Gå til innhold

Pull up

Hvitløk

Anbefalte innlegg

Har som mål i 2023 å ta en pull up (eller helst ganske mange), men får ikke kjøpt pull up stang til å feste i dørkarmen helt ennå. Hvilke øvelser er bra for å trene de riktige musklene frem til jeg får stang? Har manualer og vektstang hjemme, så håper jeg kan bruke dem for å bygge litt muskler enn så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør diverse roøvelser for ryggen, bare å søke ryggøvelser på Google 😊 Men jeg vil også gjerne anbefale den her som kan hjelpe deg å knekke koden litt raskere før du får stang:

ezgif-4-b5c22a355f.gif.ec8997347690674d7093c1b70d1d6fc5.gif

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandum.PT skrev (2 timer siden):

Gjør diverse roøvelser for ryggen, bare å søke ryggøvelser på Google 😊 Men jeg vil også gjerne anbefale den her som kan hjelpe deg å knekke koden litt raskere før du får stang:

ezgif-4-b5c22a355f.gif.ec8997347690674d7093c1b70d1d6fc5.gif

Det så jo litt morsomt ut 😅 men kan ikke helt forstå hvordan den dama klarer å ha så godt grep i gulvet? 🤔

@Hvitløk jeg har også lyst å klare det! Kun fordi eldstemann synes det er morsomt at jeg ikke har sjans, mens han klarer flere. Så om jeg bare hadde gjort det i smug, så kan jeg overraske ham 😂😂😂💪💪💪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bithiah skrev (37 minutter siden):

Det så jo litt morsomt ut 😅 men kan ikke helt forstå hvordan den dama klarer å ha så godt grep i gulvet? 🤔

@Hvitløk jeg har også lyst å klare det! Kun fordi eldstemann synes det er morsomt at jeg ikke har sjans, mens han klarer flere. Så om jeg bare hadde gjort det i smug, så kan jeg overraske ham 😂😂😂💪💪💪

Hun ble en gang bitt av en edderkopp 👍

🕷️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...