AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Jeg er en jente på 25 som egentlig ikke har noe som helst på stell, har en grei jobb i et lite firma etter at jeg sprang fra studiene mine. Jeg driver med mye sport og er veldig sosial av meg. Jeg har tenkt meg å ta et helt studie ved universitetet, men mangler både evner og motivasjon tror jeg. Jeg ble for en liten stund kjent med en superfin fyr som er veldig suksessrik, og jeg merker at det er noe med ham som gjør meg mere interessert...., Han vet så vidt at jeg finnes, jeg har allerede skrevet til ham og sagt at det er hyggelig å bli kjent med ham, og spurt om han kommer tilbake til vår felles arena der vi ble kjent, fordi jeg synes det er hyggelig at han har startet hos oss, hvorpå han svarte kort at han kommer tilbake, men ikke noe om at det var hyggelig å høre fra meg, jeg fikk også slått av en liten prat med, og det var hyggelig, han jobber med internasjonal forretning, og han er ganske presis og nøyaktig i språket sitt, og veldig velformulert også..... Er jeg overhodet god nok til ham, jeg som er uten annet enn et papir fra videregående? Anonymkode: 3191f...0f1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Du er nok god nok på papiret, menn er ikke så nøye der. Men han er jo tydeligvis ikke interessert i deg. Da hadde han benyttet sjansen, når du så tydelig la deg etter han. Anonymkode: 18e25...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Du må være slank og pen, da har du sjans. Men at kvinner er oppurtinister uansett egen livssituasjon, det er det ingen tvil om. Ikke noe "like barn leker best" der i gården.. Anonymkode: fdb7d...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Vet om en dame som jobber i blomsterbutikk som er gift med en hjernekirurg. Det er ikke umulig om du er pen. Blir verre for generasjonene som blir født nå, der vil de fleste direktører og leger være kvinner. Anonymkode: 20731...af6
Kipling Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er en jente på 25 som egentlig ikke har noe som helst på stell, har en grei jobb i et lite firma etter at jeg sprang fra studiene mine. Jeg driver med mye sport og er veldig sosial av meg. Jeg har tenkt meg å ta et helt studie ved universitetet, men mangler både evner og motivasjon tror jeg. Jeg ble for en liten stund kjent med en superfin fyr som er veldig suksessrik, og jeg merker at det er noe med ham som gjør meg mere interessert...., Han vet så vidt at jeg finnes, jeg har allerede skrevet til ham og sagt at det er hyggelig å bli kjent med ham, og spurt om han kommer tilbake til vår felles arena der vi ble kjent, fordi jeg synes det er hyggelig at han har startet hos oss, hvorpå han svarte kort at han kommer tilbake, men ikke noe om at det var hyggelig å høre fra meg, jeg fikk også slått av en liten prat med, og det var hyggelig, han jobber med internasjonal forretning, og han er ganske presis og nøyaktig i språket sitt, og veldig velformulert også..... Er jeg overhodet god nok til ham, jeg som er uten annet enn et papir fra videregående? Anonymkode: 3191f...0f1 De fleste menn bryr seg veldig lite om den slags, så jeg ville ikke tenkt på det. Ambisjon og karriere er liksom ikke noe som gjør en kvinne mer attraktiv. Hun bør være pen, smart, snill og hyggelig, og ikke for mye drama og thats it. Jobb og utdanning er helt irrelevant for meg i alle fall. Det større problemet er at han ikke virker spesielt interessert sånn ellers hvis han bare svarer veldig kort uten noen oppfølging når du kontaktet ham. Hadde han vært gira på deg så ville han nok brukt muligheten til å få igang praten og prøvd å treffe deg. Så ikke la deg holde tilbake av tanker om at du ikke er god nok pga karriere etc, fortsett å prøv. Men som sagt, basert på adferden hans så ville jeg ikke hatt de enorme forhåpningene. 2
Kipling Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Vet om en dame som jobber i blomsterbutikk som er gift med en hjernekirurg. Det er ikke umulig om du er pen. Blir verre for generasjonene som blir født nå, der vil de fleste direktører og leger være kvinner. Anonymkode: 20731...af6 Leger ja, men vet ikke om jeg har samme troen på direktører. Tror menn har en del naturlige fordeler der som aldri vil forsvinne.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 prostituere seg for alle med status og penger er så Anonymkode: 97281...e98 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er nok god nok på papiret, menn er ikke så nøye der. Men han er jo tydeligvis ikke interessert i deg. Da hadde han benyttet sjansen, når du så tydelig la deg etter han. Anonymkode: 18e25...5c8 Jeg skrev jo bare at det var hyggelig at han hadde begynt hos oss, ikke mere, det er vel ikke å legge seg flat etter ham? Jeg har ikke følelsen av at han er verdens største romantiker uansett, men det er sjarmerende det også 🥰 Anonymkode: 3191f...0f1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skrev jo bare at det var hyggelig at han hadde begynt hos oss, ikke mere, det er vel ikke å legge seg flat etter ham? Jeg har ikke følelsen av at han er verdens største romantiker uansett, men det er sjarmerende det også 🥰 Anonymkode: 3191f...0f1 Høres ut som du har falt for en type med stort ego som kommer til å behandle deg som dritt. Siden du er såpass status og sosial posisjonsdrevet, så merker du ikke tornene bak glansen. Alternativt har han allerede dame Å være bra nok for noen handler om å være en person med hode skrudd på riktig. Det handler ikke om å ha status. Det er de med vett som kommer lengst når de opplever kriser, problemer og i livet for øvrig. Alle disse sosial statusdrevne personene knekker som kvister med det første tegn av motbakke. Om det er i et forhold eller livet for øvrig. Nå er det selvsagt mennesker med fornuft som har status også, men det er ikke det man hovedsaklig burde se etter Den type menn du ser etter er nok sterkt korrelert med kontrollerende oppførsel, gjerne med et stort ego på lasset. Anonymkode: 9c63b...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 Vanskelig å vite. Noen vil ha høyt utdannede kjærester, andre bryr seg ikke. Er bare å prøve seg frem. Hvis han ikke er interessert så trenger det ikke bety det er fordi du ikke har utdanning eller ikke er pen som andre tror trumfer alt. Det må jo være noe mer, og er det ikke det, så er det ikke det. Du finner det bare ut med å prøve. Anonymkode: 160f1...ccd
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skrev jo bare at det var hyggelig at han hadde begynt hos oss, ikke mere, det er vel ikke å legge seg flat etter ham? Jeg har ikke følelsen av at han er verdens største romantiker uansett, men det er sjarmerende det også 🥰 Anonymkode: 3191f...0f1 Ikke legge seg flat, men du viste tydelig at du likte han. Kvinner gjør sjelden det. Hadde han likt deg tilbake, hadde han benyttet sjansen. Anonymkode: 18e25...5c8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #12 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke legge seg flat, men du viste tydelig at du likte han. Kvinner gjør sjelden det. Hadde han likt deg tilbake, hadde han benyttet sjansen. Anonymkode: 18e25...5c8 Hvordan viste jeg at jeg likte ham ved en nøktern melding om at det var hyggelig at han startet hos oss og et spørsmål om han kommer tilbake igjen? Jeg klarer ikke helt å se det..... Anonymkode: 3191f...0f1
Rødstrupa Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 9.25): Jeg skrev jo bare at det var hyggelig at han hadde begynt hos oss, ikke mere, det er vel ikke å legge seg flat etter ham? Jeg har ikke følelsen av at han er verdens største romantiker uansett, men det er sjarmerende det også 🥰 Anonymkode: 3191f...0f1 Jeg synes du skulle prøve å konsentrere deg om jobben din. Sett på bremsen. Helt utrolig at du kan mene at du ikke har noen mål for deg selv og baserer deg på en mann. Jeg blir flau på oss damer sine vegne. Det andre får komme dersom han er keen på det…c’’.) Endret 24. januar 2023 av Rødstrupa
marsvin Skrevet 24. januar 2023 #14 Skrevet 24. januar 2023 s AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.39): Jeg er en jente på 25 som egentlig ikke har noe som helst på stell, har en grei jobb i et lite firma etter at jeg sprang fra studiene mine. Jeg driver med mye sport og er veldig sosial av meg. Jeg har tenkt meg å ta et helt studie ved universitetet, men mangler både evner og motivasjon tror jeg. Jeg ble for en liten stund kjent med en superfin fyr som er veldig suksessrik, og jeg merker at det er noe med ham som gjør meg mere interessert...., Han vet så vidt at jeg finnes, jeg har allerede skrevet til ham og sagt at det er hyggelig å bli kjent med ham, og spurt om han kommer tilbake til vår felles arena der vi ble kjent, fordi jeg synes det er hyggelig at han har startet hos oss, hvorpå han svarte kort at han kommer tilbake, men ikke noe om at det var hyggelig å høre fra meg, jeg fikk også slått av en liten prat med, og det var hyggelig, han jobber med internasjonal forretning, og han er ganske presis og nøyaktig i språket sitt, og veldig velformulert også..... Er jeg overhodet god nok til ham, jeg som er uten annet enn et papir fra videregående? Anonymkode: 3191f...0f1 synes du ikke skal være så streng med deg selv! : ) Du har jobb, liker å være sosial og driver med sport. det er mer enn nok. Jeg selv la meg etter en med millionlønn (dog, viste ikke hva slags jobb/inntekt han hadde da jeg flørtet), da jeg var arbeidsledig og symeldt for depresjon, ikke bolig, ikke lappen. Trodde han skulle dumpe meg på flekken da han skjønte at jeg til tross for mine da 28 år ikke hadde noe på stell. Men han likte meg, og det har mest å si. menn er ikke alltid så opptatt av dette.. du er ung ! og det kan jo også endres hva du gjør i livet mtp jobb/utdanning. 25 år og ikke alt på stell er ganske normalt
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #15 Skrevet 24. januar 2023 Menn er ikke nødvendigvis så opptatt av at dama har en viss utdannelse. Men han der virker ikke interessert nei. Det var nok ingen match sett fra hans side, men tviler på at det har noe med utdanning og ambisjoner å gjøre. Du fanget nok bare ikke interessen hans. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan viste jeg at jeg likte ham ved en nøktern melding om at det var hyggelig at han startet hos oss og et spørsmål om han kommer tilbake igjen? Jeg klarer ikke helt å se det..... Anonymkode: 3191f...0f1 Ville du sendt slike meldinger til noen du ikke var opptatt av kom tilbake? Jeg syns du viser tydelig interesse for han. Uansett, hvis han hadde vært det minste interessert i deg så ville han svart på en helt annen måte, uansett om han følte du viste interesse eller ikke. Anonymkode: d101a...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå