Gå til innhold

Noen som kan litt om Human design?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har alltid vært inne i astrologi og er generelt nysgjerrig på alternative forklaringsmodeller, og nylig fikk jeg høre av en venninne om Human Design. Synes det virker interessant, men fortsatt litt vanskelig å få under huden, det er liksom  så toalt nytt for meg. Noen som kan anbefale gode nettsider om dette?

Jeg har også tatt testen, og funnet ut at jeg er en "reflector".. altså den mest sjeldne typen, som under 1 % av befolkningen tilhører. Flere reflektorer der ute som kan forklare om sine erfaringer?

Anonymkode: 49f83...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 10.37):

jeg har alltid vært inne i astrologi og er generelt nysgjerrig på alternative forklaringsmodeller, og nylig fikk jeg høre av en venninne om Human Design. Synes det virker interessant, men fortsatt litt vanskelig å få under huden, det er liksom  så toalt nytt for meg. Noen som kan anbefale gode nettsider om dette?

Jeg har også tatt testen, og funnet ut at jeg er en "reflector".. altså den mest sjeldne typen, som under 1 % av befolkningen tilhører. Flere reflektorer der ute som kan forklare om sine erfaringer?

Anonymkode: 49f83...ba3

hva slags HD-energitype du er kan du forresten enkelt sjekke her https://www.myhumandesign.com/get-your-chart/

:)

Anonymkode: 49f83...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 10.37):

jeg har alltid vært inne i astrologi og er generelt nysgjerrig på alternative forklaringsmodeller, og nylig fikk jeg høre av en venninne om Human Design. Synes det virker interessant, men fortsatt litt vanskelig å få under huden, det er liksom  så toalt nytt for meg. Noen som kan anbefale gode nettsider om dette?

Jeg har også tatt testen, og funnet ut at jeg er en "reflector".. altså den mest sjeldne typen, som under 1 % av befolkningen tilhører. Flere reflektorer der ute som kan forklare om sine erfaringer?

Anonymkode: 49f83...ba3

Kan også anbefale Harry Potter!

Anonymkode: 0d64a...f75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beelzebub
On 1/23/2023 at 10:37 AM, AnonymBruker said:

Jeg har også tatt testen, og funnet ut at jeg er en "reflector".. altså den mest sjeldne typen, som under 1 % av befolkningen tilhører.

Bombe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet heter religion, alternativt og filosofiske spørsmål. Kan ikke de som er interessert i disse tingene og synes det er givende og tilfører livet en annen dimensjon få lov til å diskutere slike ting i fred for hets og latterliggjøring? Hvorfor er dere inne på dette forumet om dere ikke er interesserte eller åpne for andre forklaringsmodeller enn de bestående?

Anonymkode: 49f83...ba3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 10.37):

jeg har alltid vært inne i astrologi og er generelt nysgjerrig på alternative forklaringsmodeller, og nylig fikk jeg høre av en venninne om Human Design. Synes det virker interessant, men fortsatt litt vanskelig å få under huden, det er liksom  så toalt nytt for meg. Noen som kan anbefale gode nettsider om dette?

Jeg har også tatt testen, og funnet ut at jeg er en "reflector".. altså den mest sjeldne typen, som under 1 % av befolkningen tilhører. Flere reflektorer der ute som kan forklare om sine erfaringer?

Anonymkode: 49f83...ba3

Jeg er ikke Reflektor, men jeg møtte en Reflektor flere ganger på konsert og festival som jeg ble veldig betatt av. Så jeg leste mye om dem på den tiden, og plukket også opp mye fra han. Jeg har nok blandet han litt inn i typen Reflektor, så jeg vet ikke hva som er han og hva som er generell HD...

Men det jeg oppfatter er at Reflektoren er veldig "ren", at de ikke blir preget av verden på samme måte som andre typer blir. De holder seg liksom på en måte barnslig uskyldige, er åpne for alle typer mennesker, syns at diversitet er spennende, kjeder seg alene, og trenger en gruppe venner rundt seg for å føle seg bra. De må liksom ha en liten sirkel venner, og en større, og et helt samfunn rundt seg for å trives. Han jeg kjenner bor midt i en by, og kunne ikke tenke seg å bo annerledes. Og han kjenner mange som drar han med på ulike ting, noe som gjør at han ikke kjeder seg.

Anonymkode: f6a68...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beelzebub skrev (På 7.2.2023 den 14.24):

Bombe :)

Og hvorfor er det som forventet mener du? Du vet ingenting om Human Design overhodet, og du regner med at alle er den mest sjeldne typen? Jeg kan fortelle at jeg tilhører Generatorene, som utgjør 70% av verdens befolkning, så jeg er ikke sjelden. Men auratypen er bare en veldig grov inndeling, akkurat som stjernetegnene er det i astrologi. Ellers er diversiteten uendelig innenfor begge systemene, og man kan beskrive en person veldig godt med HD.

Anonymkode: f6a68...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 10.37):

jeg har alltid vært inne i astrologi og er generelt nysgjerrig på alternative forklaringsmodeller, og nylig fikk jeg høre av en venninne om Human Design. Synes det virker interessant, men fortsatt litt vanskelig å få under huden, det er liksom  så toalt nytt for meg. Noen som kan anbefale gode nettsider om dette?

Jeg har også tatt testen, og funnet ut at jeg er en "reflector".. altså den mest sjeldne typen, som under 1 % av befolkningen tilhører. Flere reflektorer der ute som kan forklare om sine erfaringer?

Anonymkode: 49f83...ba3

Hei! Hvordan går det? Har du fått lest deg mer opp om ditt human design kart? Jeg er under utdanning som Human design coach, og kan gjerne lese kartet ditt for deg gratis om du vil😊 du er en sjelden og viktig energi-type❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...