe særlig. Anonymkode: d22d8...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #95 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg satt som klistret til skjermen første halvdel av episode 1, men jeg datt helt av da de plutselig hoppet 20 år frem og introdusert en hel haug med nye karakterer. Jeg hadde vel fått for meg at det var plassert til 2003 fordi det var før alle hadde internett i lomma, så det skulle være en greie at de ikke hadde muligheten til å oppdatere seg i nyhetene hele tiden slik vi ville gjort idag. Og så foretrekker jeg serier med færrest mulig karakterer, jeg sliter litt med å komme inn i større sammensetninger. Men jeg har ikke spilt spillet, så jeg har jo bare blitt lurt av egne forestillinger. Anonymkode: 69838...09c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 5. februar 2023 #96 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, med mindre man er veldig inni zombie-sjangeren, så er ikke denne serien noe særlig. Anonymkode: d22d8...d90 Jeg er ikke glad i zombie-sjangeren, men elsker denne historien. Spiller spillet på grounded vanskelighetsgrad akkurat nå👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #97 Del Skrevet 6. februar 2023 Sett 1 episode, ikke spesielt imponert. Håper den tar seg opp. Synes karakterene virker veldig kjedelig.. Anonymkode: 8916a...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #98 Del Skrevet 6. februar 2023 Burde man kjenne til spillet for å skjønne/ få noe ut av det? Anonymkode: ffaee...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 6. februar 2023 #99 Del Skrevet 6. februar 2023 Kun sett 1 episode så langt. Ofte er det jo slik at 1 episode av sen serie kan være litt dryge. Var litt det til tider, men for en avslutning og med Depeche Mode sangen i bakgrunnen så fikk jeg lyst å se mer Jeg er som regel ikke fan av zombie, apokalyptiske serier til vanlig, men gir denne en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #100 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Burde man kjenne til spillet for å skjønne/ få noe ut av det? Anonymkode: ffaee...152 Nope, jeg har ikke spilt spillet (og er vanligvis ikke interessert i zombie-ting) 😊 De forteller historien for alle som ikke kjenner den. Anonymkode: b5d71...bf0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå