Gå til innhold

Daten mener sterkt at det er utroskap og danse med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Skjønner hvis det er tett dans. Det hadde ikke jeg heller likt.

Men han er helt bastant på at det er utroskap uansett. 
Hva er andres meninger? 

Anonymkode: a9b39...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Ikke utroskap. Men jeg gjør det ikke. Mange menn tafser eller misforstår. 

Anonymkode: 590f0...436

• Liker 2
Skrevet

Trenger du virkelig andres meninger her?

Er alle som driver med dans utro?

Er "Skal vi Danse" utroskap i beste sendetid?

Fordelen med såkalte "daten", er at man kan ønske de lykke til videre og aldri snakke med de igjen.

Anonymkode: f9fc2...982

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

At vedkommende er en skrulling.

Anonymkode: 1d246...46d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er "Skal vi Danse" utroskap i beste sendetid?

Anonymkode: f9fc2...982

Nei. Det er jo teknisk dans med fokus på ferdigheter. Ikke sånn flørtedans mange danser på et utested. 

Skrevet

🚩

Anonymkode: 873b5...e3f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det spørs jo veldig på hvordan man er generelt som person, kjenner en som er nater på å klå, ikke helt bra muligens, å forstår om han hadde hatt en kjæreste, at hun ikke har vært begeistret om han var kroppsnær med andre. Men så er det folk som bare har det trivelig, å kan ha det hyggelig og slikt uten at flørting er involvert i den graden iallefall, å da er det jo innafor tenker jeg . Men om jeg likte å danse, noe jeg gjør, å var med en mann som danset mye med en annen kvinne, å ikke med meg, så har jeg begynt å lure og følt meg ensom. Så det spørs, men det er jo ikke direkte utroskap, det er mer et minefelt til at utroskap kan brygges fram muligens? 

Endret av Rosakatt
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er så mye som blir sett på som utroskap av folk.. som dette.. som virker mer som en måte å kontrollere partneren på. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Det hadde ikke blitt noen flere dater for min del. Ser for meg fremtidig forhold med en mann som potensielt sender melding på melding om man er ute på byen, skal ha full rapport når jeg kommer hjem, gir meg dårlig samvittighet for å dra på fest o.l. Sånt vil jeg unngå selv om jeg bare er på dansegulvet ca 1 gang i året. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det kommer veldig ann på situasjonen tenker jeg.

Om du drar ut på byen og danse hele kvelden med tilfeldige mannfolk, eller om du koser deg på dansegulvet med venninegjengen.

Jeg selv hadde ikke vært veldig begeistret over å ha ei kjæreste som går ut på byen og danser med tilfeldige mannfolk i helgene.

Mye av det henger nok igjen fra mine dager som singel, da eneste drive til å dra seg ut på dansegulvet var for å danse med ei kjekk jente og forhåpentligvis dra hu med seg hjem - Samme tankesettet ser jeg hos de aller fleste av mine kompiser også, ikke veldig mange av di mannfolka jeg kjenner i det minste som står på dansegulvet uten håp om å dra med seg jenta hjem etterpå.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes kanskje situasjoner hvor daten med rette kan føle seg brydd. Typ hvis du er en partyjente som liker å danse intimt med andre menn om liker å klå. Eller danser tett halve kvelden med en annen enn han du er på dates med. 

Men ærlig talt. Dansing er ikke utroskap! 

Dette minner om eiesyke og sjalusi av den lettere psykopate sorten.. 

Styr unna. 

-m50

Anonymkode: 5ea9f...b84

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke vært interessert i flere dater med ham, fordi vi er i hver sin ende av spekteret der. Det hadde blitt kilde til konflikt hver gang dansing blir et tema.

Jeg har vært på flere dansekurs, der man i tillegg bytter dansepartner underveis i kurset. Det er selvfølgelig frivillig å bytte, ingen sier noe hvis du vil holde deg til samme partner under hele kurset. Samtidig; de som bytter, lærer ofte trinnene/turene raskere enn de som ikke gjør det. For meg som da hadde en partner som ikke liker dans, var dette en fin mulighet for å kunne lære det uten å måtte finne en fast dansepartner å ha med. Jeg likte det godt som singel også, av samme grunn(ikke avhengig av "egen" mannlig dansepartner). Og generelt danser jeg fordi det er gøy. Det er på dansegulvet jeg får noen minutters "pause" fra omverdenens stress, forventninger og bekymringer. Nå har jeg en mann som også ville lære å danse, men jeg var klar på en ting fra starten av; jeg vil danse med flere, og jeg oppfordret ham til det samme. Vi lærer trinnene bedre, og det er sosialt. (Og jeg blir raskest sliten, så det at han danser med andre gir meg muligheten til å ta en pause uten at han blir sittende og vente på meg🙈)

Anonymkode: 9520b...262

• Liker 2
Skrevet

Alle har sin grense på hva som er utroskap, så er det opp til den andre om den er enig eller fint kan gi opp det for å være sammen med den personen hvis de har mindre grenser. Folk som vil være i åpent forhold f.eks kan jo fort syns at de som bare vil ha sex med den de er sammen med er usikre, sjalu, eiersyke og kontrollerende osv.

Selv er jeg nok på bølgelengde med deg, intim dans kunne gjort meg usikker, men vanlig dans er nødvendig ikke så ille.

Anonymkode: 652b9...674

• Liker 3
Skrevet

Som anonym bruker over meg skriver så har alle sine grenser. Nå vet du om hans og kan forholde deg til dette. Enten så godtar du det, diskuterer det med han eller sier takk og farvell. Trenger ikke være noe vondt blod av den grunn.

• Liker 2
Skrevet

Som date mener han at dans er utroskap, vil han da mene at samtale er utroskap når dere eventuelt blir sammen? 
Hvor kommer grensen hans for utroskap være etter hvert? 

Jeg hadde nok bedt han oppsøke hjelp om han var så sjalu og kontrollerende. 

Anonymkode: d857c...239

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde ikke vært interessert i flere dater med ham, fordi vi er i hver sin ende av spekteret der. Det hadde blitt kilde til konflikt hver gang dansing blir et tema.

Jeg har vært på flere dansekurs, der man i tillegg bytter dansepartner underveis i kurset. Det er selvfølgelig frivillig å bytte, ingen sier noe hvis du vil holde deg til samme partner under hele kurset. Samtidig; de som bytter, lærer ofte trinnene/turene raskere enn de som ikke gjør det. For meg som da hadde en partner som ikke liker dans, var dette en fin mulighet for å kunne lære det uten å måtte finne en fast dansepartner å ha med. Jeg likte det godt som singel også, av samme grunn(ikke avhengig av "egen" mannlig dansepartner). Og generelt danser jeg fordi det er gøy. Det er på dansegulvet jeg får noen minutters "pause" fra omverdenens stress, forventninger og bekymringer. Nå har jeg en mann som også ville lære å danse, men jeg var klar på en ting fra starten av; jeg vil danse med flere, og jeg oppfordret ham til det samme. Vi lærer trinnene bedre, og det er sosialt. (Og jeg blir raskest sliten, så det at han danser med andre gir meg muligheten til å ta en pause uten at han blir sittende og vente på meg🙈)

Anonymkode: 9520b...262

Min kjære ville nok ment at nær dans med ulike menn på byen ville nærmet seg utroskap, men dansekurs har vi begge gått på både hver for oss og sammen. Så lenge det ikke er flørt er det greit. Ingen mistenker at den andre flørter for mye med andre. 

Skrevet

Mener ikke det er utroskap, men jeg ville vært totalt uinteressert i å ha en kjæreste som gikk ut i helgene for å gnukke seg mot andre menn. 

Dersom det er snakk om teknisk dans for dansens skyld så ville det vært uproblematisk. Vi har alle våre grenser. Jeg er fullstendig monogam og utesteddansing med fremmede er ikke annet enn flørting/sjekking. 

Dersom det er dansing med vennegjengen ute er det selvsagt helt greit. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Skjønner hvis det er tett dans. Det hadde ikke jeg heller likt.

Men han er helt bastant på at det er utroskap uansett. 
Hva er andres meninger? 

Anonymkode: a9b39...ba8

Hva som er utroskap er helt individuelt, føles det som utroskap for han, så er det det, selv om dine grenser kanskje går et annet sted 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva er andres meninger? 

Han er en dust. Dump ham.

Skrevet

Jeg tenker at så lenge det ikke er snakk om intim dansing med bare en person hele kvelden, så er det helt greit. 
Danser mye på fester, og med alt fra tidligere naboer på over 80 til yngre menn i 20-årsalderen. 
Har datet menn som ikke likte å danse selv, og de har aldri sagt noe på at jeg danset med andre. Har også datet menn som danset selv, men begge har likt å danse med flere i løpet av kvelden, og ingen av oss har tenkt på det som å være utro.

Får være grenser for hvor mye man skal tillate seg å bli kontrollert.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...