AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Flere ganger har menn jeg har chattet med blitt frekke og anklaget meg for å ha gamle bilder i profilen min. Bildene er mindre enn 6 mnd gamle. Omtrent alle jeg skriver med vil fort over på snapchat og jeg antar det er for å se flere bilder av meg. Dette gjør meg ekstremt usikker på eget utseende at de nøler sånn over om bildene mine er bra nok og ekstremt redd for å skuffe hvis vi møtes fysisk. Jeg har backet ut av flere dates bare fordi jeg er redd for at han skal syntes jeg er styggere i virkeligheten, jeg har begynt å bruke mye mer penger på utseendet mitt og blir gal av dette utseendefokuset! Jeg er 32 år og jeg møtte ikke sånn skepsis og mas om flere bilder når jeg var 26 eller 29 på datingapper. Det er skikkelig ubehagelig å føle at de bare bryr seg om utseendet og ikke prøver å finne ut om vi har noe til felles av interesser engang! Tror virkelig alle menn at damer blir gamle rynkete kjerringer så fort vi bikker 30? Er utseendet SÅ viktig for menn at de ikke bryr seg om personlighet i det hele tatt når man er over 30? Anonymkode: 3c3f7...96a 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Hvis bildene dine faktisk er under 1 år ganger, drit i hva de sier. Du har ikke gjort noe galt. Husk at du bestemme selv om/når dere skal over på andre plattformer. Du skal også lite og bli sjarmert av mannen. Anonymkode: 5bcc1...736 6 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Jaja… Du får fortelle dem at de er flinke til å klage og at de kan melde seg på VM i klaging. Tenk da, alle suringene på Tinder kunne meldt seg på klagekonkurransen. Premien er et hefte med direkte-nr til folk man kan klage til og så kan de klage i minst 30 min pr dag, nøye utplukkede klagemottakere. Så slipper de å klage i 1 minutt til 30 uskyldige ofre hver dag. Et tips til dere som elsker å klage. Ps, grrr, jeg liker ikke naboen, han har ikke plukket opp bæsjen etter hunden min… (prøver å bonde med dere klagere 🥹🥹🥹🥹 er jeg ikke flink!!!!) Anonymkode: c677c...157 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 De gjør alt de kan for at du skal bli usikker, og derfor ta til takke med noe mindre. Du skal liksom bli glad for at de i det hele tatt vurderer deg. Slike er det bare å styre unna. Anonymkode: 4f789...e59 3 7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Ungdommelighet er så viktig ja. Sånn er verden bare. Don't hate the player, hate the game. Vi menn kan ikke noe for hva vi liker, på like linje som dere damer. Du har sikkert bilder som viser deg fra din beste side på Tinder, så ser man som regel dårligere ut på SnapChat bilder. Du får sikkert mindre matches men du slipper hvertfall slike spørsmål om du legger ut mer realistiske / dårligere bilder på Tinder. Anonymkode: cd8e9...a64 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 Ler litt her nå. Dette handler ikke om at du har endret deg så radikalt etter fylte 30, men mere om hva slags menn du møter på Tinder. Mange menn på Tinder tror (håper?) de kan velge og vrake uten engang å vurdere personlighet siden de likevel ikke er ute etter noe seriøst. Det er bare å glede seg til du møter mannen på 45 med bilder fra da han var 25 som viser seg å faktisk være nærmere 60. Tinder er helt håpløst! Anonymkode: 3fc41...5d6 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er bare å glede seg til du møter mannen på 45 med bilder fra da han var 25 som viser seg å faktisk være nærmere 60. Tinder er helt håpløst! Anonymkode: 3fc41...5d6 Veldig mange av de ja 😅 Også omtaler de seg selv som GUTT i tillegg. Enig, Tinder virker helt håpløst! Matcher jeg med noen litt yngre enn meg så tror de at de skal få milf fantasien sin oppfylt, snakker da menn på 28-29 så ikke mye yngre enn meg. De går rett på spørsmål om å pule, eller matcher jeg med noen jevnaldrende er de frekke og prøver å rakke ned på meg, matcher jeg med noen litt eldre går det et par dager med chatting før de plutselig sender runkevideo 😅 Anonymkode: 3c3f7...96a 2
Mona123 Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Klart man bryr seg om utseendet? Man vil jo helst finne noen man synes er attraktiv. Jeg er over tretti og møtte aldri det problemet. Ingen menn som var frekke, og de spurte meg heller ikke om snap eller flere bilder. Det hadde jeg uansett bare sett på som mas. Tvert imot synes jeg menn flest er høflige og ydmyke. Skjønner ikke hvorfor de du møter blir frekke, og iallefall hvorfor du backer ut. Bruker du bilder der du ligner deg selv? Bruker du noen form for filtere? Er det gode, klare bilder? Sender du noen rare vibes på chat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå